1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Met bloodstone heb ik me goed geamuseerd + zag de game er ook nog erg goed uit vond ik.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Dishonored
    Getting To Know Dishonored


    [​IMG]

    Wrapping your brain around a new Halo or Mass Effect is easy enough. Understanding a new franchise like Dishonored is a little harder, and our cryptic cover probably didn’t help much. Read on to get a sense of what this stealth/action adventure from Arkane and Bethesda is about – and to see the first screenshot of the game.

    Who are you?
    Players take on the role of Corvo, the Empress’ legendary bodyguard. As the game starts, Corvo is falsely imprisoned for her murder. What the corrupt Lord Regent behind the coup didn’t realize is that Corvo is legendary for a reason. He’s not only a skilled combatant accomplished in the art of not being seen, but Corvo has a suite of supernatural powers that combine with his natural talents and unusual gadgets to make him one of the most lethal men in the known world.

    Why should you care?
    Even if you haven’t played them, you’ve undoubtedly heard of Thief and Deus Ex. One of the main minds behind those two games, Harvey Smith, is the co-creative director of Dishonored along with Raf Colantonio, the founder of developer Arkane Studios. The two share a vision of a game that gives players the power to be creative with their skills and tactics, and invites them to come up with interesting solutions to the obstacles in front of them. Arkane is known for its immersive first-person gaming (Arx Fatalis, Dark Messiah of Might & Magic), and the power of a talent-driven publisher in Bethesda (The Elder Scrolls IV: Oblivion, Fallout :cool: behind the team is promising.

    How are they going to do that?
    Dishonored has several major elements that combine to create its unique gameplay: mobility, powers & gadgets, environment, and AI. The trick is that a single power doesn’t just do damage or heal you. You can combine them organically to create interesting effects. Stop time and knock a bunch of stuff off a table in one direction then book it in another, so the guards search for you in the wrong place. Summon a swarm of rats to attack one guard, but possess one of the rats and escape in the chaos. Every problem has as many solutions as you want it to.

    What’s the catch?
    It’s an assassination game that reacts to how violent you are. An unusual “chaos” system tracks how much collateral damage you cause, and the game world changes as a result of your actions. Unlike a light/dark side meter, though, it’s a behind-the-scenes element that affects story decisions without punishing the player or pushing them to play one way or another.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.099
    Nice! Ben wel benieuwd!
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Makers van Thief, Deus-Ex en Arx Fatalis?

    Stealth game of the century kandidaat :D

    De 'multiple approach' gameplay is volgens mij nog nooit beter uitgevoerd dan in de originele Deus-EX. En Thief 3 is imho (samen met Chaos theory) de beste stealth game ooit gemaakt.

    En de mannen van Arkane zijn er erg goed in om in een 1st person game toch gewicht en aanwezigheid aan je character te geven. Arx fatalis is daar een goed voorbeeld van maar ook in Dark Messiah heb je echt het gevoel dat er momentum en gewicht achter je acties zit en je niet alleen een zwevende camera bent

    Ben heel erg benieuwd wat dit gaat worden, als de nieuwe Hitman tegen valt kunnen we in ieder geval hier nog naar uit kijken
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop iig dat het open world is. :+ Dan heb je mij al voor 50% om.
    Is me nog niet helemaal duidelijk of het dat is...
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kijkend naar zowat al hun vorige games zal het niet open world worden maar wel zeer open levels.

    Zoals de oude Hitman en Deus-Ex dus
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat gok ik ook. Ik verwacht net zoiets als Deus Ex 3 eigenlijk. Een soort 'hub-wereld'. Je hebt een centraal punt in het spel waar je vrij rond kan lopen, en van daar uit kan je naar de verschillende missies. Die hebben dan weer een open structuur.

    Nu moet ik zeggen dat ik nog niet wild ben van dit concept. Het is super dat ervaren en succesvolle mensen de leiding hebben, maar als er verder niet genoeg talent aanwezig is! Of geld... dan kan het alsnog mislukken. Of slechts een matig spel worden. Ik ben benieuwd naar meer screenshots en een trailer.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het kan mislukken , dat hebben we met Brink gezien.

    Maar bethesda timmert hard aan de weg met al haar studios en het zou me verbazen als ze zich een tweede 'Brink' zouden permitteren.

    qua geld moet het goed komen, Skyrim en Rage komen er aan dus de bankrekening van de uitgever zal met een paar nullen gaan groeien :+
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.603
    Leuk Bevonden:
    8.717
    [yt]gddBHzy5ByU[/yt]

    Zie je wel dat het best game ever wordt. :cool:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Goldeneye op de 360. 4 november.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.603
    Leuk Bevonden:
    8.717
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor de verandering eens een Bart Smit binnengelopen en hun releaselijst gechecked (die net een week oud was).
    360 - James Bond Goldeneye 2011 - 4-11-2011
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.603
    Leuk Bevonden:
    8.717
    Ach, schijnt een nieuwe te zijn, dus totaal geen boeiend nieuws. :cool:

    Ik dacht dat eindelijk de legendarische N64 GoldenEye naar de XBLA zou komen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar, maar het was nog niet bekend, toch? Heb ik een primeur? :+
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.603
    Leuk Bevonden:
    8.717
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Goddamnit. :+ Wist dat ze een nieuwe zouden aankondigen, maar wist niet dat iedereen al wist dat het een Goldeneye game zou worden. Daar gaat mijn primeur. :'-(
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Wat een epische game was dat zeg. Met verf schieten op grote hoofden, wat heb ik daar een plezier aan gehad.:+_O_
     
  18. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    enig idee of ze met een plants vs zombies 2 bezig zijn?
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nog niet helaas.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Goldeneye 007 Reloaded, 28 Oktober. HD remake van de Goldeneye die vorig jaar op de Wii kwam.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina