[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Exact! Al zouden ze niks toevoegen qua features en gewoon precies een game zoals deel 1 en 2 maken, dan zou ik het gelijk halen. Maar er is lang niet genoeg interesse voor, helaas.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Waarom niet? Yakuza verkoopt toch ook gewoon goed genoeg?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Idd, en dat is gewoon een slappe Shenmue clone

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Yakuza al de naam mee heeft en daardoor al beter verkoopt.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dan noemen ze het maar Yakuza: Shenmue 3. :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Call of Ryo: Modern Shenmue 3

verkoopt nog beter

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

Niet dat een aankondiging iemand echt zou verbazen. Een PS4 zat er vroeg of laat toch aan te komen.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zal denk ik niet meer dan wat target renders (bullshots) en een aankondiging worden dan denk ik

9. nexzo

nexzo Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

The road to Next Gen is going to be awesome. :D

Vraag me af wat ze gaan doen met de controllers. Die van de 360 is op de dpad na pure perfectie, dus ik zou het niet erg vinden als ze er verder met hun poten af blijven. En ik hoop dat ze voor de PS4 weer terug gaan naar die boemerang controller. :+

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dit kan positief en negatief uitpakken. Hopelijk wordt de nieuwe Xbox niet gerushed zoals de Xbox 360 toen der tijd (RROD :'-( ), alhoewel ik het volste vertrouwen in heb dat dat niet nog een keer zal gaan gebeuren. Die nieuwe Xbox is al in ontwikkeling sinds de X360 uitkwam, dus ze hebben in ieder geval genoeg ontwikkelingstijd gehad.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Net zoals de Xbox 360 al in ontwikkeling was sinds de eerste Xbox. ;) Zo gaat dat altijd. Dus dat wilt niet veel over de kwaliteit zeggen.

Al betwijfel ik ook dat ze zoiets nog een keer gaan laten gebeuren,

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem al die geruchten met een grote korrel zout, hoeveel geruchten waren er wel niet over de nieuwe Nintendo console vorig jaar nog vóór E3? En niks ervan bleek waar te zijn, 0,0. Het is inderdaad echt niet te hopen dat we weer RROD's krijgen of wat dan ook, maar zal wel goedkomen. Met de 360 die ik nu heb, heb ik ook nog helemaal niks gekregen, het is duidelijk verminderd volgens mij, de probleemgevallen. Maar wel even afkloppen.

Ik zie Sony echt nog niet met de PS4 komen, wanneer de echte kracht nog duidelijk niet is getoond van de machine. Ze krijgen nog games als The last of us, en dat is een 2013 titel. MS heeft weinig tot geen 2013 titels op dit moment, dus ik verwacht van hun eerder een nieuwe console reveal dit jaar. En ook als ze nog niks tonen, zou het me ook niet verbazen. Maar het gaat een spannend jaar worden, dat is zeker.

Stel Sony en MS tonen hun nieuwe consoles wel, arme Nintendo....serieus. Maar ja, aan de andere kant is het dan ook hun eigen schuld gewoon.

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    De 'oude' Xbox kwam eind 2001 uit, en de Xbox 360 eind 2005. Daar zit dus 4 jaar ontwikkelingstijd tussen. De Xbox 360 bestaat nu al 6 jaar, dus dat is al aanzienlijk meer ontwikkelingstijd voor de nieuwe Xbox dan voor de Xbox 360 destijds.

Laatst bewerkt: 7 jan 2012
  15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoop niet dat dit waar is. Kerst 2013, dat duurt nog 2 jaar. Ik wil eigenlijk een nieuwe Xbox zien met kerst 2012. De 360 heeft echt zijn langste tijd gehad. Nog 2 jaar vind ik persoonlijk erg lang. Bij de Playstation 3 verwacht ik dat wel. Die is 1,5 jaar korter op de markt en is krachtiger dan de 360. Die kan nog wel 2 jaar mee en Sony kennende doen ze dat ook. De playstation 2 hebben ze ook tot de laatste druppel uitgeperst.

Als het echt zo lang duurt, zie ik mezelf nog een Wii U kopen. Ik ben echt toe aan iets nieuws. Handhelds hebben mijn interesse niet zo.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Kerst 2013 zou ik ook écht te lang vinden, kerst 2012 zou imo ideaal zijn.

17. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    2013 is wel nog héél lang.
    Ik heb nood aan iets nieuws & Nintendo interesseert me echt niet.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    :D

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    yeeeuh, goed nieuws. Was al bang dat ze alleen maar MGS zouden doen.

Vind het altijd lastig bij platinum games, eigenlijk wil ik van bijna al hun games wel een sequel maar vind tegelijkertijd dat ze gewoon door moeten blijven gaan met nieuwe IP's verzinnen

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Sowieso de technologie van tegenwoordig maakt alles een stuk stiller en koeler terwijl het ook 10x sneller is dan 5/6 jaar terug. Denk dat er op het vlak van 'RROD' weinig fout gaat bij de next-gen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina