Fardo is een drama-queen.:b:
Effe serieus; hij reageert misschien wat overdreven om zoiets nu al te roepen, maar puur losstaand van social gekut (kunnen ze beiden niet laten) kijk ik puur effe naar exclusives en dan wint Sony het voor mij persoonlijk. Ook dat Sony wat meer risico durft te nemen met bepaalde IPs vind ik een pluim waard. Plus is gewoon écht top....dat soort aanbiedingen heeft MS echt niet!
Ja, online (alles dus, niet alleen gamen ook updates etc) was/is het een ramp op de PS3, maar hallo, Gaikai; dat zit goed op de PS4.
Ze hebben dat niet voor niets gekocht; ze hebben goed gezien dat ze daar niks van bakken en dat dat niet goed is, en dat ze het niet gaan leren, dus gewoon toegeven en Gaikai gekocht. Problem solved.
Ik schrijf de opvolger van de 360 zeker niet af, daarvoor heb ik teveel plezier gehad met de 360, en nog steeds.
Maar aan de controller kan ik wennen, en hoeveel ik dat plopgeluidje ook zal missen van een achievement....het is niet dé reden om te blijven hangen.
Waarschijnlijk koop ik ook beide consoles wel (kan het toch nooit laten; ik heb zelfs een fuckin' Wii U!!) maar welke mijn main wordt en welke ik er 'voor erbij' heb kan deze keer wel eens wisselen. Nadruk op
kan.
Wie weet wat MS uit hun muts tovert.
Klik om te vergroten...