1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: enthousiasme was ver te zoeken af en toe :F:
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik vond het publiek ook een beetje saai. :+
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Microsoft moet met iets goeds komen anders stap ik over :eek:
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, echt ook en het publiek was best een fail ja. En als het wat beter werd verstond je het weer amper! :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar wat versta jij onder iets goeds dan? De 360 is een fantastische machine qua al die features die het bracht zoals Xbox Live, party chat, allemaal dingen die PS3 nooit heeft weten te realiseren. Denk je echt dat MS niet met heel wat toffe nieuwe features gaat komen? Dat hele share gedoe kan mij geen fuck interesseren persoonlijk. Het is niet dat Sony met zoveel knallers van nieuwe games kwamen ofzo...

    Qua graphics uitstekend wat we zagen, nieuwe features ook wel. Maar dat was het wel, ik snap zelf de hele 'hype' niet heel erg moet ik zeggen.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Waarom lees ik in godsnaam zoveel berichten dat mensen willen overstappen? :emo: Ik snap dat niet.

    We weten nog helemaal niks van de nieuwe XBOX. Volgens geruchten zou de PS4 maar 4GB geheugen bevatten. Dat is nu dus 8GB DDR5. Wie zegt dat de 360 straks geen 16GB DDR5 bevat?

    Vind het nog steeds vreemd dat Sony hun "machine" niet liet zien. Desalniettemin heb ik genoten van de previews die we te zien hebben gekregen. Killzone, Infamous en Deep Down zagen er fantastisch uit.

    Ik heb vertrouwen in Microsoft. Die hebben nog lang zat om hun machine aan te passen. Sterker nog, dat kan Sony ook nog doen :)

    Het ziet er naar uit dat we een strijd der titanen krijgen. Gelukkig :) Want de PS3 was / is toch een flop. Daar heeft de 360 van kunnen profiteren.

    We gaan het zien!
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De geruchten zeiden ps4 8gn en xbox 4.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Geruchten zeiden 4GB PS4.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Slaat ook eigenlijk helemaal nergens op... Laat MS eerst maar 's komen met hun nieuwe console en in principe kan MS er nu mooi op inspelen. Tuurlijk de PS4 heeft veel moois, maar dit gaat een beetje ver...
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het maakt in principe niet uit.

    Microsoft weet heus wel dat 4 GB niet genoeg is. Betwijfel ten zeerste of Microsoft kwa specificaties onder gaat doen voor de PS4. Daarvoor zijn de 2 bedrijven TE competitief.

    Again, we gaan het zien. Ben rete benieuwd wanneer Microsoft een event aankondigt!


    Microsoft gaat er nu ook mooi op inspelen. Dat lijkt me niet meer dan normaal. Gisteren heb ik heel veel mooie dingen gezien. Jammer genoeg waren meer-en-deel van die beelden in-engine ... en niet daadwerkelijke gameplay. Ik wil iemand zien bewegen met een joystick, als een malle zien falen. Dat wil ik.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou, dat 8GB GDDR5 is wel een ding hoor, niet iets wat je zomaar last minute kunt aanpassen (availability, board space). Lees hier maar ...

    http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-spec-analysis-playstation-4

    Ben erg benieuwd of MS aanhaakt of niet ... ik hoop van wel, Xbox is mijn platform, maar als een van de twee significant beter is qua graphics, dan is het snel bekeken.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat we geleerd hebben van current gen is dat betere hardware niet altijd beter is. Al lijkt Sony het nu wel goed voor elkaar te hebben.
     
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat ook niet, Maar ik heb dan wel d luxe dat ik van de huidige generatie alle drie de consoles heb staan. (Is niet helemaal waar eigenlijk, De Wii ligt immers in de doos.)

    Wat ik momenteel heel sterk vind van Sony is PSN+ en ik ben dan ook zeer benieuwd wat ze daarmee gaan doen met de PS4.

    De 360 heb ik voornamelijk voor Halo, Forza en online gamen met vrienden.
    Halo moet echt hard aan gewerkt worden wil dat nog interesant blijven (Halo 4 was een stap in de goede richting maar ze zijn er noch niet.)
    Forza 4 en Gran Turismo 5, Ik wil met toffe auto's kunnen rijden en ze eventueel wat upgraden, GT5 is wat dat betreft veel toegankelijker (Lees: Je kunt makkelijker aan credits/geld komen)

    En online gamen met vrienden, Echt vrienden kan ik de meeste niet meer noemen en het werd ook steeds meer een situatie waarin ik enkel welkom was als er niemand anders online was, En daarvoor ga ik geen games meer spelen die eigenlijk buiten mijn interesse liggen. (Shooters voornamlijk, met uitzondering van Halo singleplayer.)

    Dus ja, De laatste tijd game ik zeer weinig maar als ik game dan is dat op de PS3 en ontdek ik dankzij PSN+ games die ik anders nooit zou kopen/spelen.
    Dus als dat concept meegaat naar de PS4 dan zou het best kunnen dat ik die wel bij de Launch koop en bij de nieuwe Xbox de kat even uit de boom kijk.
    Voor muliplatform games maakt het immers niet uit op welk platform je ze speelt, Buiten je persoonlijke voorkeur voor de controller uiteraard. (Alhoewel ik de Xbox controller wat prettiger kwa sticks en triggers vind, Heb ik eerlijk gezegt ook niets te klagen over de PS3 controller met third party opzettriggers erop.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh maar xbox minder toch. Aanpassen die zooi
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    PS 4GB DDR5
    Durango 8GB DDR3
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Denk dat Microsoft dat ook wel aan gaat passen. Zal vast DDR5 worden. Tussen DDR3 en 5 zit nogal wat verschil namelijk ;)

    Aangezien het geheugen op de huidige generatie consoles voornamelijk het probleem was om spellen zoals Battlefield 3 te draaien denk ik niet dat ze zichzelf in de voet zullen schieten kwa geheugen.

    Ach, boeiend trouwens. Bij Microsoft en Sony hebben ze genoeg knappe koppen rond lopen :)
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik weet eigenlijk niet hoe makkelijk dat aan te passen is, ik zie het ook allemaal wel :+
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Pfff, wat een gezeur over geheugen... Alsof dat het belangrijkste is! :+
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Bij de PS3 was het geheugen toch juist de bottleneck of was het nou iets anders waardoor verscheidene multiplatform titels gewoon echt minder waren? Later werd dat al een stuk beter. Wat jij al zegt, MS is heel competititef, hopelijk gaan we dat ook zien. MS was altijd wel zo en als dat nog steeds zo is..dan pleuren ze er idd gewoon keihard 16GB DDR5 in. Er wordt hier op de forum teveel gedaan alsof MS helemaal niets te bieden heeft, alsof ze helemaal geen toffe games meer gaan uitbrengen en alleen voor casual gaan. Maar er wordt ook vergeten dat de fanbase meteen foetsie is...natuurlijk wil MS dat echt niet. Hallo.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Volgens mij was dat die Cell processor, een hel voor developers.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina