1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo. 2015 nieuwe Mass Effect. :cool:

    In dat interview zeggen ze ook wat hun originele idee was voor het einde van ME3. Die wat zeuiteindelijk hebben gekozen is imo veel beter.


    Laaaaaame.
    Nou
    1 vs 1 opnemen tegen the Illusive Man is op zich niet vreselijk hoor, maar zoals ze zeggen; die crap gebeurt al bij zoveel games. Ik vond het uiteindelijk een goed einde en een betere keuze dan dit.
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Bossfights waren vreselijk in Mass Effect, maar het huidige einde is dat ook.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Serieus, als the interwebz me niet had geïnformeerd dat ME3 een kut einde had, had ik het nooit geweten hoor. Zó slecht kan het dus niet zijn geweest. :+
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Dat oorspronkelijke einde was toch al veel langer bekend?

    Wat ik wil weten is of het een sequel of een prequel van de trilogie is, was dat al bekend? Nee zeker?
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt haast uit je mond alsof je geen eigen mening hebt als je het een slecht einde vond :confused:

    Het einde van Mass Effect was gewoon weg teleurstellend omdat de keuzes na 3 games + DLC uiteindelijk maar een paar verschillende eindes boden die haast identiek aan elkaar waren en in mijn ogen ook nog eens enorm tegenvielen.

    Voor een game die je zoveel keuzes bied, dat je het gevoel krijgt dat je eigen Shepard anders is dan een Shepard van een andere speler, hebben ze bij het einde gewoon de pet erbij neergegooid omdat alles neerkomt op die paar eindes, ongeacht je acties na 3 games en DLC.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat? Nee.
    Is het niet zo dat iemand denkt dat ik hem mijn mening door zijn strot probeer te duwen, is het wel dit. 8) Gebeurt te vaak. Dat zeg ik toch he-le-maal niet? Je haalt meer uit mijn zin dan dat ik zeg. Net zo iemand die uit gedichten heel diepgaande betekenissen weet te halen terwijl de dichter niet meer bedoelde dan er stond. :+ De lucht is blauw. Klaar.
    Dus; zonder internet had ik nooit geweten dat het einde vreselijk is. That's it. Ik had totaal geen idee dat het allemaal zo een schande was.

    Ja, ze hadden er meer mee kunnen doen. Denk ik. Maar het zou toch nooit goed zijn geweest. Dan had jij het goed gevonden, maar was er weer een andere groep wat boos zou zijn geweest. Het is altijd wat.

    Als je die reacties altijd leest over het einde... :lol: Alsof Bioware persoonlijk de wereld het meest vreselijke heeft aangedaan sinds de aanslagen van 11 september. Ongelofelijk.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Haha 8)

    Maar je hebt wel gelijk, door al die meningen op internet word je eigen mening daar ook door beïnvloed, al ben ik wel blij met de EC al vond ik het originele einde ook prima, liet genoeg ruimte over om zelf je invulling er over te geven (zie maar naar al die 'complot' eindes 8)), ik ben ook van mening dat er geen goed einde bestaat van zo'n trilogie, je kunt nooit de genialiteit van de serie in een einde plaatsen, dat valt toch altijd tegen.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Quoted for truth.:thumbs:

    Persoonlijk vond ik het einde in eerste instantie een beetje meh, maar aan de andere kant is heeft een open einde ook wel wat cools.
    Toen ik daarna de indoctrination theorie gekeken had ben ik blij dat ze het zo gedaan hebben.:thumbs:

    I'm a believer of the indoctrination theory._O_
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hetzelfde (maar iets minder heftig voor mijn gevoel) had je zelfs bij het einde van Harry Potter. Serieus, een schrijver/regisseur/developer kan onmogelijk een goed einde breien aan een serie. Er is altijd wel een groep waar het niet goed voor is.

    Ik had trouwens ook niet anders verwacht dan
    dat je keuzes relatief weinig invloed zouden hebben; dat het allemaal naar 1 punt zou leiden waar iedere speler voor dezelfde keuze zou staan.
    Ik zou het echt als magie hebben beschouwd als ze ieder einde 'persoonlijk' hadden weten maken. :+ Onmogelijk veel werk zou dat kosten.

    Kwestie van verwachtingen dus? :p Ja, de devs kunnen veel beloven, maar kom op. Na al die jaren gamen kunnen we daar toch doorheen prikken?

    Ik ben ook iemand die een einde gewoon accepteert. Is dit hoe de schrijver het wilde? Mooi zo. Het is niet mijn verhaal, het is dat van de maker. Ik ben gewoon meegegaan met de rit, en zie wel waar het eindigt.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Dat was wel jammer inderdaad, dat al je punten bijna geen invloed had op het spel/einde, maar ach.. dat was zoals je gezegd ook onmogelijk geweest.

    Verwachtingen misschien iets te hoog maar eenmaal nadat je hem uitgespeeld hebt kun je het ook wel weer wat relativeren, nu hopen dat de nieuwe delen net zo goed (of beter natuurlijk :cool:) worden, maar ach, dat is toch pas in de verre toekomst :+
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.895
    Ik beschouw het einde van ME3 gewoon de battle met Kai Leng en dan is het gewoon klaar, dan moet je stoppen.
    Die shit in Londen was echt dramatisch slecht, het einde was best oke maar dat kutkind moest er gewoon uit.
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Tactics Ogre is een game met veel keuzes die uiteindelijk je hele verhaal beïnvloeden en het einde en die game komt uit 1995.
    Is het dan teveel gevraagd van een moderne game als deze, gemaakt door het grootse Bioware, om dit te overtreffen?

    Het gaat mij niet zo zeer dat mij de eindes tegenvielen maar dat je keuzes zo weinig uitmaken terwijl keuzes en de uiteindelijke uitkomsten hiervan de serie zo uniek maken.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    [yt]K8UuN31oEQ4#![/yt]

    [yt]nMiHCRyM14E[/yt]

    Kan nu al niet wachten op de next-gen. :cool:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is dit die Square Enix engine?
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Ja, de characters komen ook uit de tech demo:

    [yt]fDHgdXhOsk8[/yt]
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeiden ze niet dat het ze een half jaar heeft geduurd om die tech demo in elkaar te zetten, moeten we dan aannemen dat de graphics van de next-gen er niet zo uitzien als dit?
    Zou een hoop tijd en geld kosten om een game in elkaar te zetten dan, tenzij dit in elkaar gezet is door een kleine team ( of gewoon gelul is ).
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2012
  17. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Om het even duidelijk te maken voor de niet link-klikkers. ;)
    Hadden ze maar Red Faction Guerilla 2 moeten uitbrengen :mad: Doodzonde (van de game, maar natuurlijk vooral van THQ)
     
  19. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik dit zo lees denk ik van wel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina