1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja absoluut want afgezien van games als Uncharted, Killzone en straks The Last Of us, is de PS3 echt niks mooier qua games dan 360, nu nog steeds niet. Multiplats zijn tegenwoordig even mooi en soms heeft 360 toch nog een klein beetje iets beters.

    Het is heel goed mogelijk dat ze wel degelijk met de nieuwe Xbox komen bij E3 2013, maar ze zullen de 360 niet zomaar droppen, laat staan ontwikkelaars/uitgevers die dondersgoed weten hoeveel mensen een 360 hebben staan. Ik hoop het wel, anders krijgen we weer een echte saaie E3 zonder grote verrassingen. Met verrassingen bedoel ik een gloednieuwe IP (maar dat kent MS niet) of een nieuwe console onthulling.
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Op de WiiU valt toch geen pijl te trekken, dus ik denk dat Sony en Microsoft meer naar elkaar zullen kijken.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Interestinggggggg...waar komt dit precies vandaan? :)

    En inderdaad, eerder dit jaar was er toch een Durango Developers summit, waar toen eerst werd gezegd dat Durango de tijdelijke naam van de Xbox 3 zou zijn. Volgens mij hebben EA en Ubi ook beide laten weten dat ze de next gen liever vroeger dan later hebben.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    IGN :9 Staat ook in het artikel.

    Hier de link naar het gehele article.

    Edit: precies dat bedoelde ik, wist even niet meer welke developers dat waren maar idd EA en Ubi.
    Edit2: "After the self-destructive launch of the PlayStation Vita, Sony may not be able to convince developers that their games will sell." Gaat het dan zo slecht met de PS Vita? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgende E3 krijgen we een nieuwe Xbox announcement. En met de feestdagen hebben we hem. PS4 komt nog niet. Die is qua hardware nog prima en die heeft nog verborgen kracht die de ontwikkelaars nog niet gevonden hebben. 360 is maxed out op dit moment. Dus het is tijd.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe dan ook, als ze echt een Xbox 3 onthulling gepland hebben voor de volgende E3, dan verwacht ik wel dat er begin 2013 (net zoals dit jaar het geval was) heel veel geruchten en verhalen gaan uitlekken dat de console echt getoond gaat worden bij E3. Kijk naar dit jaar, we wisten echt alles van de MS show al, dik voordat het begonnen was. Maar het blijft spannend.

    Kijk ik red me nog echt super met die veelbelovende aankomende games dit jaar en volgend jaar. Dus de next gen heeft voor mij geen extreme haast, maar langer dan twee jaar zou best insane zijn.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    We wisten alles al? Heb twee woorden voor je:

    Watch Dogs.

    :cool:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk maar een game die niemand verwacht is makkelijker verborgen te houden dan een nieuwe "verwachte" console. ;)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik bedoelde de MS conferentie he :)
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als dat zo is, waarom is de PC gewoon zoveel malen beter qua graphics en stabiliteit?, de PS3 zoals de Xbox 360 zijn allebei al te zwak als je kijkt wat een PC tegenwoordig kan doen. Ik weet wel heel zeker dat Watch Dogs er niet zo zou kunnen uitzien op de PS3 als het op de trailer is laten zien. :+

    Ik denk niet dat de Playstation 3 veel meer kan dan wat er nu is laten zien.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Huh, was Watch Dogs niet te zien op de MS conference?

    Heb ik nu al zulke gaten in m'n geheugen? 8)
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Watch_Dogs was de laatste game bij Ubi's pc :)

    Hoe dan ook, het kan heel goed zijn dat die Spencer dit expres zegt en niet teveel wil verklappen/verpesten. Maar het kan helaas ook zo zijn dat we echt geen nieuwe Xbox zullen zien..de eerste 2+ jaar, maar dat zou wel erg gestoord zijn eerlijk gezegd. En wat hier ook al voorbij is gekomen, de vele verhalen van anonieme developers en ook big dogs zoals EA en Ubi die gewoon hun next gen shit willen gaan tonen en uitbrengen. Helaas moeten we een vol jaar wachten om erachter te komen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
  13. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Engine 4:

    [GT]731875[/GT]
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier nog meer over next gen wellicht in 2013:

    Industry Analyst Arvand Bhattia:

    "Based on various conversations we had at the conference, we believe it is all but a given that either Microsoft or Sony or both will launch their new consoles next year."

    [yt]yB_pChmSaKY[/yt]
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.001
    Leuk Bevonden:
    3.334
    [yt]nqwfGqwJlGo#![/yt]
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.001
    Leuk Bevonden:
    3.334
    Bethesda wil RAGE nog steeds groots maken

    Vorig jaar oktober kwam RAGE uit en Bethesda had hiermee de basis willen leggen voor een nieuwe gameserie die ontwikkeld wordt door ID Software. Maar na de release is het erg stil gebleven maar Bethesda heeft nu aangegeven dat ze nog steeds willen dat RAGE groots wordt.

    Mensen willen volgens Bethesda op dit moment meer horen over ID en hoe het er voor staat met Doom 4. Dus RAGE is er nog wel maar er wordt later besproken wat de plannen zijn. Doom 4 wordt op dit moment ontwikkeld door het team dat ook RAGE gemaakt heeft en alhoewel het erg stil is rondom het project, er wordt aan gewerkt.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    RIP Crytek en Timesplitters.
     
  18. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer ...
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.001
    Leuk Bevonden:
    3.334
    'Sledgehammer werkt aan nieuwe COD-game'


    In een ondertussen al verwijderde vacature zoekt ontwikkelaar Sledgehammer een Senior FX Artist voor hun COD-ontwikkelaarsteam. De nieuw aangenomen werknemer moet werken aan de meest bijzondere real time effecten met hyper realisme voor de volgende Call Of Duty.

    Sledgehammer heeft vorig jaar geholpen bij de ontwikkeling van Modern Warfare 3. Vorig jaar oktober is al aangegeven dat Sledgehammer de volgende COD-game zelf mocht maken omdat ze significant gegroeid zijn en de engine nu onder knie hebben. Informatie over het project waar ze aan werken is niet bekend.

    bron: http://www.computerandvideogames.com/353218/sledgehammer-working-on-a-new-call-of-duty-game/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina