1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het IS wel Microsoft's laatste CES he, dus hoe tof zou het zijn om bij hun laatste CES de nieuwe console te onthullen of iets in die richting? We gaan het zien.

2. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste Xbox werd er ook onthuld, dus het zou kunnen. Maar een echte onthulling? Ik denk zelf eerder aan wat eerste details (mocht de nieuwe Xbox ook echt aan bod komen) en een echte onthulling tijdens de E3. Maar wie weet. Inderdaad Microsoft's laatste CES.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja precies, al is het maar een bevestiging dat ie er aan zit te komen, of een tech video. Dat ze bijvoorbeeld dan bijna tegen het eind van de speech zeggen 'It's our last CES..but before we go, we'd like to show you the future of Xbox' . Zoiets :D

4. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets zou heel tof zijn. Heel kort laten zien hoe krachtig de nieuwe Xbox wel niet is :D

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hier zeggen ze echter dat ze helemaal geen grote dingen gepland hebben voor de CES, maar aan de andere kant...logisch om dat te zeggen.

6. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
  7. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    op fok.nl gaan al 2 nieuwsberichten over dat de controller van de "720" wss een tablet zal worden. (WiiU lookalike)

zal ik niet leuk vinden..

8. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. GameSpot berichtte daarover.

Dik vijf minuten durende trailer van Resident Evil: Operation Raccoon City:

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Tja ik kan er nog niet over oordelen want het heb nog niet in eigen handen gehad, maar toen Nintendo dat liet zien was ik ook niet bepaald enthausiast nee, raar gedoe allemaal.

10. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Thx voor de gratis oogtest..

11. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik wilde wat uitgebreider reageren maar toen kwam ik een trailer van Resident Evil tegen. Excuses :)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ik vind die Operation Raccooon City meer als een soort Rainbow Six kloon eruit zien, en dan slecht en dan alleen third person.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=155982 O-)

En ik wil die keynote wel kijken, maar de kans is zoveel groter dat er niks gebeurt dan wel dat het me niet slim lijkt om tot zo laat op te blijven. Of zo vroeg op te staan, het is maar hoe je het bekijkt. :+

Maar ik ga morgen Firefox met gekruiste vingers openen. ;) Leuk geweest al die geruchten, van mij mag nu op zijn minst wel de officiƫle bevestiging komen. :D

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die Operation Raccoon City trailer is vet zeg! Ik heb het idee dat je heel veel ziet wat terugkeert in de gameplay. Ziet er tof uit.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat zou inderdaad al genoeg wezen, en dat ze dan zeggen 'See you at E3' met een big smile. Een bevestiging zou al genoeg zijn idd.

Ik zat net een video van Kingdoms of Amalur te kijken en het viel me op hoe de gesprekken nog steeds zo ongelooflijk emotieloos zijn, als ik iets verwacht van de next-gen dan zijn het wel betere emoties in RPG's en games in het algemeen. Ook in Mass Effect is het bij lange na nog niet geweldig gedaan.

Laatst bewerkt: 9 jan 2012
  16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    De enige game die daar tot nu toe echt in geslaagd is is LA Noire imo. Maarja, dan zit je wel met 3 discs... Wat ik vooral hoop van de next-gen is grotere MP matches, 32 vs 32 bijv.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iets waar ik op hoop, maar waarvan ik weet dat het niet gaat gebeuren, is dat ze bij next gen wegstappen van de gedachtegang dat iedere game maar MP moet hebben. Blech.

Ach, ik mag toch dromen?

Over die MP matches; groter is niet beter. Zijn maar een handjevol games die daar echt van zouden kunnen profiteren, maar bij het merendeel zit het met de huidige playercount ook al goed. Is voor mij dus verre van een prioriteit bij next gen.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nieuwe generatie zal vast alleen maar meer om MP gaan draaien, en het tweedehands tegen gaan. Meer DLC, codes, pre-orders en shit.
    Nee, ik ben nog steeds tevreden met de huidige consoles en zit voor als nog eigenlijk niet te wachten op de next-gen.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan eigenlijk maar 1 game noemen waar ik het bij zou willen zien en dat is BF3.

En dat komt gewoon omdat die game voor de PC is ontwikkeld voor 64 spelers en wij dus de kleine variant spelen. De xbox spelers kijken natuurlijk een beetje jaloers naar de mooiere en grotere PC versie

Maar ik zie het nut niet in van 64p Halo of CoD. Daar word het allemaal maar chaotischer en onpersoonlijker van. Kijk maar naar MAG, dat word ook door niemand meer gespeeld.

4v4 of 16v16 kan net zo leuk zijn, het gaat om de gameplay en de balans

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Nouja, het ging mij vooral om het idee. Zoals BF 3 wat je al aangaf. Maar het hoeft niet alleen om shooters te gaan. Bij een aantal games wordt het inderdaad chaotischer als er grotere MP matches komen.

Eensch.

Laatst bewerkt: 9 jan 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina