1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand van Ubi had te vroeg op de Post knop van Facebook gedrukt:

Nu allemaal weer verwijdert, maar er zit dus een onthulling aan te komen.

2. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Mijn vingers jeuken om het topic aan te maken. :+ Je speelt weer met Altaïr. :cool:
    Eerst even afwachten of het 360 is of dat het een 3DS spinoff wordt.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.953
    Vast een spinoff. HOOPT.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben benieuwd, liever gewoon een deel 3 eigenlijk en niet melkiemelkie. Begint toch een beetje te vervelen ondertussen zonder te veel vernieuwing + het begint met elke deel minder te worden imo.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb zelf Brotherhood dan nog niet gespeeld, maar van alles wat ik hoor wordt het juist met ieder deel beter...?

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Het begint juist elk deel beter te worden. Het verhaal wordt met elke sequal iets meer uitgediept en de gameplay wordt steeds fijner. Het enige wat ze wel terug mogen brengen is iets meer vrijheid bij assassinations.

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind AC1 nog steeds een stuk toffer dan deel 2 en Brotherhood qua sfeer en gameplay. Puur omdat het amper nog om assassinations draait. Voor de rest niks mis met 2 en Brotherhood, enorme toffe games en plezier mee gehad maar dat was het ook.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Maar in deel 1 werd het juist weer saai omdat dat nog steeds een meer veredelde techdemo was. Er was weinig diepgang en variatie.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Deel 1 vond ik kut, deel 2 echt geweldig, Brotherhood moet ik nog spelen maar lijkt me geweldig.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Deel 1 was geweldig. Deel 2 was geweldig. En Brotherhood is ook geweldig heb ik me door Modder laten vertellen.

Qua setting heb ik eigenlijk een voorkeur voor de eerste. En Altaïr is sowieso meer een badass dan Ezio. :cool:

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Deel 1 heb ik 2/3 keer uitgespeeld, deel 2 en Brotherhood na het uitspelen niet meer aangeraakt. Dat er meer diepgang en variatie zat in de laatste twee delen kan ik niet ontkennen maar dat betekend niet dat ik het ook beter vond. AC1 vind ik gewoon veel toffer dan die andere twee, dat is het. :+

Maakt voor de rest ook niet veel uit, want 2 en Brotherhood zijn nog steeds awesome games. Maar hoop gewoon dat ze maar met deel 3 komen en dan er een einde aanmaken aan het verhaal van Desmond in plaats van met nog meer spinoffs komen.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ben het met Fiasco eens, beste AC ervaringen heb ik toch in deel 1 gehad (toren in Acre, eerste keer naar Damascus, eerste viewpoint etc).

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan me eigenlijk geen setting bedenken die ik zou willen voor een 3e deel.
    Geen Japan. Geen Frankrijk. Spanje? Meh.

NL in de gouden eeuw lijkt me dan wel wat. Hm. :9 Helaas is die klans heel erg klein. =(

Maar goed, eerst deze maar. Is op zijn minst (waarschijnlijk) een setting die me bevalt. :+

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Het wordt gewoon Frankrijk tijdens de Franse Revolutie, dus leef er maar mee. ;)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar we hebben al 2 games met zo een Italiaanse gladjanus gespeeld, en nu moeten we het dus doen met een arrogante Franse droplul? :mad:

Pfft. :+

Wat we nodig hebben is een oud-Hollandsche boer die gewoon met zijn klompen de gebouwen op zit te klauteren. :cool:

Laatst bewerkt: 29 apr 2011
  16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    AC 1 was ook zo tof omdat het allemaal zo nieuw was, het was zo'n gave ervaring. Maar daar tegenover stond wel dat alles vrij repetitief was en er niet veel diepgang was.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Maar Desmond heeft geen Nederlands bloed. :mad:
    Anders droeg hij wel klompen.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Had liever een meer oosterse setting gehad, vond deel 2 ook al behoorlijk saai.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Lijkt me straf dat ze al een 2de spin-off voor de 3DS gaan aankondigen als de 1ste, AC Lost Legacy nog niet uit is :+.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, haha. :+ NGP dan? :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina