1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten bij E3 conferences ongeveer 300-400 man, nu dus 1200. Wordt gigantisch.

    Ik ga zelf Gametrailers kijken, heb een hekel aan IGN en gun ze geen kliks :)


    Verder hoop ik op:

    KZ4
    MGS5
    The Last Guardian
    Nieuwe IP van Naughty Dog ( even klaar met Uncharted )
    Nieuwe IP van Sucker Punch ( vond inFamous niet top )
    Nieuwe racer van Evolution, mag Motorstorm zijn :)

    En stiekem ook Gran Turismo 6, Final Fantasy Versus XIII en FFVII remake haha.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    JUIST!

    Geef ons een nieuwe Jak & Daxter bijvoorbeeld...doe dat en ik ben helemaal blij! Het is even goed geweest met Uncharted inderdaad. Sucker Punch was volgens mij met een gloednieuwe IP bezig werd een tijdje terug gezegd. Quantic Dream zal er dus sowieso zijn...en die racer van Evolution wordt als we de geruchten mogen geloven een soort PRG achtige racer.

    Zelf ben ik benieuwd naar vrijwel alles. Gaat ie echt PS4 heten of iets anders? Hoe ziet de console en controller eruit? Hoe zit het met het spelen van PS3 games? Zo ja....dan mag ik toch hopen dat MS daar goed naar kijkt. Kom maar op.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maakt mij niks uit welke studio het maakt, maar ik wil een game als Banjo, Jak, Ratchet & Clank, Spyro of Crash. Vrolijke, kleurrijke, mascotte platformer-achtig iets dus. :+
    Of zoiets als Kameo.

    Het begin van een nieuwe generatie is mijn grootste kans op een dergelijke game.

    Geen Uncharted, geen Infamous, geen Motorstorm, GEEN KILLZONE, geen Resistance.
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Pfieuww weer 4 bladzijdes verder dan vanochtend hahaha :p Ik ga zelf eerst GT livestream kijken, en dan om half 12 schakel ik over op GameKings, vind het daar toch altijd wat gezelliger ^^ Misschien dat ik GT gewoon aan laat staan.

    En na al jullie video's :p Heb ik deze nog, en ken de tekst helemaal me hoofd haha
    http://www.youtube.com/watch?v=YzIAYszH_X4
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Mee eens 100%
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil een verbeterde Heavenly Sword O-) Toen ik die intro zag van haar op het touw _O_

    Maar goed die gaat er niet komen. Waar ik echt op hoop is dat er een aantal features onthuld gaan worden die niemand heeft zien aankomen. Waar niemand rekening mee heeft gehouden en waardoor ik de PS4 gisteren in huis wil hebben.

    Ze kunnen niet volstaan met alleen een grafische update, want dan ga ik wel voor een pc onder mijn televisie.
     
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Precies ! Gewoon lekker old school games, ook al zie ik de kans klein dat er een nieuwe crash komt.

    Waarop ik zou hopen :
    The last guardian
    Gran turismo 6 ( of een andere goede RACE game die zich op circuit afspeelt )
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meh, ik vind PC altijd zo een gedoe. Ik speel er vaak op, maar de helft van de tijd is meestal verknoeid met het prutsen aan de grafische instellingen. Dus ja, PC zal altijd voor liggen qua grafische pracht, maar het gebruiksgemak is gewoon veel minder. Zal dat ding nooit mijn 'main gaming apparaat' maken. Dan nog liever de Wii U. :p
    Ook zal het nooit aanvoelen als een echt game apparaat, doordat je altijd door Windows moet. (misschien gaat de Steambox een uitkomst daarvoor bieden? )

    2 geruchten die ik hoop dat kloppen; PS3 streaming, Share knop.
    NEE, GEEN SEQUELS!
    :+

    (en al helemaal niet GT6 :p)

    Sequels etc mogen ze voor E3 bewaren, morgen moeten ze knallen met nieuwe shit.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop op iets nieuws van media molecule & een echte reden om misschien toch een PS4 te halen. Die nieuwe Xbox komt er toch wel.
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Share knop hoop ik ook zooooo erg op, ik heb geen zin om een hdpvr te kopen van 160 euro. Het moet leuk blijven en wil er niet meer dan 100 euro voor uitgeven zolang je toch niet een populaire channel hebt.

    Btw het maakt mij niet uit of ze het morgen of op de E3 aankondigen, als ze het maar doen ^^ Hopelijk morgen nieuwe IP's !!!
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is natuurlijk leuk als veel mensen kijken, maar uiteindelijk is de capture card voor mij, en doe ik het vooral voor mezelf. Views zijn een bonus.
    Vind het gewoon leuk om te doen. :+ Lijkt me ook leuk om komende generatie terug te kijken op wat filmpjes die ik nu heb gemaakt. :D Nostalgie.

    Maar goed, als het voor niks kan is het natuurlijk altijd beter (hopelijk wel beter dan de JC2 capture kwaliteit.)
    Best erg eigenlijk, want als je alle geruchten moet geloven maakt dat ding niet echt een goede indruk. Maar ook hier is Durango een zekerheidje. Of het moet wel heel vreselijk zijn wat ze gaan laten zien.

    Mja, zal wel meevallen. Halo 5 komt iig. :+
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2013
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar met de hdpvr kan je alles opnemen. Met de share knop gaat dat niet gebeuren.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    The Last Guardian is al een reden.

    Verder gok ik toch echt dat FF XV snel uit gaat komen op dat ding. En zoals Dulle inderdaad zegt wil ik wel een toffe platformer, alhoewel Nintendo ons daar ook al van gaat laten genieten rond die periode. Maar liever 10 toffe platformers dan 10 shooters. :cool:

    Kan Sucker Punch niet gewoon een nieuwe Sly Cooper maken? :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Die GTA beker is awesome btw.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zoiets als een Steambox kan idd een uitkomst bieden, daarom hoop ik ook dat de nieuwe consoles weer wat nieuws gaan bieden. Het co-oppen, live, demo's en later voor USA Netflix etc was toch wel wat deze gen nieuw met zich mee bracht. Zulke dingen moeten ook wel weer klaar staan voor de nieuwe generatie.

    De nieuwe Xbox is voor mij niet meer zo zeker als het eerst. Een half jaar geleden was dat wel anders. De nieuwe Xbox lijkt het qua specs een redelijk stuk minder te gaan doen en daarnaast begin ik steeds meer het gevoel te krijgen dat je voor de beste game-ervaring bij de nieuwe Playstation moet zijn en dat Microsoft hele andere doelen voor ogen heeft.

    Maar goed alleen maar speculaties, ik kan er natuurlijk keihard naast zitten.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Playthroughs moet je sowieso niet verwachten te kunnen doen. Volgens de geruchten neemt de PS4 'maar' een kwartier per keer op. Dan ben je nog even bezig. :p

    En zoals ik zei, het moet écht beter dan de JC2 kwaliteit.

     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    een preview show van een uur? 8) Zit er nog wat nieuws in voor iemand die dagelijks de grote sites afstruint?
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik ook wel jammer van Xbox, gewoon teveel nadruk op het maken van een multimedia apparaat. Als Sony zich nu weer helemaal op de games gaat richten, hebben ze in mijn optiek wel een streepje voor. Daar koop je een console toch voor. Al die onzin die op de 360 staat, dat gebruik ik echt nooit.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Gewoon:

    - The Last Guardian, FF XV en een toffe platformer bij de launch
    - 360 controller kopieren (dat gebeurt natuurlijk niet meer :+)
    - Betere online service (vooral sneller en beter getuned)
    - Euro Truck Simulator 3

    Dan gaat het de goede kant op. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina