1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.002
    Leuk Bevonden:
    3.334
    Prey 2 nog steeds in leven, maar haalt 2012 niet meer

    Bethesda heeft bevestigd dat Prey 2 nog niet in de prullenbak is geëindigd, zoals geruchten deden vermoeden.

    De game is eigenlijk alleen uitgesteld. Dit simpelweg vanwege het feit dat Prey 2 nog niet aan de kwaliteitseisen van de uitgever voldoet. Daarom zal de game ook zeker niet in 2012 de schappen van je lokale gamehandelaar sieren.

    “De ontwikkeling van Prey 2 is niet stopgezet, maar de game zal 2012 niet meer halen”, vertelde Bethesda in een officieel statement. “Het uitstel heeft te maken met het feit dat de ontwikkeling nog steeds niet in het stadium is waarmee deze onze kwaliteitseisen haalt. Prey 2 laat al wel een goede vooruitgang zien en we vinden het jammer dat we onze fans teleur moeten stellen. Daarom hebben we een omvangrijke investering gedaan in de ontwikkeling van de game, waardoor we de fans kunnen geven wat ze willen. We willen alleen een AAA-titel op de markt brengen die voldoet aan de verwachtingen. We zullen dus ook niet inleveren aan kwaliteit om een release datum te halen”.

    Prey 2 werd aangekondigd in maart 2011 voor de PlayStation 3, Xbox 360 en PC. De game is zelfs al meerdere keren aan de pers laten zien. Het uitstel van de game zorgt ervoor dat de focus van Bethesda zal komen te liggen op de Skyrim DLC en Arkane’s Dishonored. Die laatste zal nog wel verschijnen dit jaar.



    Trials Evolution best verkochte XBLA-game op dag 1



    Trials Evolution heeft een nieuw verkooprecord gezet voor een eerste dag op Xbox Live Arcade. Hoeveel keer hij precies verkocht is is niet bekend, maar we weten wel dat de game al meer dan 100,000 keer over de digitale toonbank is gegaan, dankzij een tweet van ontwikkelaar Redlynx.

    Door de drukte waren de leaderboards woensdagavond even onbeschikbaar, en Microsoft en Redlynx bereiden zich voor op een hectisch weekend. Op het moment van schrijven staan er 178.865 mensen op het leaderboard van het eerste level in de game, dus 200,000 verkochte eenheden lijkt geen al te gekke schatting. De voorganger van Trials Evolution, Trials HD, werd meer dan 2 miljoen keer verkocht in totaal.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2012
  3. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    http://andriasang.com/con0rb/capcom_famitsu_title/
     
  4. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    "Splash Damage CEO Paul Wedgewood has told Gamasutra that the studio’s multiplayer shooter Brink sold over 2.5 million units worldwide."

    Damn, dat is aardig wat voor zo'n kut game. Zelfs voor €5 zou ik hem niet kopen ( en volgens mij met mij vele andere...). :eek:
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Die game is toch best goed
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Nieuwe engine? Nee
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou niet eens kunnen zeggen of het uberhaupt een nieuwe game is. :+
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Inderdaad ja.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  12. Seh

    Seh Guest

    Onverwacht! Overigens had ik er na COD 3 al genoeg van. :emo:
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het stomme is dat ik eigenlijk wel weer een beetje nieuwsgierig ben.

    Vond BO namelijk nog wel heel erg leuk. MW3 daarentegen kon me totaal niet boeien en die hardened edition is ook echt weg gegooid geld geweest.
     
  14. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha :p

    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=37194408&postcount=48
     
  15. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk weer een super nieuw zombie gedeelte , lijkt me wel weer strak
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    BO was wel leuk inderdaad, vooral de Wager Matches, voor de rest was het weer gewoon hetzelfde, ga hem dus niet weer kopen :+
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen zagen dat het altijd het zelfde is dit en dat maar 1 x als een nieuwe game komt is toch bijna ieder hyper.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In mijn geval niet. :p CoD 4 is de enige die ik rond de release heb gekocht. De rest allemaal een paar maanden later. En Blops was zo kut dat ik MW3 nog steeds niet heb gekocht, en voorlopig ook niet van plan ben. (de enige reden dat ik Blops uberhaupt gekocht had was omdat die €150 versie in de aanbieding was voor €50. Als echte Nederlander kon ik dat koopje niet laten liggen :+)
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Bij mij is het ook klaar. MW2 op dag 1 gekocht en nog heerlijk van genoten. BO vond ik niet zo boeiend dus ik had goede hoop op MW3....nou dat was een koude douche zeg. Ben er gewoon klaar mee. Been there done that overheerst nu bij elke versie die nog komt.
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Een nieuwe Call of Duty! [​IMG] Wie had dat nou verwacht?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina