1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb helemaal niks met MMO's

    maar deze wil ik
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.704
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Ik heb helemaal niks met MMO's, maar dit kan wel hard gaan worden!
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ben benieuwd naar de reden waarom mensen opeens zo graag wel een Elder scrolls MMO willen spelen maar geen van de anderen op de markt.
    8)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als het gewoon combat is zoals in de normale games is het boeiend, anders niet. Daarom valt SWTOR me tegen.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Omdat het TES is?
    Ik heb helemaal niks met MMO's, maar als er ooit een komt met een leuke licentie erachter ben ik er ook gewoon hoor.
    Al zie ik nu niet echt waar om Elder Scrolls zich zal onderscheiden tov andere fantasy RPG's. Zo interessant is die licentie niet. Leuke verslavende SP games, maar verder heb ik er nooit een universum in gezien wat erom roept om ook naar andere genres uit te breiden.
    __________
    Wat Crysis 3 plaatjes

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Waarom is men niet zo van de MMO's?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij hebben wij hier op het forum best wat MMO spelers.

    Maar TES is precies de juiste licentie om alle SP console spelers over te halen om het ook eens te proberen
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik wil nog steeds een fucking Pokemon MMO :'-(

    [​IMG]
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Die zou ik meteen halen.

    Of gewoon The Elder Scrolls: Pokemon
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Kijken uitgevers nog wel eens rond om te zien wat de mensen nou echt willen of blijven ze in de CoD tunnelvisie leven?

    Volgens mij is er juist enorm veel vraag naar een nieuwe TS game.

    Lekker dat zulke geniale, legendarische mensen de AAA-games zat zijn, dankjewel industrie... :emo:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het niet,.. wij kopen het idd wel maar als het echt zo is dat zelfs Crysis 2 geen winst maakt dan zou ik er ook niet meer aan beginnen

    Dan kun je blijkbaar alleen nog een FPS uitbrengen als hij COD, Halo of BF heet
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Crysis 2 draagt natuurlijk ook de ontwikkelingskosten van de engine met zich mee, net als BF3. Die kosten zijn nog veel hoger dan die van het maken van een AAA-game op zich.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook weer waar.

    Maar ik probeer nu even andere succesvolle FPS games te bedenken die in de afgelopen jaren dikke winst hebben gemaakt maar er komt niet echt wat ..


    Bulletstorm was commercieel gezien geen succes, Home front niet Metro ook niet echt en zo zijn er nog wel meer net- niet succesen geweest


    En de games die het wel goed gedaan hebben zoals Left4dead2, Borderlands, Bioshock 1 en 2 zijn allemaal zo anders dat ze eigenlijk helemaal niet met die grote 3 hoeven te concurreren.

    Dus Timesplitters 4 gewoon niet teveel op de grote 3 laten lijken dan komt het helemaal goed :D
     
  14. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik speel zelf ook geen MMO's en dit vooral door tijdsgebrek, als je het maar sporadisch speelt ben je gewoon niet mee met de rest... :)

    Als er een zeer goeie MMO met een licentie is die mee aanstaat zou ik het wel proberen.. ik had dus wel hard zitten twijfelen om Star wars MMO te halen maar uiteindelijk niet gedaan..

    Maar een Elder Scrolls MMO is andere koek, die gaat ik hoogst wrs ZEKER halen :)
    en dit omdat de reeks mijn favo games zijn..
    Nu maar hopen dat de wereld, gameplay en inhoud hetzelfde zijn als de Single PLayer games,.. dan word dit vet!
    met andere gamers in die wereld kan het super interactief worden..

    Stel je voor dat je iets wilt gaan stelen in een huis, en je komt er een andere dief tegen :), afmaken ! I called this house *)

    maarja, eerst afwachten hoe het zal worden :)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Het verschil met die games die je hierboven noemt is dat Timesplitters al een gevestigde naam is onder de consolegamers van de vorige generatie. Volgens mij zit daar echt wel een behoorlijke fanbase achter, helemaal als je bedenkt dat het op de PS2 en Gamecube eigenlijk dé shooters waren.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    :lol:
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Amazon lists 'Family Guy: Back to the Multiverse' for PS3 and 360

    [​IMG]

    A game called Family Guy: Back to the Multiverse is slated to launch on September 25 for the PS3 and 360, at least according to Amazon listings that turned up earlier today.

    Activision is listed as being involved in some capacity, but beyond that and the platform and the release date, no other information is available. We've reached out to Activision for comment and will update with anything we're able to dig up.


    Als ze zich nou eens voor de verandering een beetje moeite zouden doen kan een multiverse Family Guy game heel leuk zijn.
    Maar goed, we weten allemaal hoe deze game gaat worden. =(
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Altijd leuk om de oorsprong van een game te zien. Vooral als ze er al heel lang mee bezig waren.
    Alleen geen idee waarom het filmpje begint met een Ao2 logo. :+
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.001
    Leuk Bevonden:
    3.334
    Dit is de helevideo daarvan met onderandere Army of Two,
    Indiana Jones en wat andere:

    [yt]ygVXJp1AvfU[/yt]
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Als ie ook maar half zo goed / leuk wordt als The Simpsons Game (_O_) hou ik 'm in de gaten :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina