1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Goed nieuws, was een beetje bang dat er geen vervolg zou komen.

Deel 1 was geweldig sfeervol maar had qua gameplay en balans wel aardig wat problemen. Maar dat moet in een sequel wel weggepoetst kunnen worden. Mooi dat er nog devs zijn die gewoon lekker een verhalende SP FPS maken in plaats van alleen maar met halfbakken MP bezig te zijn

Mijn wishlist;

- meer Stalker elementen
    - meer verhaal
    - Betere A.I
    - Misschien iets opener levels af en toe
    - Realistischer damage systeem. Dus minder kogels in iemand hoeven pompen om hem neer te krijgen. Het gevoel van het schieten en bewegen was al top maar als je dan 2 clips in iemand moet pompen voelt dat totaal niet realistisch aan

Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet 'alleen maar', maar:

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bah,.. hoeft van mij totaal niet. Ga toch lekker die SP zo mooi mogelijk maken.

Snappen ze niet dat ze qua MP toch niet op kunnen tegen de BF's en MW3's van deze wereld. Kijk naar Crysis, Homefront en Brink. Volgens mij spelen er nu nog meer mensen MW2 dan al die 3 games bij elkaar opgeteld :+

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Deel 1 ligt hier nog steeds ongespeeld.....

Zit wat op de Japanse mp rond te neuzen, het verschil in content is echt huge.... zonde dat ik de taal niet op engels kan zetten. Of kan dat wel met een Hong Kong account?

Zoveel spellen die ik totaal niet ken. Had er graag wat van bekeken/gespeeld

edit:

Mass Effect 3 met Kinect?

http://kotaku.com/5807628/will-mass-effect-3-really-be-better-with-kinect

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  7. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Moet dit nou in het Kinect topic of hier? :9

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    [yt]OLruIB8fZpY[/yt]

Nog geen draadje voor Silent Hill: Downpour?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nope, nog geen topic.

En dan nog deze trailert:

En voor mensen die het E3 topic niet volgen:

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Konami onthult Metal Gear Solid HD Collection

Nieuws | 3 juni 2011 - Konami brengt een halve week voordat de E3 officieel begint al groots nieuws: de langverwachte Metal Gear Solid HD Collection. Konami heeft dit op zijn E3 persconferentie, die dit jaar vóór de E3 gehouden werd, bekend gemaakt.

Drie delen
    De Metal Gear Solid HD Collection, zoals hij officieel gaat heten, zal bestaan uit drie eerder verschenen Metal Gear Solid games. Het gaat hier om Metal Gear Solid Peace Walker, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty en Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Deze collectie zal vanaf november van dit jaar te krijgen zijn, zowel op de PlayStation 3 als de Xbox 360.

Verbeteringen
    Hideo Kojima, de man verantwoordelijk voor de Metal Gear Solid franchise, werkt persoonlijk aan de HD remakes. Volgens hem gaat het hier niet om simpele emulators; alle drie de titels worden specifiek ontwikkeld voor de Xbox 360 en PlayStation 3. Dit betekent bijvoorbeeld geoptimaliseerde tekst, effecten en 2D-art voor HD resoluties. Ook zal de audio kwaliteit verbeterd worden en is er ondersteuning voor Achievements en Trophy's.

Bron: 360only, www.psfocus.nl
    :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

Niiiiiiiice, hier heb ik al jaren op gehoopt. Eindelijk ook MGS3 eens spelen en ook nog eens verbeterd en op de xbox :cool:

Als iemand tijd heeft om hier een nieuw topic van te maken. Lijkt me wel dat dit een eigen topic verdient :cool:

Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is zeer mooi :thumbs:

Alleen je hebt 2 verschillende bronnen

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Warhammer 40,000: Kill Team is a twin-stick shooter

[gt]714511[/gt]

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Officiele bron is natuurlijk Konami zelf. maar zo'n beetje elke game website heeft het er nu al wel op staan. Alleen de nederlandse tekst komt van xboxonly.nl

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, je had tijd om die post te maken, dus ik neem aan dat je ook wel even tijd hebt voor een topic? ;)

Kom op mensen, niet altijd maar wachten totdat iemand anders het voor je doet. O-) Het is geen moeite.

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Kan wel simpel nieuw topic maken, maar over 5 minuten moet ik weg en ben er pas vanavond weer, daarom vroeg ik het. Wel eens eerder een topic geopend en kreeg toen steeds het commentaar dat het er zo karig uitzag en andere topics veel uitgebreidere start posts hadden 8) MGS verdient een uitgebreide startpost.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vooruit dan. :+ Krijg gewoon soms de indruk dat mensen te veel wachten totdat iemand anders het doet.

Ik ga het iig niet doen. MGS is kut niet mijn ding.

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    MIjne ook niet. Ooit een keer gespeeld op de nes.

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Zo, onverwacht snel weer terug, maak ik snel nog even een nieuw topic aan. Update ik hem vanavond als ik weer terug ben wel even. Dus niet al gaan klagen dat ie wat leeg is ;) Komt vanavond en het weekend wel.

Is er btw een algemene topic layout code die ik zo erin kan zetten, zodat die de algemene topic layout heeft en ik hem verder zelf kan invullen?

Laatst bewerkt: 3 jun 2011
  19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
  20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina