1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Blijkbaar niet, anders werden er nu niet mensen bij Black Rock ontslagen en was Bizarre niet gesloten.

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Bizarre komt vanwege hun tegenvallende ip's.

Denk aan The Club. Black rock is ook niet succesvol met hun ATV'S/Pure (wat gratis werd weggeven en hun SS. Moto GP was leuk tijdens de introductie van de xbox maar snel daarna zakte de interese.

Zulke titels worden gewoon bij de allergrootste game-studios neergezet zodat zij een evt. tegenvallende resultaat beter kunnen opvangen.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Indien het reboot gaat worden hoop ik niet dat het een nieuwe CoD beater moet voorstellen. Reboot van MoH was ook al zwaar kut.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat een bullshit, R6 is qua gameplay totaal veranderd sinds deel 3 op de Xbox. En vervolgens is voor Vegas het een heel nieuw cover systeem geitnroduceerd.

Totaal niet te vergelijken met de oude R6 spellen die voor 90% uit planning bestonden

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het begon allemaal op PC en ik zal die games nooit meer vergeten, de spanning tijdens die missies was krankzinnig. Raven Shield was ook nog fantastisch, kleine details zoals dat als je in je benen werd geraakt, of vijanden dat ze dan gingen slepen met hun been en dus trager lopen. Of in je arm geknald worden resulteerde in slechte aiming,heeeeerlijk.

Wellicht waren die features te hardcore voor de console versies helaas. Maar toch desondanks dat Vegas een stuk meer casual was geworden heb ik genoten van die game. Vegas 2 iets minder. Ze moeten niets gaan rebooten..ze moeten gewoon met een nieuwe game komen , lekker moeilijk houden,cover systeem is prima, geen Las Vegas, hoppa. En Rainbow heeft echt niks te maken met COD, dus ze hoeven dit ook echt niet proberen te beaten. Rainbow publiek is ook heeeel anders dan de mensen die COD spelen........toch?

Laatst bewerkt: 5 mei 2011
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    De game industrie bespeelt maar 1 markt: en dat zijn gamers. Echte differentiatie is er niet, behalve dan genres... CoD en Rainbow 6 kun je in dat opzicht makkelijk in hetzelfde segment plaatsen, en daarom vind ik dat publiek wel hetzelfde, of iig erg overlappend. Tegenwoordig koop je allang geen 1 game per jaar/halfjaar.

7. Seh

Seh Guest

Behalve Nintendo, of ja, die voegt nieuwe mensen toe aan de categorie gamers..

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Mja ok....maar ik hoop gewoon dat we een echte Rainbow titel krijgen, het liefst helemaal terug naar de PC versies zoals Rogue Spear en Raven Shield, maar dat is super onrealistisch om dat te verwachten. Ze moeten er vooral niet teveel aan gaan veranderen.

Anyway....ik wist niks van deze game af, maar hij heeft opzich wel potentie. Dead Space achtig, en ook Silent Hill. Alleen de hoeveelheid aan beesten is overdreven en past er niet goed bij, creature design vind ik sowieso niet baanbrekend, maar ben wel benieuwd.

[yt]ewhES7joSjk[/yt]

Laatst bewerkt: 5 mei 2011
  9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Neeeee , ik hoop wel dat ze als het op een R6 "reboot" aankomt dat ze wel dicht bij de Core blijven.
    Dus absoluut geen CoD praktijken enzo. Maar gewoon zo puur en tactisch mogelijk blijven.

Die tijden van Black Arrow op de Xbox(1) waren echt ongeavenaard ! Vegas 1 ook helemaal kapot gespeeld.

Ik speel soms nog wel is Vegas 2 online.Nog steeds heel veel diehard engelsen die het spelen.

Ik ben huiverig, maar heb ook wel vetrouwen in Ubisoft.
    Ik kijk echt heel erg uit naar deze E3 , want daar zal denk ik heel veel duidelijk gaan worden !

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Offtopic,

sorry dude, heb MK voor de xbox 360 gekocht. ;)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zijn heel veel R6 liefhebbers die nu CoD spelen, maar dat is omdat er geen betere alternatieven zijn :+

Voor een goede R6 gooit mijn halve friendslist zn CoD zo het raam uit

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

heb jij ook nog de PC Rainbow Six games gespeeld, gemaakt toen door Redstorm Interactive? :)

Dat zijn verstandige mensen :D

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wel , maar ben pas echt R6 fan geworden op de Xbox 1.

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op de PC heb ik de eerste rainbows ook gespeeld , had alleen niet het geduld om alles te plannen , wapens uit te zoeken enzo.

Dus was blij dat het op de de Xbox toen wat makkelijker was geworden.

Zowiezo ben ik nooit echt een FPS/TPS Singeplayer geweest ( HL 1 en 2 uiteraard wel)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat was het toffe aan de games op PC, ik was ook geen echte fan van het plannen en het was ook niet persé nodig. Rogue Spear ,Raven Shield en de voorgangers waren prima te doen zonder te hoeven plannen. Maar die spanning in die games was echt te snijden....Vegas was bij lange na niet zo erg. Maar ja....

Gisteren in de XBL party had ik het met vrienden nog over dat het echt tijd is voor een nieuwe R6, en de volgende dag dit heugelijke nieuws...gruwelijk :D

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop er al 2 jaar op :+ alle shooters kunnen me gestolen worden Rainbow six staat bij mij echt op Nr 1 qua shooters.

Ik denk zelf wel dat ze iets meer terug na hun roots gaan.Dus ik hoop ook dat ze dat bedoelen met Reboot !

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

ESRB reveals new details on Burnout Crash for Playstation 3 and Xbox 360

The Entertainment Software Rating Board has released a rating summary for the mysterious multiplatform title, Burnout Crash. The latest entry in the popular Burnout franchise is described as a top-down action game where players must trigger car crashes in busy intersections in order to earn points. Multiple vehicles can be used and various hazards will come into play. Burnout Crash got tagged with an “Everyone 10+” rating for Cartoon Violence. You can check out the full rating summary for the Playstation 3 and Xbox 360 below:

This is an action game in which players earn points for creating traffic pileups. From a top-down perspective, players initiate crashes by driving 'cartoony' vehicles (e.g., cars, trucks, vans, buses) into busy intersections; multiple crashes trigger score multipliers and rack up large 'bills' of property damage. Each level is accompanied by crashing sounds, small explosions, and vocal encouragement (e.g., 'Cool,' 'Maximum Carnage!'). In some levels, players are instructed to crash into police cars (e.g., 'Crash them before they bust you!'); in other sequences, oversized airplanes, tornados, lobster monsters, and UFOs slide across the screen, destroying any vehicles in their path.

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0

Als het is waar zal zijn !

E3 kan mij niet snel genoeg beginnen !!

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat het ook is, Acti zal een manier vinden om je veel te veel geld te laten betalen. :+

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je krijgt 2 gratis wapens en er zijn 144 wapens beschikbaar, deze kan je unlocken door een token van €4,99 te kopen, per token krijg je 4 wapens

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina