1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Combat doet behoorlijk denken aan Dragon Age: Origins en dat vond ik persoonlijk kut. En als de combat niet genoeg boeit, dan is er geen drive om verder te gaan helaas.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG]

    Wut, HD versies van Dragonball games? Come on. WHY NO BUDOKAI 3 HD
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat doet jou schoonzus voor werk dan?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het er ook verrassend goed uitzien. Ook stukken beter dan de eerste trailers. En daarbij, Divinity: Ego Draconis is een houterig spel, met crappy stemmen en fonts/menu design, maar dat is ook súper interessant. Ik denk dat dit net zoiets wordt.
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Verschrikkelijke naam zeg, leuk allemaal wat je daar in de comments leest over 2 cirkels op elkaar etc maar 'Xbox 8' gaat hem gewoon niet worden. :9
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^Kan beter in het next-gen topic, maar goed. :p

    Het zou iig overeen komen met de geruchten van een tijdje terug. Toen werd gezegd dat de Xbox Infinity of Loop zou gaan heten. En waar lijkt het infinity teken wel heel erg op? Juist. :+ Daar kunnen ze vast wel wat leuks mee doen. ∞

    Ik heb liever dat ie gewoon Durango blijft heten. Klinkt gewoon awesome.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'Xbox 8': Kans lijkt mij best groot :)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar of het een mooie naam is... En wat als over 3 jaar Windows 9 oid. uit komt? Zijn ze van plan ook een nieuwe Xbox uit te brengen? Anders lijkt ie al heel snel verouderd. Die '8' naam is maar heel beperkt houdbaar.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    een console toch ook? En een os ook :) Volgens mij is W7 minder lang mee gegaan dan de 360. Dit is voor MS een goede kans om de verschillende producten op 1 lijn te krijgen. Desnoods gaat de windows na windows 8 iets van windows 8 + aanvulling heten

    Overigens vind ik de naam wel prima. True 'Durango' is leuker maar ik denk dat dat niet geldt als je naar de mening van het meer casual publiek kijkt.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt wel logisch de Xbox 8, sluit helemaal aan bij de Windows Phone 8 en Windows 8.

    En MS is toch enige tijd bezig met er 1 groot geheel van te maken, kijk maar naar het design.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk is een console ook maar beperkt houdbaar, maar niet zo 'extreem' als bij een OS. Als je naar de laatste 3 kijkt zit er steeds maar heel weinig tijd tussen.
    2007 - Vista
    2009 - W7
    2012 (toch?) - W8

    Dus als we over 2/3 jaar weer een nieuw Windows OS krijgen zitten we nog met de 'verouderde' Xbox 8. Dat ze dan maar een andere manier vinden om alles onder 1 benaming te krijgen dan er een cijfer achter te plakken. Want cijfertjes geven voor iedereen aan welke versie het heeft, hoe oud het is.

    Dat doet Apple dan beter door gewoon overal een 'i' voor te plakken. Verwar je mensen ook niet met rare cijfertjes op het laatste die blijkbaar nergens op slaan. :p

    Bah. Inderdaad. Vreselijk. Metro werkt gewoon niet voor een console. Ze hadden het bij Tablets/Smartphones moeten houden met die UI. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Het wordt gewoon: The New Xbox360 :+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Of de Ibox , doet het vast ook goed
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij was MS altijd al bezig met het idee dat de Xbox de pc voor de TV moest zijn.

    Zelf hou ik erg van de metro interface en vind het erg chill werken.

    Al hoop ik wel dat de games dan nog wel op no.1 staan en niet al die andere dingen. Maar als je nu al naar je Xbox interface kijkt, dan zie je aan de inhoud (top) dat games niet op no.1 staat. (maar ergens achteraan)

    En voor de consument klinkt een Xbox 8 dan ook wel lekker als 1 groot geheel van al die MS producten, dan komt Sony met de Playstation 4 wat een stuk minder klinkt als de Xbox 8. (hoe hoger hoe beter)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zonder het '360' gedeelte zou ik dat eigenlijk nog beter vinden dan Xbox 8. :+ Maar ja, wat doe je dan bij de volgende Xbox. The NEW new Xbox?
    Kunnen ze wel mee bezig zijn, maar of ik het er mee eens ben dat ze het doen is wat anders. :p

    Ik hoop dat deze grote focus op apps ed (er schijnen tijdens de E3 meer tijd besteed te gaan worden aan apps dan aan games) alleen maar is omdat we nu op het einde van de generatie zitten. De eerste kopers van je nieuwe speeltje zijn altijd de 'hardcore' gamers, dus ze moeten wel ervoor zorgen dat de focus op zijn minst in het begin nog op games ligt.
    Hoop ik. =(

    En er is ook niks mis met Metro... Op ieder apparaat wat niet de 360 is.

    edit: Ja, die 8 zullen ze ook willen om hetzelfde trucje als deze generatie uit te halen. 360 is meer dan PS3. Maar ja. 8 is ook 352 minder dan 360. Als ze echt denken dat consumenten zo dom zijn hadden ze dus voor een cijfer moeten kiezen wat hoger ligt dan 360. :+ (∞)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het was anders Xbox 2 vs Playstion 3 geweest, nu is het Xbox 360 vs Playstation 3.

    Tsja, voor ons gamers maakt het weinig uit. Maar voor de gemiddelde consument.

    Ik hoop dat MS zijn trouwe doelgroep niet vergeet, alleen is het vaak wel zo dat mensen loyaal aan een merk zijn, maar het niet andersom werkt.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is dat zo? Verwachtte Microsoft dat de consument die eerste 3 er specifiek uit zou halen om het te vergelijken met de PS3? Zover ik weet heeft die eerste 3 nooit zo een specifieke functie gehad en ging het om '360' als totaalcijfer. Hoger dan de PS3 en je staat centraal in de 'totale media ervaring'.

    Maar ja, dat doet er 7 jaar na dato ook niet meer toe. :+ Zo lang het maar niet de Xbox 8 wordt. :p
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Zo lang Shenmue 3 maar een launchgame wordt. :cool:
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Fixed :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina