Oh my...die Keynote speech was een ramp. Wat slecht gepresenteerd ook zeg, je kon gewoon zien dat het die Ryan Seacrest geen fuck kon schelen. En dan dat overdreven gedoe van die Steve Balmer over Metro, Windows 8 en telefoons...dude!!!!!!
Maaaaaaaar was wel iets gerelateerd aan de Xbox.....Sesamestreet Kinect en Kinect voor Windows, joepieeeeeeeeee
Ik was me niet bewust van die idiote verkoopcijfers van de Kinect, maar nu snap ik waarom MS er gewoon mee blijft doorgaan, het is een groot sucess. Ik verwacht ook steeds minder dat ze ook maar iets gaan onthullen over een nieuwe console dit jaar. Waarom zouden ze?
Sony maakt zich nergens druk om en lijkt ook niks van plan te zijn, Nintendo? Geen echte dreiging verwacht ik. Kinect die dus als de ziekte verkoopt en 360 doet het ook nog heel goed. Kortom...de gamers zouden het niet erg vinden, maar is het nodig voor Microsoft? Volgens mij totaal niet.
E3 2012 van MS: Nog meer Kinect ongein, misschien wat nieuwe games ervoor die we niet nodig hebben. Meer beelden van de Fable Kinect game, Star Wars kinect, misschien Ryse. Dan nog wat casual kinect meuk, en non-gaming stuff zoals de apps op XBL.
Mark my words.
Klik om te vergroten...