1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ben benieuwd of dat sixaxis gedoe er ook weer inzit.....op een handvol games totaal nutteloos. Alleen Flower was een echt goede game ervoor.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zou het niet missen idd

    als de rumble maar niet weer weg is :+
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Najaaaaa.

    Zolang het maar weer classy is als de dikke PS3. Slim en Super Slim zijn gigantisch lelijk, Super Slim is echt een speelgoed apparaat. :lol:
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    idd, de ps3 zat echt vol met foute keuzes etc in het begin. Geen rumble, te laat uitgekomen, matige controller, home deed het niet en bleek ook flut, geen crosschat etc

    veel is opgelost, maar genoeg dingen ook niet. Hoop dat dat deze keer beter gaat
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, ik wel iig wel een mat apparaat. Geen glans meer aub. :'-( Ja, de eerste dag ziet het er leuk uit, maar daarna is het niks dan ellende.

    En ik wil gewoon dat de next-gen apparaten er uit zien als consoles. Niet als veredelde dvd spelers die je voor 20 piek bij de blokker kunt halen. :+
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Glans is idd bullshit.. Duurt niet lang voor het vol zit met vingerafdrukken en stof.. Vooral controllers met glans zijn crap.. NINTENDO

    Die super ultra mega slim is idd speelgoed
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Toch vinden best wel veel mensen de phat mooi, maar ook ik ben liever van de slim hahah weten jullie al of jullie eerst voor de nieuwe xbox of nieuwe playstation gaan ? Ik sta nog in t midden dus zullen ze beide moeten laten zien wat ze kunnen :) ik wil wel eentje op de release gaan halen.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Xbox

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Beide.

    Sony lijkt een betere houding te hebben tov gamers, maar MS heeft me duizenden uren speelplezier bezorgd met de originele Xbox en de 360. Dat vergeet ik niet zomaar. :p En Halo. (al moet 5 wel stukken beter dan 4 worden...)

    Hopelijk liggen de releases niet zo dicht bij elkaar dat ik gedwongen word te kiezen. :+ (al zou ik dan waarschijnlijk voor de Xbox gaan)

    Maar goed, eerst de reveals afwachten.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ik zou moeten kiezen kan het wel eens moeilijk worden...ligt dan echt aan de games die er zijn of kort na de launch uitkomen.


    Maar ach, tegelijk komen ze toch niet, zal altijd wel een verschil van een maand tussen zitten en dat is genoeg. Dan maar een maand geen eten.:+
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Next Xbox. :) Misschien heb ik gewoon te grote duimen, maar ik kan echt niet spelen op die klote PS controller! 8)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik hoop dat ze die EINDELIJK eens aanpassen. Zit al te vloeken op dat ding sinds de PSX. :mad:

    Misschien dat ik daarom de Duke zo geweldig vind/vond. Alles is een verbetering tov de Dualshock. :p
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Er gaan geruchten dat ze afstappen van de orginele ds3 controller, maar na mijn mening zal dat maar weer een klein verschil zijn. Dus dat ze bijvvoorbeeld alleen een touch/track pad intrigeren en that's it. Ben wel ontzetten benieuwd, motorstorm zit ook al te hinten naar 20 feb. Dus grote kans dat er een nieuwe motorstorm aankomt met de release van ps4.

    Btw, als we ervan uitgaan dat zowel de nieuwe xbox als playstation wordt aangekondigd, en de ps4 eind dit jaar in JPN en Noord Amerika ofzo uitkomt en pas begin 2014 hier in de Benelux.

    Denken jullie dan dat de xbox hier eerder te verkrijgen is dan dat de ps4 hier te verkrijgen is ? Ik hoop het persoonlijk wel, dat de nieuwe xbox gewoon lekker eind 2013 hier in NL te koop is.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk ik wel , ik hoop de xbox opvolger 'holiday 2013'' wereldwijd te zien
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik hoop het. Kerst met de nieuwste Xbox zou fijn zijn. Heb zin om geld uit te geven aan een nieuwe hd-console.

    WiiU kan me gestolen worden
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    foto van controller + devkit
    [​IMG]

    hoop dat het fake is. Controller ziet er uit als een third party ding van de Bart Smit :p
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, Sony + leaks... Hij is echt!
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Snap niet dat er meer fabrikanten het ontwerp van de Xbox360 gebruiken , er zijn wereldwijd genoeg mensen die een andere controller willen hebben.
    Ben zeer tevreden over deze controller van MW3.

    [​IMG]
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Maar weet je wat opvalt, dat hij bekabeld is en dus totaal ook niet eraf is te halen, na mijn mening is dit echt een dev controller en zal het niet de uiteindelijke versie worden.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het zal ook vast niet de uiteindelijke controller zijn, maar de basis zal wel hetzelfde zijn en tja... het ziet er best cheap uit. :p En het is dus weer een kramp-in-je-klauwen controller. 8) Er zit trouwens wel een microfoon/speaker in de controller zo te zien...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina