1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Historic issue 65 cover features Hideo Kojima

    [​IMG]
    Some mammoth news to end this otherwise dreary Wednesday. For the first time in the 16-year history of Official PlayStation Magazine, we’re putting a developer on the cover. Issue 65 will be fronted by Metal Gear Solid creator and gaming legend Hideo Kojima.

    A fortnight ago reviews editor Joel Gregory flew to Tokyo to spend a full day shadowing the man who has repeatedly reinvented stealth action over the past two decades. Now, in his most candid ever interview, Kojima reflects on his entire body of work – and gives some almighty teases regarding life after Metal Gear.

    As part of our world exclusive chat and photo shoot, he also gives his open and frank opinions on Metal Gear Solid Rising – the first PlayStation MGS he’s neither written nor directed – and openly discusses his plans for Metal Gear Solid 5 and Project Ogre for the first time.

    Most startlingly of all, he explains why he’s spent the last decade trying to kill off his leading man, Solid Snake.



    MGS5 confirmed? Of bedoelen ze er op de een of andere manier iets anders mee?
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat hij plannen heeft voor MGS 5 betekent niet meteen dat die in de maak is. Maar er komt vast wel een 5e deel, ook al is het verhaal eigenlijk over.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Benieuwd wat ze gaan doen met MGS5 dan, terug in het verleden ofzo? Zie ze niks meer met Snake doen, dat verhaal is gewoon afgesloten imo.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Gamemagazines met echte dudes op de cover gaan epic slecht verkopen :lol:
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waarom? Het is Kojima.
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch benieuwd wat nu juist allemaal klopt van die nieuwe Xbox,stel je voor dat je je gamerscore niet mee zou kunnen nemen :p
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Xbox Live is niet gebonden aan de 360 dus die hou je gewoon.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg jammer had persoonlijk liever een Bully 2 gezien dan.


    Rockstar chose Max Payne 3 development over Bully sequel due to “limited bandwidth”

    Rockstar creative boss Dan Houser has said it picked development on Max Payne 3 over a potential Bully 2 at Rockstar Vancouver because of “limited bandwidth.”

    In a Gamasutra interview, Houser said Bully was still a franchise it would like to revisit at some stage.

    “We have been meaning to start it for a while, but we have limited bandwidth and limited studios, and more games to make than we’ve started. So suddenly it was a good slot,” he said on when it started MP3′s development.

    Houser further added it “knew” it didn’t want to begin work on the “Bully sequel instantly at that second with those guys — even though it is a property that, like Max, we adore and might come back to in the future. There was just no impetus to do that then.

    “So we said, ‘You can do Max, and then we will see what we can do with Bully.’ So it was really waiting for the slot to open up and the group to open up to at least start work on it.”

    Max Payne 3 releases next March for PS3, 360 and PC from Rockstar Vancouver.

    http://www.vg247.com/2011/11/18/roc...t-over-bully-sequel-due-to-limited-bandwidth/
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dan kan ik eindelijk Dulle inhalen qua Gamerscore. :cool:
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik wel maar het zou klote zijn moest dat gebeuren :p
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Bully 2 op de next gen nadat ze klaar zijn met Max Payne 3 en GTA V! _O_
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoppaah!!!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Zou gewoon echt te fucking gruwelijk zijn, man man wat heb ik me goed vermaakt met Bully. Fantastische game waarvan de fun factor echt 100% was gewoon.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tof, Bully was wel een vermakelijke game. Ik ben trouwens voor voor het vervallen van gamerscore e.d. met de nieuwe Xbox. Er zijn ook zó veel gamertags die niet meer gebruikt worden, en het zou best tof zijn als iedereen weer een nieuwe moet maken en op 0 begint.
     
  16. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de gamerscore en achievements van je gamertag op de nieuwe xbox vervallen dan koop ik dus mooi een playstation. Ik ben 5 jaar bezig geweest om zoveel mogelijk games uit te spelen op 100% plus de DLC en als dat nu weg zou gaan dan hoeft het van mij niet meer op de xbox.

    In eerste instantie maakt gamerscore mij niets uit maar ik hecht er nu toch wel waarde aan dat ik een soort maatstaaf heb waaraan ik kan zien dat ik een spel daadwerkelijk helemaal heb uitgespeeld. En natuurlijk speel ik voor mijn plezier, ik heb dan ook honderden uren in cod 4 en BF games zitten waar ik geen achievements mee verdien. Het mooie van xboxlive vind ik nu juist dat als je games op een PC, windows phone of xbox speelt deze allemaal in je game history komen. Dat geeft een goede weergave in wat voor games je geïnteresseerd bent.

    Wat ik wel een goed idee vind is om alle accounts welke een x aantal maanden niet meer gebruikt zijn te verwijderen zodat er weer nieuwe gamertags vrij komen en zodat je accurate statistieken krijgt over het daadwerkelijke gebruik van xboxlive.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Worst. Idea. Ever.

    Gamerscore is veel meer dan een betekenisloos cijfertje, het is de geschiedenis van die speler. Ik vind het prachtig om door die lijst te scrollen en herinneringen op te halen van games die ik alweer bijna vergeten was. Alleen al door naar bepaalde behaalde achievements te kijken. Dat wordt alleen maar leuker hoe langer geleden die games zijn. Op de nieuwe Xbox móet het gewoon meegenomen worden. Op wat voor manier dan ook. Al zetten ze dan maar op zijn minst 2 scores op je gamercard; de Xbox 360 score en de Xbox 720/Loop/Ten/Infinity score.

    Ik baal er zelfs nog steeds van dat ik sommige games op een ander platform dan de 360 heb gespeeld en ze nu niet in mijn geschiedenis staan. =(

    Jij hebt er gewoon nog steeds spijt van dat je een nieuwe gamertag had aangemaakt waardoor je zelf 0(G) moest beginnen. Nu moet iedereen dat dus maar doen? :+
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha zo is dat. :9

    De achievementscore en toebehoren moet gewoon overgenomen worden idd. Sowieso ook gewoon tof om je een beetje te vergelijken met vrienden, en om die ene hard ass achievement niet verloren te laten gaan.
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter als dit kan ik het niet verwoorden,moesten ze dat echt doen terug vanaf 0 dan denk ik ook dat ik overstap naar Sony.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Een beetje. ;) Wat je hierboven zegt ben ik met je eens hoor. Het is inderdaad tof voor games om hun geschiedenis te kunnen bekijken d.m.v. je achievements. Wel lijkt het mij een goed plan om een hele hoop ongebruikte gamertags te verwijderen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina