1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Next Generation PlayStation

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik hoorde Jan de Hoop net zeggen dat er geen schijfjes meer zijn. Nu ging die presentatie vooral over het streamen en Gaikai, maar is het echt helemaal zeker dat er geen schijfjes meer komen dan?

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoorde 't net ook, lijkt me bullshit :+

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Ik ben benieuwd naar de tegenaanval va MS, zag er goed uit,.

Ligt het aan mij of is de controller nog steeds wat klein?

4. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Staat een bluray speler bij de specs ;)

+ Controller specs:

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nu alles terug gelezen. Ligt het aan mij of is er qua software weinig nieuws? Van MS verwacht ik namelijk een geoptimaliseerd dashboard voor games, muziek, film en apps.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het viel mij allemaal wat tegen. Het hele social gebeuren boeit me niet zoveel en dat met cloud klinkt geniaaaaal, maar we wonen in europa.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hij leek wel een redelijk stuk groter, maar was moeilijk te zien.

Knack hebben ze ook laten zien. Wellicht niet mijn soort spel, maar zag er toch erg tof uit. Dat racespel kan ik niet over oordelen

Wat wel vaag is: de move zit nu in de controller maar vervolgens gaat Media Molecule alsnog met de gewone Move aan de slag. Dat maken van objecten en die sharen zou ook wel eens groot kunnen worden :)

Hardwaretechnisch een dikke bak, social functies die echt gaan om het gamen ipv gamen om de social functies, een paar toffe spellen en techdemo's. Alles bij elkaar tevreden. Al was het pas echt af geweest met een The Last Guardian of FF. Dat miste imo wel een beetje.

Verder nieuwsgierig naar de bak zelf natuurlijk!

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zit de samenvattingen nu te lezen van de conference maar heb zo te zien niet veel gemist?

Krijg de indruk dat ze vooral de eerste wilden zijn met hun 'reveal' ..

maar dat we op de E3 pas echt alle belangrijke dingen te weten krijgen

wel mooi om bevestigd te zien dat 2e hands games NIET geblokkeerd gaan worden.

oftewel , kan nog gewoon spelen lenen of uitlenen aan vrienden en familie. Had het toch wel erg kut gevonden als dat niet meer zou kunnen

Al met al valt het wel wat tegen qua verassende dingen. Leuk hoe ze die gaikai tech toegepast hebben maar daar had meer in gezeten denk ik dan meteen weer..

Nu wachten op het antwoord van MS

majornelson heeft wel een beetje een punt. Als MS nou voor de E3 met een betere reveal met meer games komt ...

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waar hebben ze dar bevestigd dat 2e hands niet geblokkeerd gaat worde

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wellicht verwachten sommigen teveel? Ik zat echt met een grijns te kijken naar Killzone 4 en Watchdogs. Daarnaast was het stukje van Quantic Dream echt tof!

Verder lijken ze het behoorlijk bij de core te houden. Gewoon gamen. Dat wilden we toch?

http://www.eurogamer.net/articles/2...gamer-playstation-4-will-not-block-used-games

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja uiteindelijk willen we dat uiteraard wel , ik had alleen gehoopt op 1 of andere coole innovatie in de hardware zelf.. iets wat we nog niet aan hadden zien komen

meer dan een share knop in ieder geval :+

En natuurlijk stiekem hopen op verassende games. KZ en watch dogs zien er geweldig uit, maar wisten we natuurlijk al half

Sony heeft altijd al geprobeerd een meer open platform te zijn. Poging tot mod support bij UT3, Steamworks integratie voor Portal 2 etc etc

maar in de praktijk blijkt t altijd lastig voor de devs om er ook echt iets moois mee te doen

En acti-blizzard gaat natuurlijk voor maximale aantal verkopen dus die nextbox versie komt er ook gewoon. Maar gaan ze uiteraard nu even niet noemen omdat het een sony praatje is

wat die 2ehands games betreft

http://www.eurogamer.net/articles/2...gamer-playstation-4-will-not-block-used-games

Yoshida zegt t , en die zal het wel weten :)

Dus dat is in ieder geval goed nieuws

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    plaatjes van de controller

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vond het instant play, het helpen van mensen, het co-oppen, het sharen etc wel echt vernieuwend. Daarnaast is er nu een controller met geluid, touchpad en move er in waar we nog niks van weten.

Ik kan niet wachten op MS zijn aankondiging :cool:

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Yoyooo nog wat gemist??? Vette games ofzo? Hoe de f ziet dat ding er nou uit??

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm , de hoek van die triggers is nog steeds een beetje a la DS3. Dus als je ze helemaal indrukt zit je volgens mij weer met je vinger onder de controller

maar al met al ziet hij er toch wel een stukje comfortabeler uit

Wat me eigenlijk het meest verbaasd/tegenvalt is dat ik echt had verwacht dat we harde prijzen + release dates zouden krijgen

dat het ding eraan kwam wisten we nou al wel

maar ik wil SKU's + prijzen en launch dates horen :+

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat weten we nog niet ;)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En Blizzard samenwerken met Sony. Ik hoop dat er meer komt dan Diablo III/

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind alles ook wat tegenvallen. Echt zoveel non zaken waar ze minuten over lullen. Geen console gezien vond ik ook jammer. Games ok prima maar niet echt blown away.

Meest lompe vind ik de controller. Heb hem nog niet vast gehad, maar alleen al door de positie van de thumb sticks is het eigenlijk voor mij al een no go.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Waar ik vooral mee zit, is het PS4 logo niet gewoon het PS3 (nieuwe) logo met een 4 erbij?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina