1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dark souls II en voor de rest niks interessants :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dark Souls II is ook niet interessant. :+ (wel een grote verrassing)

    Fuck, staan de trailers nog niet op GT. Mijn interwebz is op dit moment vééél te traag om ernaar te zoeken. (Laat staan ze te bekijken 8))

    [​IMG]
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    reset je modem/router even dan
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heeft geen nut. Het is puur de draadloze verbinding die kut is en resetten heeft in dat geval nooit geholpen (ok, de laatste tijd iig niet)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Niet eens Beyond Two Souls, jammer. Maar goed, totaal niks bijzonder dus. Lijkt me duidelijk dus, iedereen is naast de bekende games die in 2013 moeten verschijnen al bezig met next-gen. VGA's waren afgelopen jaren toch wel groot met grote aankondigingen.

    [gtnew]678d50e5-54c1-4f19-a8fe-14f40613096c[/gtnew]

    Future NPH, awesome
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben even aan het denken wat we vorige jaren ook alweer hadden als grote verrassingen. The Last of Us was vorig jaar, het jaar daarvoor ME3 en Skyrim dacht ik. Dit jaar Dark Souls II en die Metal Gear game als grote verrassing. Klinkt op zich niet slecht. :p (niet dat beide titels me ook maar iets interesseren, maar het zijn geen slechte reveals)

    Maar ik zal vast belangrijke titels vergeten die hun reveal hadden @ de VGA's.

    edit: Verdorie, dat die trailers eens online komen, ik ga die show niet kijken om ze op te zoeken. :mad: En vind je eindelijk een link naar YT, heeft de gebruiker het inmiddels al verwijderd... Pfft, ik wil Tomb Raider, Bioshock en Last of Us zien!
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zit gewoon beetje te skippen in de show, Sam is wel tof, maar once again wel erg overdreven. Niet zo kinderlijk en slecht zoals vorig jaar in ieder geval. Last Of Us is wel dik, maar komt in mei. Too bad is GTA er dan ook, plus na Uncharted 3 wacht ik nog even af op persoonlijke meningen. Game was namelijk een behoorlijke tegenvaller, schieten in U3 was echt crap.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Last of Us wordt toch gemaakt door het U2 team? Of vond je die game ook niks? :p (ik weet het Golden Abyss is beter dan ze allemaal :cool:)

    Van dat schieten heb ik gehoord, ze hebben het wel gepatched maar dat dat er uberhaupt in zat. 8)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oh, dacht het gewoon een team was. U2 is de beste Uncharted, dus yee. Maar mede door weer een post-apocalyptische setting en U3 was ik altijd niet echt bijzonder hyped voor Last Of Us. Zag er natuurlijk vooralsnog wel awesome uit + is toch wel kleurrijker. Koop hem ongetwijfeld wel, maar eerst Beyond Two Souls.

    Zachary Levi, reden waarom vorig jaar de VGA's werden gebasht was gewoon weer aanwezig met zijn crap. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Alweer? Het is waarschijnlijk Metal Gear Solid 5! Waarschijnlijk boeit het je niet maar toch. :+

    Stond erbij in de trailer dat die game op de Xbox verschijnt, of stonden er geen consoles bij vermeld?
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    De mogelijke Metal Gear Solid 5 ziet er echt geweldig uit, kan niet geloven dat ik nu moet wachten op niet één Metal Gear maar op twee, ondragelijk :+
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Stond niets bij, alleen de studio heeft op haar website vermeld dat ze aan een PS3 / Xbox 360 game werken, overigens zonder deze titel erbij te noemen.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Hmm...

    Daarnaast lijk je Psycho Mantis te zien aan het einde van de trailer.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag. Waarom laten ze het nu al zien? Want eerst moet Ground Zeroes nog komen en daar weten we ook nog weinig van.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Wie weet is het gewoon Ground Zeroes, maar is dit de officiële naam. Dat het met Konami en Metal Gear te maken heeft is echter wel duidelijk:
    - Moby Dick studio bestaat niet
    - De letters van de "baas" van Moby Dick zijn een anagram voor Kojima.
    - De developers van de studio zijn geen van allen Fins, terwijl de studio uit Finland komt
    - De developers zaten in het VIP gedeelte van de Konami party
    - De letters die heel erg op Metal Gear lijken boven de titel
    - De trailer die gewoon duidt op iets in het Metal Gear universum


    RIP Eurocom. Tip voor studios die willen blijven bestaan: Maak nooit een James Bond game. :+
    Wel jammer, want ondanks dat ze totaal niet in de buurt kwamen van de Rare Bond waren The World Is Not Enough en Nightfire erg toffe games.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ME3 coop beter dan Borderlands 2 ??? Lol!
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bullshit idd

    maar wel tof dat Spec ops best narrative heeft gewonnen
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hotline Miami \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina