1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Anti used heb ik alleen uit principe problemen mee. In de praktijk ga ik het niet merken, ik koop toch nooit 2ehands.
    Of, tsja, ik heb deze generatie eigenlijk best veel centjes verdient via games verkopen, Gamemania acties. Hm, ik ben eigenlijk wel boos! :+

    Hoe dan ook, mocht het waarheid worden, dan zie ik niet direct de link tussen GoD en gewone winkels?
    Niet dat de toekomst niet richting digitaal gaat, maar dat heeft imo niet direct iets te maken met 2ehands games.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Wat veel mensen vergeten is dat de opbrengsten van de 2ehands games vaak weer aan nieuwe games worden uitgegeven. Ik weet wel zeker dat Dulle van de verkoop van zijn spellen ook weer nieuwe spellen heeft gekocht.

    Het mag van mij best de kans op gaan van Steam en als je straks games kan spelen die je zelf niet bezit via iemand anders zijn dashboard dan zou dat super zijn. Ik verwacht dan echter wel sales a la Steam
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee ik snap die link ook niet helemaal, maar dit vertelde hij me, zo dacht hij erover. Ik begin me pas zorgen te maken wanneer utieindelijk alles digitaal is en ook alles 70 euro kost. Time will tell, maar dat zou zeer zuur zijn. Ik vraag me nu sowieso al af hoe de fuck ze 70 euro voor een game als BO 2 vragen...
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :D

     
  5. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wat zijn :p
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ze vragen ook €70 voor LBP karting, ook gewoon te absurd voor woorden. Er zijn wel degelijk spellen waar ik iets meer neer voor wilt leggen, maar 9 van de 10x is dat niet zo. Niet alleen dat maar er zit genoeg troep tussen, zo hebben we afgelopen keer ook F1 race stars gratis gekregen, hartstikke leuk ! Maar geen €60 waard, het lijkt wel of je vliegt :confused: Maargoed ik dwaal af :+
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    FUCKING HELL NOG TWEE UUR !!!
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    8)
    F1 staat er dan ook op voor 'maar' €50. :+
    Voor een GoD store op een console niet vreselijk voor een recente game. Niet vreselijk.

    Toch moeten ze eens heel goed gaan spieken bij Steam. Door die sales zoveel meer geld uitgegeven dan ik anders zou hebben gedaan. Ik zit nu zelfs met games die ik eigenlijk niet wil. :+
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb nu al drie keer een Humble Bundle gekocht en daarvan 1 spel gespeeld 8)

    Verder in totaal iets van 25 Steam spellen en nog niks echt gespeeld. Maar ze waren zo lekker goedkoop 8)
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha dat heb ik ook, maar bij mij gaat het vooral om dat het lelijk staat in je trophy list xD Ik heb ook games van ps+ maar waar ik echt geen ruk aan vond, en nu heb ik 0% :mad::mad: Travelbug is der een van, ik woon namelijk in een... dorp dus niemand hier heeft een vita :confused: xD
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Over prijzen van digitale games gesproken. Ik zag dat Tokyo Jungle al 12.50 is? :eek:
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    :lol:
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Naatje... Moet blijkbaar naar een verjaardag vanavond. De ballen zin in maar goed, wat moet dat moet. Als ik terugkom maar even kijken of het allemaal zo hypewaardig was ;)
     
  15. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het bijna jammer dat ik op wintersport ben. Kan de live stream op geen eenkele maniet volgen helaas. Morgenochtend zullen hier toch wel weer 25354 paginas met informatie bij zijn gekomen. Ben benieuwd.
     
  16. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze maar geen statistieken en cijfertjes laten zien :p
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als dat 'blijkbaar' is, dan is dat 'moet' ook wel in twijfel te trekken. Ik wist het wel. Nu ff half uurtje pitten :+

    Tokyo Jungle nog maar 12,50? Ik bewaar mijn geld echter voor de volgende generatie O-)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als het niet genoeg is, dan kan je nog altijd op Neogaf kijken. Dat gaat echt nergens meer over
     
  19. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    IK BEN SERIEUS ECHT ZIEK HYPED
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina