1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom is dat Xbox Live pesten? PS heeft toch ook gewoon COD.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar Xbox Live heeft gewoon meer de reputatie scheldende pubers te hebben.

    Bij al hun uitspraken (ook die van Yoga bv) kun je het wel terugkaatsen naar hun, maar dat maakt het niet minder leuk. :+ Dit is allemaal overduidelijk gericht op gamers, ipv de afgelopen jaren waar we doodgegooid werden met apps, move, kinect, motion troep, casual troep etc. Dit is de good ol' Sony van de PSX/PS2 dagen.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh kan. Ik heb sinds 2007 geen COD meer gespeeld dus. :+
    Maar de teksten zijn idd wel grappig. Beter toveren ze Woensdag ook een smile op me gezicht.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben best wel hyped, alles bouwt zich op naar de 20e.
    Dit is gewoon veel toffer dan een E3 persconferentie.
     
  5. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Wel stelletjes hypocrieten daar bij Sony. Wie kwam er nou met Wonderbook en Move?

    Ik ga er woensdag een gezellige avond van maken. Gezellig met wat vrienden de keynote bekijken, biertje erbij, bitterballetje erbij ^^
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat doe jij hier? Jij zou toch niet meer op gamesites komen? ;)

    En niet zo serieus nemen die ads, ze zijn gewoon leuk. Hopelijk laat dat ook zien wat ze in gedachten hebben voor de PS4; terug naar de core gamer.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  8. Wastelander_NL

    Wastelander_NL Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch wel erg benieuwd hoor naar de nieuwe Playstation.

    Nu heb ik de Xbox 360, en daarvoor had ik de Xbox en weer daarvoor had ik de Playstation 1. Heb toch wel echt een toptijd gehad met de Playstation 1.

    Ik vind de Xbox 360 echt een super ding, maar je merk toch dat de PS3 veel meer exclusieve titels heeft. Maar ik heb nooit een PS3 gehad, omdat ik de Xbox 360 gewoon veel beter vond. De PS3 was wel echt compleet qua features op hun console.

    Nu ben ik toch wel stiekem een beetje nieuwsgierig naar de nieuwe Playstation. Probleem bij mij is dat ik gewoon 1 console thuis wil hebben, en een keuze maken is daardoor best wel lastig. Maar ja als ik zie waar Microsoft heengaat met hun ideeën. Dan ben ik toch wel een beetje klaar met de Xbox. Heb ook zo'n idee dat de nieuwe Playstation meer een gameplatform wordt dan de nieuwe Xbox.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat gevoel hebben veel mensen en vooralsnog lijkt het voor een groot deel ook terecht. De focus op exclusives mist bij de Xbox op dit moment. Het filmpje van Hybrid laat zien waar de valkuilen zitten voor Sony en ik mag toch hopen dat Sony deze ook kent. De hardware hebben ze ws al meer 'industry-standard' gemaakt dus hopelijk geen slechte ports meer. De focus op gamen is er wat mij betreft op het moment wel dus dat trekken ze straks door met misschien wel The Last Guardian als launchtitel. De launchprijs van dat ding voorspel ik zelf rond de 450, maar gezien de architectuur zal ie iig in de buurt liggen van de 360.

    Daarnaast hoop ik echt dat ze PSN verbeteren maar wel gratis houden als je online wilt gamen.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat het niet meer gratis blijft. Ze zien dat het een vetpot is op de 360 qua inkomsten (wat ze nodig hebben) als je daar tegenover een sterke service neerzet. Hoor niemand meer over de prijzen van Xbox Live. Alleen in het begin. PSN is prima maar prima voor een gratis service. En dan kijk ik alleen naar online MP etc. :)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat het juist wel gratis blijft. Ze hebben nu PS+ als hun bron van inkomsten.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik denk ook dat het gratis blijft. Xboxlive schaf ik alleen nog maar aan als er een nieuwe Halo komt en ik soms MP wil spelen. Als de MP op PSN net zo goed wordt qua crosschatting en invites dan zou ik uberhaupt geen live meer aanschaffen.

    Daarnaast is het systeem van plus qua aanbod echt super en voor mij nu niet interessant vanwege mijn backlog. Als ze straks met de ps4 direct met plus beginnen, dan is dat zijn geld voor mij meer dan waard.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Kan mij best voorstellen dat PSN+ straks verplicht wordt maar als ze het zo houden als nu wil ik daar ook best gewoon voor blijven betalen. Al ben ik benieuwd hoe ze het met de instant game collection de eerste maanden gaan doen. Verwacht dan nog gewoon PS3 games en niet veel PS4 games
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sold.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer uitkijk naar de nieuwe PS4 dan de nieuwe Xbox.....Sony heeft echt veel punten gescoord bij mij de afgelopen 6 maanden.

    Sony lijkt echt weer de kant op te willen van de PS2; gameconsole.
    terwijl MS zich nog steeds een multimedia aparaat te willen zijn, wat mij echt geen reet interesseerd....ik wil gewoon gamen. Punt.
    Youtube, facebook, kinect etc etc boeit me niet of ik doe het op mijn telefoon/laptop.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Playstation heeft deze opeens geupload:


    Hopelijk een teken dat ze er iets mee doen voor de PS4 _O_
    Heavy Rain heeft nooit mijn interesse gehad, maar alleen al deze 7 minuten vind ik geweldig.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik ben eigenlijk nog meer benieuwd naar de games die aangekondigd gaan worden.
    Volgens mij is het al bekend dat er een race game bij zit en een nieuwe IP van Guerilla :).
    Ik snap niet waarom ze The Last of Us niet als systemseller voor de PS4 hebben gebruikt, nu komt die 2 maanden voor de next gen uit.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
  19. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Woensdag ga ik niet meer het internet op heb ik besloten :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hopelijk kloppen de geruchten dat het ene fantasy RPG is. :D Ik heb totaal geen behoefte aan een FPS van hun.
    Als die even goed is als de Japanse stream van gisteren... 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina