1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat was vroegah zo, als je tegenwoordig niet weet dat IE9 ass kicked doe je niet meer mee! (wel gewoon Chrome blijven gebruiken natuurlijk)

    Ben wel benieuwd hoe dat gaat werken, is eigenlijk van de gekken dat er nog geen echte browsers op de PS3 en 360 zijn. Hoe moeilijk kan het zijn
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Eden Games has been accounted for as “Discontinued Operations” under IFRS 5, as the Company has started a divestiture process of the studio;

    TDU2 was ook gewoon matig vergeleken met het origineel.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.001
    Leuk Bevonden:
    3.334
    Stealthgame Dark in 2013 naar PC, Xbox 360


    De stealthgame Dark verschijnt begin 2013 voor Xbox 360 en PC. Dit meldt de Duitse website GameStar.

    In de game neemt de speler de rol aan van vampier Eric Bane. Bane wordt aan het begin van het verhaal wakker in een bar vol met andere vampiers, maar herinnert zich niet hoe dit gebeurd is. In het spel moet de speler er achter zien te komen hoe Bane in een vampier is veranderd. De game kent daarnaast meerdere role playing-game elementen. Dark wordt ontwikkeld door Dungeons-studio RealmForge, en uitgegeven door Kalypso Media.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Toffe art via Allgamesbeta, toch even delen. Die All-star shit voor de PlayStation 3 lijkt me echt crap, een fighter zoals Super Smash voor alle consoles blijft awesome. The Expendables, maar dan als game. _O_

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Jammer dat er bijna alleen maar crap characters in die fan art zitten. :+
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.704
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Vanquish, ME, Halo, al genoeg voor mij. Dit moet werkelijkheid worden!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn, dacht dat dit echt was man 8)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, kan sowieso niet. Alle personages komen uit verschillende franchises, van verschillende platformen, van verschillende eigenaars/uitgevers. Zou op zich wel geniaal zijn als, ondanks dat, die mensen besluiten alsnog samen een game te maken. 8)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als Snake in Smash Bros kan, dan kunnen Samus en Master Chief ook in een multiplatform game. :cool:
    De rest kan dat sowieso want die zijn al multiplatform.

    Maar dit moet sowieso gemaakt worden. Even weg van al die idiote rivaliteit tussen Sony, MS en Nintendo en gewoon even samenwerken voor een geniale game. :D
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Mwuah, Samus en Master Chief zijn grote characters, maar die andere characters kent bijna niemand, hoe tof sommige ook zijn. Die ene chick met die gun heb ik sowieso nog nooit eerder gezien. 8)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :eek: Trish van Bulletstorm. Wel vreemd dat ze haar hebben gekozen en niet die dude wat je speelt. :p

     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2012
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.704
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Bulletstorm..? Wtf is dat? 8)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een van de beste games op de 360 :cool: Sowieso de beste FPS in jaren.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.704
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Nee gek, ben je mal. :+
    Maar ik snap je filmpje uberhaubt niet?
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo? Dat is Bulletstorm. Dat is Trish. Die chick waar Modder op doelt. Hij kent haar niet, dus wilde ik dat stukje even posten. Mag dat niet? :+
     
  16. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag er niet zo snel een topic van (als die al bestaat), dus maar even hier:



    Ik had het niet verwacht, maar het ziet er zo waar goed uit :eek: Reviews maar eens afwachten.
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ok vet. Was op voorhand enorm sceptisch, maar ik zie dat ze al ruim voor de televisieserie begonnen zijn met de game. Wordt dus gelukkig geen typische frnachise ripoff zoals zoveel games gebaseerd op films :) Goed om te zien dat George R.R. Martin er zelf ook lekker dicht op blijft zitten. Vind alleen de graphics alles behalve indrukwekkend te noemen..
     
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans is best groot de Microsoft een grote aankondiging gaat doen tijdens de E3. Waarom? Mn schoonzus mag op kosten van Microsoft voor 6 dagen naar LA en ze zei dat doen ze niet zomaar voor een Kinect spelletje :+ Zelfs gokte ik op een handheld maar dat leek uitgesloten en daarvoor zouden ze de Windows Phone collectie al hebben, afwachten dus :thumbs:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik vind het er nog steeds uit zien als een budget versie van The Witcher. Hopelijk kan hij toch verrassen.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vetter dan ik had verwacht en ze zijn dus al aan het spel begonnen toen de serie nog geeneens zeker was. Ook het stuk dat ze veel hebben uitgewerkt met de schrijver is positief om te lezen :)

    nice
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina