1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    JEEJ, KAMEO REMAKEN! Modder, je bent geniaal <3
    Paar jaar gelden uitgekomen misschien, maar toch op een andere generatie. Hebben ze met de MGS prut games ook geen moeite mee. Of GoW. Of DMC. Dus doe het met fucking Conker ook! :mad: edit: Of Tomb Raider, die games waren zelfs van deze generatie 8))

Maar mag ik zo even tussen de soep en aardappels door vragen wat zo anders is aan de remake van vorig jaar tov het origineel. Buiten het gezicht van Bond, want dat verschil ken zelfs ik. :+ Maar voor de rest heb ik eigenlijk geen idee. Waarom voldoet die remake niet?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Omdat het gewoon een heel andere game is? Op wat knipoogjes naar het origineel na is gewoon niks hetzelfde. Ja, een beetje de grote lijn van het verhaal, maar zelfs dat is anders. 8)

En voor de rest is het gewoon CoD in een Bondjasje geworden.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Waarom geen remake van Shenmue 1 & 2, kan ik die kut games eindelijk eens testen. 8)

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Omdat Sega liever matige Sonic games maakt (en heel af en toe eens een redelijk goede). :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Shenmue 2 telt niet, want die heeft al een 'remake' op de Xbox gehad! :+ (hey, er zat een jaar tussen de release van de DC en Xbox versie. Dus remake :cool:)
    Ja weet ik veel. Heb beide games niet gespeeld, daarom vraag ik het.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nieuwe Black en White voor Kinect vind ik het beste idee uit dit hele relaas, die krijgt mijn stem :+

Conker kan me gestolen worden, KI is niet meer aan mij besteed en Goldeneye zal nooit meer zo vernieuwend kunnen zijn als het destijds was.

En shenmue moet geen remake krijgen maar een sequel!

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Als ik ooit heel veel geld win/verdien koop ik de license van Sega en geef ik die aan Yu Suzuki. :mad:

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En dan de game alleen voor jou laten maken? :+ Lekker de hele wereld trollen. :cool:

Ik hoor mensen dat vaker zeggen, maar ik vraag me af wie het echt zou doen. Die license kopen en Yu Suzuki een nieuw deel laten maken... Vooral aangezien er ook nog een Shenmue 4 en 5 moet komen. Ben je gelijk al je geld kwijt. :D

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat hangt er vanaf hoeveel geld je hebt :+ Warren buffet of Bill gates kunnen prima 3,4 en 5 laten maken , gratis aan alle 360 bezitters geven en dan hoeven ze nog niet bang te zijn dat ze op water en brood moeten leven :+

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh my...die Keynote speech was een ramp. Wat slecht gepresenteerd ook zeg, je kon gewoon zien dat het die Ryan Seacrest geen fuck kon schelen. En dan dat overdreven gedoe van die Steve Balmer over Metro, Windows 8 en telefoons...dude!!!!!! 8)

Maaaaaaaar was wel iets gerelateerd aan de Xbox.....Sesamestreet Kinect en Kinect voor Windows, joepieeeeeeeeee :'-(

Ik was me niet bewust van die idiote verkoopcijfers van de Kinect, maar nu snap ik waarom MS er gewoon mee blijft doorgaan, het is een groot sucess. Ik verwacht ook steeds minder dat ze ook maar iets gaan onthullen over een nieuwe console dit jaar. Waarom zouden ze?

Sony maakt zich nergens druk om en lijkt ook niks van plan te zijn, Nintendo? Geen echte dreiging verwacht ik. Kinect die dus als de ziekte verkoopt en 360 doet het ook nog heel goed. Kortom...de gamers zouden het niet erg vinden, maar is het nodig voor Microsoft? Volgens mij totaal niet.

E3 2012 van MS: Nog meer Kinect ongein, misschien wat nieuwe games ervoor die we niet nodig hebben. Meer beelden van de Fable Kinect game, Star Wars kinect, misschien Ryse. Dan nog wat casual kinect meuk, en non-gaming stuff zoals de apps op XBL.

Mark my words.

11. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    En er was ook een of ander Twitter-lied? :confused: Moet echt vreselijk zijn geweest haha.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat heb ik gemist, dat moet aan het begin van de show geweest zijn en dat heb ik niet gezien. Wel een hele slechte remix terwijl ze alle grote CES momenten toonden van de voorgaande jaren.

Dit is een heel goed stukje, gaat over de kans van console onthullingen dit jaar, die dus erg klein zijn. En na het lezen van het stukje, zie ik ook wel waarom.

http://www.vg247.com/2012/01/10/the-nextbox-ces-no-show-putting-perspective-on-rumours/

13. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een goed artikel. En tja, op het moment dat je (ruim van tevoren) een opvolger uit de doeken doet, zet je tegelijkertijd de verkoop van je huidige product ietwat stop. Natuurlijk, mensen zullen de console blijven kopen, maar er zullen er dan ook zijn die wachten. En het is ook gewoon zo dat de Xbox 360 nu 66 miljoen keer verkocht is. Kinect is er nog, en het zou gewoon heel stom zijn om die hele groep ineens maar te vergeten. En ook zullen lang niet alle Xbox 360-bezitters meteen de overstap naar een nieuwe console maken.

Hmm... Diablo 3 naar consoles?

Aldus de Community Manager van Blizzard Entertainment.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=458396

EDIT: Het was al een tijdje bekend dat er een team is gezet op console versies van Diablo.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Precies, dus ach...aan de ene kant is het jammer als we geen grootse E3 van MS krijgen. Maar aan de andere kant redden we ons echt nog wel met de 360, ik weet van mezelf dat ik me prima zal redden. Kijk alleen al naar de idiote hoeveelheid aan veelbelovende multiplatform titels dit jaar, crazy gewoon. En die zullen we echt niet allemaal kunnen uitspelen, laat staan kopen.

Zelfs in 2013 nog games zoals Rainbow Six, en wellicht Tomb Raider. Het is niet dat de 360 gamer ineens zonder games zal zitten, eerder gewoon teveel, een luxe probleem :D. En een nieuwe console kost handen vol met geld, mensen moeten gaan sparen...en je kunt niet ook 360 games blijven kopen en sparen voor een nieuw systeem, das gekkenwerk.

Een vriend van me zegt dat de graphics verouderd beginnen te raken en dat gamers echt iets nieuws willen, al ben ik het niet 100% eens daarmee..want als je kijkt naar games als The Witcher 2 op 360 dit jaar, Mass Effect 3, Bioshock: Infinite etc, dan zie je toch wel prachtige graphics nog. Enige voorbeeld van 'verouderde graphics' zou BF3 zijn. Laten we ons maar gewoon lekker gaan vermaken met alle prachtige multiplats dit jaar en we zien het allemaal wel :thumbs:

15. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net een nieuwtje via internet opgepikt,

Chinese arbeiders dreigen met zelfmoord

Foxconn is een groot Chinees bedrijf die zich vooral bezig houdt met de productie van Xbox360. Naast de Xbox360 ook de PS3 en de Wii. Zij dreigen zelfmoord te plegen door van een gebouw te springen, omdat zij geen loonsverhoging kunnen krijgen.

Is ook een manier om salarisverhoging te vragen :+ (sarcastisch bedoelt dan :p)

Nee, maar ff serieus: Als het bedrijf geen loonsverhoging wil geven, zijn ze wel wat mij betreft uitbuiters.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Foxconn maakt niet alleen consoles maar ook zowat elke smartphone die je maar kan verzinnen en nog vele andere gadgets/notebooks/audio apparatuur etc etc

Omstandigheden daar komen al jaren in het nieuws, zelfmoorden zijn er aan de orde van de dag.

Krijg je ervan als je je munt kunstmatig laag houd om de groei maar te behouden en de laagste prijs aan je afnemers te kunnen geven. Dat trek je dit soort uitbuitende lage lonen praktijken aan.

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het is lopende bandwerk in China. Natuurlijk zijn het uitbuiters.

Maar goed, ze laten ze waarschijnlijk gewoon springen. Wat zeg ik, ze zullen pijlen plaatsen zodat iedereen het dak kan vinden.

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Was er ook niet een bedrijf daar wat een vangnet had geplaatst om het aantal zelfmoorden tegen te gaan?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat was ook Foxconn toch?

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja, volgens mij ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.