1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Nee, maar Leonardo heeft een zwaard, vandaar.

Net als ik in RPG's de tovenaartjes maar nep vind en altijd voor een gevaarlijke melee gast ga. :)

2. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    http://xboxworld.nl/news/17160/nog-tien-multiplayer-maps-in-planning-voor-modern-warfare-3/

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je bent lekker bezig op de frontpage zie ik, nice job. Altijd alleen maar Mirik die je daar soms ziet posten. :+

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  5. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelt Eurogamer precies? Dat mensen hun al gekochte codes nog steeds kunnen gebruiken nadat het Microsoft Points-systeem verdwenen is? Naja lijkt er wel op. Ook wel logisch natuurlijk :p

http://www.eurogamer.net/articles/2...edeemable-codes-following-ms-points-phase-out

6. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
  7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt me wel. Oude codes voor punten zijn nog te gebruiken, maar je kunt ze niet meer (nieuw) kopen.

En codes voor online passes, DLC ed zullen gewoon blijven werken. Zou wat moois zijn als je terug komt met bv je GOTY game en niks werkt meer. :+

edit: Misschien als je de code voor een punten kaartje invoert ze het ook gelijk omzetten naar echt geld. Dus ipv 2100 punten te krijgen krijg je gewoon €25 in je wallet.

Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  8. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    VG247 maakt er vervolgens dit van:

'For retail'. Maar zo bedoelt Eurogamer het niet lijkt mij. Beetje vaag. Maar goed ik had sowieso meer moeten slapen vannacht :p

http://www.vg247.com/2012/01/25/rum...deemable-codes-following-ms-points-phase-out/

9. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Het lijkt mij gewoon dat je straks met punten én via PayPal ed. dingen kunt kopen in de Marketplace, maar dat de verkoop van de punten wordt gestopt.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

XBLA tie-in?

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Wacht, betekent betekent dit dus dat je DLC en games op marketplace alleen kan kopen via Paypal en dergelijke, en er geen alternatieve opties beschikbaar zijn op de markt en MS lekker de prijzen kunnen opschroeven zodat ze een groter aandeel krijgen van wat er verkocht word?

Of heb ik het helemaal mis...8)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat heb je mis want MS bepaalt altijd al wat hoeveel kost en wat de punten kosten. Microsoft points hebben ze uiteraard ook volledige controle over.

Maar er zit wel een adder onder het gras, nml of ze echte wisselkoersen gaan gebruiken of ons in europa gaan naaien door bijv de prijs in $$ 1 op 1 om te zetten in €€

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan nu waarschijnlijk kraskaarten introduceren die je een saldo geven op je account wat te vergelijken is met Playstation, dus dan heb je 'echt' geld op je account in plaats van punten.

14. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Uiteindelijk is het natuurlijk om het geld te doen. Ze zullen zeker meer verdienen aan één uniforme prijs dan aan de Points, want die worden goedkoop aan distributeurs verkocht. En het is 'eerlijker', de één koopt 2100 punten voor €25 en de ander voor €15 bijvoorbeeld.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Snap wel dat op deze manier je geen 1200 punten kaart hoeft te kopen als je een 800 punten game/dlc wil kopen.

Zal dus relatief duurder worden waarschijnlijk voor de mensen die veel spul op marketplace kopen.

*Ging er eerst vanuit dat je ALLEEN op xbox.com/marketplace "punten" straks kon kopen en niemand MS kon stoppen om hun prijzen naar achterlijke hoogtes te gooien, wat dus niet het geval is?

Laatst bewerkt: 25 jan 2012
  16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het nadeel van het huidige points systeem: je koopt er altijd teveel, valt hiermee volgens mij ook niet weg. Of ben je volledig vrij in hoeveel 'geld' je op je live-account zet?

17. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Wat heb je nu aan zwaarden als je toch nooit iemand vermoord, de Turtles slaan meestal hun enemies gewoon KO :p, gaat beter met een stok haha

Ben in RPG's ook nooit voor de tovenaartjes, altijd warrior of ranger type :)

18. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
  19. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    http://www.joystiq.com/2012/01/26/the-witcher-2-on-xbox-360-includes-new-content-more-coming-post/

20. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, deze zal nice worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina