1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    duurt de show drie uur?!
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.487
    Leuk Bevonden:
    5.091
    CoD: WaW :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Sorry dat ik het leuk vind. Je komt een beetje bitter over eigenlijk.
    Zeg toch dat ik WW2 al sinds 1995 speel. In 2008 was volgens mij de laatste. BIA. Ja dat ben ik wel een beetje zat zeker in het online gedoe. Dat maakt 4 jaar lang geen WW2 shooter niet goed
    Maar je moet eens BF3 gaan spelen. Het is zoals ik al zei een FPS/MMO/Sandbox game.
    Ik snap niet dat roept dat moderne shooters saai zijn maar daarnaast zijn er 13 jaar WW2 shooters geweest en dat is wel goed.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Op die invitation die Fiasco postte staat zelfs 4 uur. Maar er zal vast natuurlijk achteraf nog een drankje en een hapje zijn, dus ik zit vast fout.

    [​IMG]
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Edit: iemand was me voor ^^
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    oh ja, die was nog best ok. :p
    Ik ben er neit bitter over. :+ Jij probeert me over te halen iets leuks te vinden wat ik vreselijk vind.
    Enige wat ik heb gezegd is dat het jammer is dat ze met zo een aloude IP en genre komen wat we deze generatie al veel te vaak keer hebben gezien. Meer is er niet. Ik zou eerder zeggen dat jij bitter bent dat ik het niet leuk vind! ;)

    BF3 heb ik gespeeld.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Dat is knap. Welke WW2 shooters speelde je dan op de SNES? :+ (Behalve Wolfenstein 3D uiteraard)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik probeer je nergens over te halen. Ik zei alleen dat het logisch is dat ze BF belangrijk vinden voor de nieuwe console. Qua graphics en fanbase. Ook al is die niet zo groot op de console als COD.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan duurt de show zelf ws maar 1,5 uur oid. Daarna moet er maximaal gelobbyd etc worden.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb BF inmiddels meer gespeeld dan welke andere game deze generatie dan ook. Zelfs meer dan R6

    zoals Hybrid zegt, het is de enige console shooter imho die echt ook met zn tijd mee gaat qua schaal en techniek.

    Ja het is een generieke setting en niet interessant voor mensen die niet van shooters houden maar het heeft voor mij Halo, CoD en R6 vervangen

    dus hoe meer BF nieuws hoe beter

    (maar daarnaast wil ik op de nieuwe consoles ook ARMA III !)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar moet dat nou echt persé bij een console reveal? Dat is de tijd en plaats voor nieuwe dingen, niet oude shit in een nieuw jasje.
    :+

    Ik geef ook toe dat het belangrijk is en dat ik dat snap. Alleen met de kleine opmerking erbij dat ik het niks vind. Mag toch? Net zoals jij het wel leuk mag vinden.

     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    Er is echt geen enkele PS exclusive die mij op basis van elke gameplay vid en trailers e.d. echt heeft aangesproken. Misschien uhm..ehm..I don't fucking know. Gewoon nooit. Sinds de PS2 al niet. Vond het enorm balen toen dat GTA:confused:A niet voor de Playstation 2 uitkwam, en ik als 14 jarige kiddo in een enorm dilemma zat van wat ik nou moest kopen..PS2 of Xbox? Uiteindelijk voor Xbox gekozen omdat Halo 2 me enorm aansprak destijds. En heb daar enorm veel plezier mee gehad. En wat bleek, GTA:confused:A kwam alsnog naar de Xbox.
    En het is geen haat jegens Sony. Echt niet. Met een nieuwe AC, GTA en Halo ben ik gewoon een blij man. That's all I need. :+ Veel Nintendo titels vind ik trouwens wel tof, maar de lack van third party support en de nu alweer achterhaalde hardware met de Wii U weerhouden mij ervan om dat ding te kopen. Een 3DS daarentegen...die wordt 100% aangeschaft tegen de tijd dat Pokemon X en Y uitkomen. :+

    Die invintations zien er erg hard uit trouwens.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ja maar wat als het Halo 5 was geweest? ;)
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    @Dulle
    Is Destiny niet Bungie's take op BF alleen dan in nog grotere setting? (ff heel plat)
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    I'm in.
    :+
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik heb wel zo'n idee dat Sony mij gaat binnenhalen met deze console. Ik heb uiteraard ook een PS3, maar ik denk dat ze bij de launch behoorlijk gaan uitpakken. Een Wii U koop ik eind dit jaar sowieso voor Mario 3D en Mario Kart (Ik neem toch aan dat die rond november uitkomen, anders faalt de Wii U helemaal) en dan mogen de PS4 en nieuwe Xbox uitvechten welke mijn main console wordt. Als Sony zich echter voornamelijk op games gaat focussen en Microsoft de entertainmentplannen steeds centraler gaat plaatsen (gamen naar de achtergrond), dan heeft Sony zeker een voorsprongetje. Helemaal als ze met een launch komen met The Last Guardian, FF Versus (als FFXV) en een leuke platformer. Alleen die controller, he...
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.696
    Leuk Bevonden:
    17.904
    Die controller is draama. IMO.
    Van de PS3, PS2 en de PS1 dan. Ben benieuwd naar die van de PS4.
    Mss laten ze ons verrassen en wordt het deze gewoon? :+

    [​IMG]
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Prima! Want, sci fi.
    Moet ie wel veel beter gaan zijn dan Halo 4.

    Maar daarbuiten; die heb ik liever ook niet gelijk tijdens de reveal van de console. Daar ben ik wel vrij consequent in. :+
    sci fi
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, dat moet bij een console reveal. Want mijn aandacht hebben ze nu direct :+


    Ik zie het liefst ook alleen maar nieuwe spectactulaire IP's maar grote franchises van 3rd parties meteen laten zien op je nieuwe hardware is wel een must denk ik

    je moet EN je eigen exclusives hebben en meteen laten zien dat alle Fifa's Cod's , BF's etc gaan knallen als nooit tevoren op jouw nieuwe hardware

    Onderschat het belang van het binden van al die klanten die elk jaar alleen maar een nieuwe Fifa of Cod kopen niet. Die moeten nu al weten dat het volgende deeltje in 'hun' franchise beter dan ooit is op Sony's nieuwe hardware

    tenminste,.. zo moet je dat wel proberen te verkopen denk ik

    En trouwens. Het geld niet alleen voor die groep. Als sony vanavond aankondigt dat BF4 exclusive op de PS4 is dan koop ik er meteen 1 :+
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2013
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, 1 positief ding dan; Ik heb liever Battlefield 4 dan Move en Kinect shit. Tevreden? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina