1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Niet alle delen krijgen een nummer. Zo heb ik hier AC For Answer liggen die na AC4 gereleased was.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vandaar. Ik For Answer ook ergens liggen geloof ik... op een gegeven moment zat ik zo vast, volgens mij had ik echt een slecht AC. Maar dunno, misschien wel geinig om eens opnieuw te beginnen. Vreemd spel. 8)

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Veel Silent Hill in maart

De Silent Hill HD Collection, Silent Hill: Downpour en Silent Hill: Book of Memories worden alle drie in maart uitgegeven. Dat heeft het Japanse gamebedrijf Konami vrijdag bekendgemaakt. De horrorspellen komen op de markt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PlayStation Vita.

De horrorcompilatie Silent Hill HD Collection bevat zowel het tweede als het derde deel uit de reeks. Beide spellen zijn op het grafische vlak gepimpt. Silent Hill: Downpour voor de Xbox 360 en PlayStation 3 is een geheel nieuw verhaal in de serie. Dat geldt ook voor Silent Hill: Book of Memories, dat wordt uitgegeven voor de PlayStation Vita.

Silent Hill HD Collection ligt vanaf 6 maart in de winkel, terwijl Silent Hill: Downpour een week later beschikbaar is. De maand wordt afgesloten met Silent Hill: Book of Memories.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    COOL!!!

Former Witcher 2 producer working on action-RPG “Project Human”

Former The Witcher 2 senior producer Tomasz (Tomek) Gop, who left CD Projekt last summer for City Interactive is currently working on an unannounced action-RPG for PC, PS3 and Xbox 360 called Project HUMAN. The project was noted on his LinkedIn profile, dug up by GameBanshee. In a statement given to the site, the Deck13 action-RPG currently in the works, Blood Knights, is a completely different project, meaning Gop has two titles in the works at the firm.

-VG247

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    https://twitter.com/#!/TheKevinDent/status/158454721651277824

https://twitter.com/#!/TheKevinDent/status/158455824543531010

https://twitter.com/#!/TheKevinDent/status/158460060090114049

THQ :eek:

6. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Yep net gelezen op NeoGaf. Laat het alsjeblieft niet waar zijn.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je bent er min of meer aan gewend om kleinere devs ten onder te zien gaan (niet dat dat leuk is), maar een gigant als THQ... :eek:

Had ik nu maar Saints Row 3 gekocht. :+

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :eek::eek::eek:

Beter niet

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Alleen Insane was mogelijk iets bijzonder, rest is allemaal crap imo.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je bewijst maar weer eens geen smaak te hebben. :+

Ach, of de games je bevallen of niet, dit is niet iets wat je iemand/een bedrijf toewenst. Niet al hun games zijn mijn ding, maar dit zie ik toch niet graag gebeuren.

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    En hoe zit het met Darksiders 2?!

Dit is sowieso erg slecht voor ons aangezien de grotere (EA/ActivisionBLizzard) ons nog veel meer kunnen flikken..

Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus alles voor 2014 hoort veilig te zijn (dus ook Insane, Devil's Third etc)

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah ok beter dan, maar dan krijgen we dus waarschijnlijk niet alle Horsemen :/

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoezo dat? Blijkbaar vind het merendeel THQ toch niet zo'n hele bijzondere studio, anders hadden ze wel genoeg games verkocht.
    Ik zou niet weten waarom ik getreurd moet zijn als er een ontwikkelaar wegvalt waarvan ik toch geen games speel.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De mensen die hun banen verliezen?

De games verkochten nooit slecht, gewoon niet goed genoeg voor deze tijd. Er zullen behoorlijk wat mensen zijn (incl mezelf) die het wel jammer vinden.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Was te verwachten als ik zo kijk, Homefront was verschrikkelijk + studio dicht, geen nieuwe Red Faction games meer door slechte verkopen, geen MX vs. ATV games meer + studio dicht. THQ heeft nergens een game dat echt verkoopt, grootste IP's zijn Saints Row en Darksiders die de middelmaat niet overstijgen imo.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die zijn toch enkel door THQ uitgegeven? :+ Volition maakte Saints Row en Red Faction en Vigil maakte Darksiders.

Van de THQ Wiki

2012
    Warhammer 40,000: Dawn of War III (Windows)
    UFC Undisputed 3 (PlayStation 3, Xbox 360)
    Warhammer 40,000: Dark Millennium Online (Windows)
    Metro: Last Light (Xbox 360, PlayStation 3, Windows, Wii U)
    Darksiders II (PlayStation 3, Xbox 360, Wii U, Windows)
    South Park: The Game (Xbox 360, PlayStation 3, Windows)
    WWE Brawl (Xbox 360, PlayStation 3, Wii)
    Brave: The Game (Xbox 360, Playstation 3, Wii, Nintendo DS, PSP)

2013
    inSANE (PlayStation 3, Xbox 360, Windows)
    Devil's Third (PlayStation 3, Wii U, Xbox 360)
    Company of Heroes 2 (Windows, Wii U)

Mja veel goeds kwam er niet vandaan, vind het eerder erg dat er concurrentie weggaat.

18. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    November vorig jaar. Ouch...

Overigens onderdeel van de resultaten van fiscaal 2012 Q2 (eindigde op 30 september 2011).

http://www.marketwatch.com/story/thq-reports-fiscal-2012-second-quarter-results-2011-11-02

De uDraw GameTablet heeft het sowieso niet goed gedaan, en dat gaf THQ in december ook toe, als onderdeel van de outlook van fiscaal 2012 Q3 (eindigde op 31 december 2011):

En, wat betreft WWE '12 en Saints Row: The Third:

Tijdens de earnings call van fiscaal 2012 Q2 zei THQ dat het bedrijf verwacht meer dan drie miljoen exemplaren van Saints Row: The Third in fiscaal 2012 (eindigt maart 2012) te verschepen. Bovendien heeft THQ voor Saints Row: The Third de grootste marketing-campagne in de historie van het bedrijf opgezet.

THQ komt begin februari met de resultaten van fiscaal 2012 Q3.

http://online.wsj.com/article/PR-CO-20111207-908162.html

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht dat Homefront best goed had verkocht? (of de game verder goed was weet ik niet) SR3 heb ik een aantal keer in de top 10 verkooplijstjes zien staan. Had dit dus eigenlijk niet verwacht.

Dit zou allemaal niet gebeurd zijn als ze gewoon een vervolg op Red Faction Guerilla hadden gemaakt! :+

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Op een aantal games na is THQ toch niet zo bijzonder. En dan kan een andere publisher mooi de rechten op Red Faction en Darksiders goedkoop overnemen. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina