1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, de DS1 demo


    Die van DS2 heb ik nooit helemaal uitgespeeld. :p
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoooo dan, maar dat stukje zat niet in de volledige game toch? Kan het me niet meer herinneren. Ik kan me nu wel weer dat akelige gekrijs van die Necromorphs herinneren en dat in combinatie met die opspelende muziek/spannende geluiden die het extra hectisch maken, man oh man.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jawel, dat zat ook gewoon in de game hoor. ;)
     
  4. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zou echt vet zijn als je DS3 ook echt alleen kunt spelen, dat het verhaal dan net iets verandert, bijvoorbeeld dat die John Carver dan ergens anders is als je single player doet. Iets minder vijanden, filmpjes net iets anders dan bij co-op. Maargoed... Zal wel weer niet. Ik vind dat een NPC die met je meeloopt toch veel van de spanning wegneemt. Was in RE:5 ook zo.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die John Carver bestaat vast stiekem alleen in Isaac's hoofd :+

    Ik hoef ook geen co-op eigenlijk, gewoon meer DS in een nieuwe setting met wat nieuwe twists/wapens/monsters was ik al blij mee geweest

    1 en 2 waren als SP game al top en de MP van 2 (die was er toch?) heb ik welgeteld 0 keer gespeeld
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]


    Gears dus.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Geen dead space 3?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die prequel van People Can Fly? :D

    Wel jammer dat het nu zo onthuld wordt. Was een awesome surprise geweest als ik dat voor het eerst op de PC van MS had gezien.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Gears?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gears.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt ongelooflijk he, niks blijft meer geheim he, jammer hoor. Al die verrassingen down the drain :mad:
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gooi die verrassing van PGR5 dan ook maar op tafel :D
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Aan de ene kant wel jammer hoor dat het weer Gears is en niet iets gloednieuws. Zoals Sony doet met Naughty Dog's The last of us :mad:. Aan de andere kant....als People can fly dit inderdaad maakt..kan het wel eens anders gaan aanvoelen en voor de nodige verandering zorgen.
     
  15. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het ook erg jammer. Zoiets wil ik tijdens de keynote zien! Dit is niet eens gelekt, maar zo gepland.
    Misschien is het beter om een week voor de E3 gewoon helemaal niet op gamesites te komen...
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is misschien nog best een goed idee...maar ja.

    Ik snap ook niet dat MS zelf zoiets naar buiten brengt, je wilt de mensen toch verrassen? Op vg247 in de comments hebben ze het erover hoe tof het zou zijn als MS Twisted Pixel (van Splosion man) op een nieuwe Conker zou zetten, zou geweldig zijn inderdaad...maar het klinkt te goed en dus gaat dat nooit gebeuren. Ik verwacht verder geen surprise reveals meer tijdens MS conference.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Nintendo doet het anders best knap. :eek:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit jaar wel. Vorig jaar was het wat minder. :+ (Project Cafe)

    Ik vind het wel jammer dat nu zelfs Nintendo aan dat Facebook geneuzel begint. (die post waar je titels van hun moet raden. Het had altijd wel wat dat Nintendo daar niet aan begon en alles bewaarde voor de Persconferentie. :p
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat veel dingen van te voren al worden "aangekondigd" is om juist de pers te trekken tijdens de E3, als mensen weten dat er een nieuwe Gears komt maken ze het een punt om dan aanwezig te zijn. Zelfde geld voor andere games en "aankondigen" dus.

    Vind het persoonlijk ook jammer hoor, mis die tijd dat internet geen hele grote rol speelde en je zulke shit las in game bladen, mwah meer nostalgie denk ik:+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Of in het begin van het internet nog, dan keek je op IGN voor al het nieuws en je kon de E3 niet eens live volgen, volgens mij. Maar er zijn ook tijden geweest toen we het al live konden volgen en toch waren er genoeg verrassinen. Ach wie weet onthult MS nog een andere nieuwe game :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina