1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen problemen mee hoor. Aangezien Halo 2 niet voor de 360 is te krijgen. :p Het is een ander verhaal als we games gaan remaken op de console waar ie oorspronkelijk op uit is gekomen. Dán ga ik pas klagen. :+
     
  2. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit level er mooi bij :D

     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Meest epische shit ooit!
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet het niet,carachter spreekt me ook niet aan met wie je kan spelen
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Anders link je gewoon even die clip die op de FP stond Dulle. Groter scherm. :p
    Maar ja ik vind het 50/50. Walking Dead is juist niet lekker knallen. Dus heb het gevoel dat ze gewoon op de naam willen teren en dan ook een FPS maken omdat de meeste dat spelen.
     
  7. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb net het 2de seizoen van de serie gekeken, echt een topserie.
    een game zou ik dan ook spelen, al hoop ik wel dat hij goed word!

    ik hoop dat het niet louter een FPS wordt maar meer tactisch ook. zodat je kan sluipen enz.. zoals in de serie.
    Dat je met Dale kan spelen vind ik wel een pluspunt, beste character van de serie imo. :)
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    3.334
    Rockstar Vancouver sluit zijn deuren

    Uitgever Rockstar Games heeft de Canadese gamestudio Rockstar Vancouver gesloten. De vijfendertig personeelsleden krijgen de mogelijkheid om bij een van de andere gamestudio's van de uitgever te werken. Dat maakt de uitgever dinsdag bekend.

    Het sluiten van Rockstar Vancouver is een strategische beslissing van de uitgever. Wegens een betere deal met de belasting willen ze hun andere Canadese gamestudio, Rockstar Toronto, verder uitbreiden. Rockstar Games gelooft dat het samenbrengen van al hun Canadese talent onder één dak de productiviteit ten goede zal komen.

    Rockstar Vancouver is vooral bekend om het maken van de actiegame Bully (in Europa uitgebracht als Canis Canem Edit) en het recentelijk verschenen Max Payne 3. Vooral deze laatste game is met meer dan drie miljoen verkochte exemplaren een groot succes voor de uitgever.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Bully <3, samenwerken met Toronto aan Bully 2 voor de next-gen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is iets waar ik verschrikkelijk op zit te wachten. Bully 2 met schitterende next gen graphics en verbeterde physics en ga zo maar door. Bully is echt zo'n geweldige game gewoon. Van mij mogen ze rustig beginnen aan Bully 2 na GTA V.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Hoezo? Bully is van Rockstar Vancouver, de developers van Max Payne 3. Dus Rockstar Toronto kan dus nu al beginnen aan Bully 2. :cool:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou Rocksteady eigenlijk wel eens wat anders willen zien doen buiten Batman games. (hoe goed ze ook zijn)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Beter zouden ze een spel doen met de nieuwe lijn van DC. De laatste boeken zijn echt bizar goed...
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Welke waren dat? Herinner me er wat over te gelezen hebben maar kan me de titels niet herinnern.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je had op een gegeven moment een DC-wijde story arc, Infinite Crisis en daarna Final Crisis. Toen dat klaar was kreeg je The New 52. En alles vanaf dan is _O_ .

    The Court of Owls arc is vet, en er is inmiddels een novel die alles van Black Mirror verzameld.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.703
    Leuk Bevonden:
    17.919
    Ik ben dus totaal niet bekend met die DC-shit. Welke superhelden en baddies zijn er uit vet? Kan er maar 1 zo snel bedenken en dat is Batman..
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga er vanuit dat je ook alle de personages kent uit films? Ja, dan houdt 't vlug op inderdaad. :+

    En de comics die ik hier net noemde zijn allemaal Batman comics.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.703
    Leuk Bevonden:
    17.919
    Ja ik weet niet. Is het niet ook zo dat Marvel veel bekender is? (nu al helemaal met die films natuurlijk)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee hoor. In Europa misschien wel.

    In de VS gaat dat min of meer gelijk op. Qua reviews scoort DC de laatste jaren wel veel beter. Bij Marvel wordt er weinig/minder geïnnoveerd, en veel van de comics leunen op actie/humor, terwijl DC een aantal serieuze, donkere en horror-getinte personages heeft.

    Van DC is bijvoorbeeld Swamp Thing ook echt sick. En dingen bijvoorbeeld Watchmen is ook van DC.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina