1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik twijfel nog. Ik heb wel vakantie, maar 0:00 uur is best laat. Ligt er een beetje aan hoe lang het gaat duren. Ga niet 2 uur lang naar onzin zitten luisteren voordat eindelijk het moment daar is. Hoop dan wel dat ze beginnen met "BAM, dit is hem dan, de nieuwe Playstation!". En dan nog even The Last Guardian als launch titel aankondigen.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat ze eerst heel eventjes tijd besteden aan de Vita, en dan de rest PS4 met allemaal awesome nieuwe games.

    De Vita PS Meeting duurde volgens mij anderhalf uur. Met ook een hoop live demo's dus hopelijk kunnen we dat nu ook verwachten ipv alleen maar trailerts (al vind ik op dit moment alles goed. Zo lang dat ding maar een reveal krijgt! :D)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Naughty Dog dat weer een licentie heeft van Crash Bandicoot en met een nieuwe game komt. :cool:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Spyro > Crash. :cool:

    Al zullen beiden wel niet terug naar hun oude glorie gaan. :+ Crash is vermoord door Acti en Spyro is een lullige Skylander geworden. Wat vermoord gaat worden door Acti.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga het ook zeker kijken. 00.00 is een mooie tijd en goed te doen.

    Ik hoop ook op nog wat vette aankondigingen omtrend de Vita.
    Een prijsdaling naar 150, en wat vette games, dan ben ik om en ga ik er ook 1 halen.
    Als de Vita op 1 of andere manier gelinked wordt aan de PS4 (van mijn part als extra inventory screen of als map) zou ook wel cool zijn en sales misschien ook nog wel een boost kunnen geven.....het is toch zonde dat zo'n krachtig ding niet ten volle benut wordt!
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2013
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe laat en waar kan je de livestream volgen :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yes, please! :D
    Als het goed is om 00:00 (van woensdag op donderdag) en dan op Gametrailers, via Home op de PS3, Gamespot . Ik gok dus alle plekken die normaal gesproken ook de E3 streamen.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ga maar niet kijken. Zie het de volgende ochtend wel. Moet gewoon werken en ik weet vrijwel zeker dat ik na zo'n aankondiging niet kan slapen :emo:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    iemand enig idee hoe lang het duurt?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Kutkwaliteit, maar zo te zien was die van 2011 dus 1:13. Voor een handheld.
    Misschien dus anderhalf a 2 uur voor deze?
     
  11. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Zeker weten!

    Ik zit er aan te denken vanaf maandag niet meer op gamesites te komen, dat heb ik met de E3 ook gedaan. Waarschijnlijk lekt er toch wel weer het één en ander en ik wil juist verrast worden.
     
  12. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk eerst even een recap op de PlayStation 3, hoe 'succesvol' hij wel niet was. Daarna knallen. Ze weten zelf ook wel dat alles wat niet met de PS4 te maken heeft toch niet interessant is.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat haat ik ook altijd, die leaks. Waarom willen mensen dat toch. De laatste jaren wordt driekwart van de E3 verpest door leaks. Waardoor mensen natuurlijk achteraf gaan zeggen dat ie kut was, dat er geen verassingen waren. VIND JE HET GEK?! 8)

    Maar ik kan dat gewoon niet, niet op gamesites komen. Zo een automatisme om daar op te klikken. 1 dag zal al niet lukken, laat staan 3 dagen. :p
     
  14. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Twee jaar terug is voor mij de Microsoft persco verpest omdat Halo 4 en Anniversary gespoiled waren. Dan heb ik er een paar daagjes (of misschien 1? :p) zonder game sites wel voor over.

    Oh God: "Pachter verwacht dat Sony de prijs van de PS3 verlaagt"
    Koning der open deuren intrappen, die Pachter...
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2013
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vind dit sowieso klote reveals, ons een beetje lekker maken met iets dat pas eind 2013/begin 2014 hier uitkomt. Doe het dan Apple stijl de zelfde maand nog in de schappen!
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pachter :emo: De enige keer dat ie gelijk heeft is met open deuren in trappen. Voor de rest kun je dit 'ezelsbruggetje' gebruiken:
    Heeft Pachter het gezegd?
    Ja > Dan klopt het niet.
    Nee > Dan klopt het.

    :+

    Waar de hele wereld twijfelt of we wel 60 fps krijgen komt die gozer lekker aan met het idee dat op de PS4 games op 240fps gaan draaien 8)
    Of zijn jarenlange gezeur over de Wii HD. 'Die komt echt hoor!'
    Microsoft had het in 2005 goed gedaan imo. Ergens in Mei de reveal (weten jullie nog, op MTV. Vreselijk :p) en in november/december was de 360 uit.
    Apple style vind ik té kort. Heb ik geen tijd om te sparen. :+ En gehyped worden is leuk.
    Maar dan niet zoals Sony het deed voor de PS3. Daar zat 18 maanden tussen de reveal en release.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2013
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Doe het goed en doe het in de stijl van The Last Guardian en FF Versus. :cool:
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat was echt een farce, niet meer normaal. Dat gaat deze keer niet weer gebeuren lijkt me. Net als de RROD bij de nieuwe Xbox ook niet gaat gebeuren
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nee, er gebeurt wel weer een andere technisch mankement. :+
    Maar ik neem inderdaad wel aan dat ze de spullen deze keer fatsoenlijker gaan testen voordat ze het uitbrengen.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat hadden ze beter met de Wii U kunnen doen. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina