Het klinkt allemaal net wat te mooi als ik eerlijk ben, Rare die al zooooooo lang niks boeiends meer gemaakt heeft. Kinect Sports? Come on now....Kameo was nog heel degelijk maar toch bij lange na niet wat ze maakten voor Nintendo 64. Banjo Kazooie N&B was gewoon....zucht.
En dan nu ineens kijken naar de hardcore gamers? Tja....het is wel de enige manier om de nieuwe console echt interessant te maken voor hun trouwe fans, dat weet MS natuurlijk ook wel. De casual gamers...gewoon vooral families die wat met Kinect doen...die halen echt niet zomaar een nieuw systeem in huis. Maar als MS met hardcore launch titels komt...hell yes zijn we dan van de partij. MS en Sony dachten even de 'shine' af te kunnen pakken van Nintendo met die movement controls dingen...maar Nintendo stapt er ook redelijk van af, it won't last. Dat hebben ze denk ik allemaal wel door nu.
Maar goed, eerst zien , dan geloven. Ik ga niet nu al de boel als een gek lopen hypen..hopend op een nieuwe console reveal volgend jaar bij E3, en ineens gebeurd er niks speciaals in mei 2012, het is mogelijk! Alan Wake voor een nieuwe Xbox vind ik nu nog het meest geloofwaardig.
Laatst bewerkt: 4 okt 2011