Dit jaar wordt een nieuwe IP van Crystal Dynamics onthuld. https://member.eu.square-enix.com/en/blogs/2012
Ik zie op verschillende plekken de naam Star Wars Battlefront vallen. Snap niet wat daar old school aan is, dus als die geruchten wel zouden kloppen dan is het (zoals altijd) weer een compleet fiasco. We zullen het vandaag zien.
Ik moest laatst nog denken aan Star Wars Battlefront. De tv-serie The Clone Wars doet het best aardig. Het begin is echt slecht, maar halverwege seizoen 1 en zeker vanaf seizoen 2 is het echt gaaf geworden. Ik hoop dus dat er een spel komt gebasseerd op de serie. De serie heeft enorm veel materiaal toegevoegd aan het universum, zoals planeten en type soldaten/droids.
Is een game uit de PS2/Xbox tijd tegenwoordig al Old school? Maar laat toch maar komen, Battlefront was geweldig. Hoog tijd voor weer een vervolg
Als we dan toch een game uit PS2/Xbox tijd doen, geef me dan maar Timesplitters 4 door Crytek UK. Maar het zijn slechts discussies/geruchten. Het kan best dat ze het mis hebben en het een echte oldschool game is. Vooral de ontwikkelaar die het project in handen heeft moet tot veel enthousiasme gaan leiden, volgens Game Informer. Misschien wel LucasArts met een nieuwe Monkey Island. Edit: Geen FPS/TPS. En non-retro gamers confused. Nu maar hopen dat het niet te retro is. (Oh, en geen racegame. Die zijn er al teveel) Maar Game Informer kennende zal het wel weer enorm tegenvallen.
Volgens mij werd gezegd dat er een 'entry' in de serie is uitgekomen in de laatste 15 jaar, dus het zal niet ál te oldskool zijn. GOGO Conker! (en Banjo) Hey, ik blijf hopen! Ik verwacht niks, maar wat is het leven zonder een beetje hoop.
Oh shi- Nu heb ik dus wel verwachtingen die nooit waargemaakt kunnen worden. Een Double Fine Conker zou ook episch zijn. Goddamnit Modder. Ik had het zo mooi volgehouden om geen verwachtingen te hebben.
Echt? Ik heb de eerste nooit gespeeld, maar van wat ik heb gezien zou ik het niet classificeren als een Third Person Shooter. Je zal wel wat dingen afschieten, maar om het nu een shooter te noemen. Bij TPS denk ik iig aan games als Gears, Vanquish, Uncharted. De échte shooters dus.
Mja, het is een beetje een mix tussen een platformer en third person shooter. Maar dan zou ik de game eerder een platformer noemen.
Nieuwe Oddworld, ook gezien er een HD remake komt. Doe maar, 2D of 3D maakt niet uit. Al zou ik het toch niet kopen, dus care. Dan maar Nuts & Bolts 2.
Een héle, héle kleine tease van de nieuwe game van Respawn Entertainment Bron: http://www.nowgamer.com/news/1191159/respawn_entertainment_posts_first_behindthescenes_image.html
Dát zou wel gaaf zijn. Vond die spellen vroeger onmogelijk moeilijk trouwens... op de oude computer. En snapter niets van ook. :{
waarom zijn ze daar eigenlijk mee gestopt? Heb ze tot en met de laatste gespeeld en het waren allemaal toppers imho (deeltje 2 misschien wat minder dan de rest maar toch) Meer Kain en Raziel! Conker hoeft van mij dan weer niet, doe dan maar iets met Banjo. Conker vond ik qua gameplay altijd maar matig