1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop stiekem dat Platinum het koopt.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Osiris, revealed in a video unearthed yesterday, was a real thing – but it’s been shuttered. “The content in question was from a Ubisoft project that is no longer moving forward,” Ubisoft told Polygon. It’s not clear whether Osiris was a new property or a Prince of Persia reboot; the franchise has been paused, the publisher said this week.

    Gaaaaaaaaaaaaaaay
     
  3. Talska86

    Talska86 Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps verkeerd topic :p
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.vg247.com/2013/02/01/witcher-3-first-screen-revealed-alongside-redengine-3-debut-report/


    [​IMG]


    De uitleg over RPG's klinkt geweldig, want het is ook echt waar. The Witcher 2 heeft geweldige characters en verhaal, maar is gelimiteerd qua vrijheid en met laadtijden. Als dat allemaal weg is straks en open world...yes please!!!! :D
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Prey 2 was gewoon uitgesteld. Niet gecancelled.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik herinner me volgens mij een bericht op sites van de makers die aan Bethesda vroegen wtf er aan de hand is, waar ze aan toe zijn. En dan Bethesda zelf ook die heel vage shit als 'it's unknown..on halt' zoiets zei. Ben benieuwd.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd, volgens mij spande het erom of er nog wat mee gedaan zou worden

    Hopen dat ze het doorschuiven naar next-gen en er serieus tijd en geld in steken want het zag er veelbelovend uit
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, dat zeker. Sowieso vond ik Prey 1 al erg fris aanvoelen. Deel 2 lijkt er ook echt totaal niet op volgens mij. :9
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Microsoft’s Black Tusk Studios werkt aan vier nieuwe IP’s

    Microsoft’s Black Tusk Studios werkt aan vier nieuwe IP’s en volgens de website van Black Tusk zit daar dé grote nieuwe Microsoft franchise bij. Dat de studio met vier IP’s bezig is weten we dankzij het LinkedIn CV van senior product manager/product planner, Jonathan Browne.

    Volgens Browne is hijzelf sinds 2010 de ‘primary product manager’ voor vier nog onaangekondigde IP’s. Ook zegt Browne een sleutelrol te hebben gespeeld bij het ontwikkelen van deze IP’s, van de vroege stadia naar een concept dat sterk genoeg is om door te gaan naar productie.

    De Microsoft studio in Vancouver kreeg zijn nieuwe stoere naam, ‘Black Tusk Studios’, november vorig jaar. Zou die naam misschien ook iets zeggen over de nieuwe games die we van deze studio kunnen verwachten? Volgens de studio manager Mike Crump werkt Black Tusk in elk geval aan een game die, zo hoopt hij, de ‘nieuwe Halo’ zal worden.

    Zoals we op de site van Black Tusk kunnen lezen heeft het natuurlijk voordelen om een first-party studio te zijn bij Microsoft. Het is mogelijk om groot te beginnen dus wie weet wat we kunnen verwachten. Aan de andere kant is het wel de vraag of een studio die bij Microsoft onder de plak zit de mogelijkheid heeft om echt te vernieuwen.

    Overigens is een bezoekje aan de website van Black Tusk niet erg interessant voor nieuwsgierige gamers die meer wil weten over deze vier IP’s waar de Studio nu mee bezig is. Naast een enorme lijst met vacatures vindt je er alleen informatie voor een leuk dagje uit in Vancouver.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Had dit nieuwtje ook in de next-gen thread gezet geloof ik. Normaal gesproken, vooral toen er nog geen Kinect was, was dit nieuws erg cool geweest. Maar nu blijft er altijd die kans dat het sowieso om een paar Kinect titels draait. Hopelijk niet...hopelijk eindelijk eens wat gloednieuwe IP's die echt bedoeld zijn voor de 'hardcore' gamer. Een soort Halo of Gears dus, maar dan volledig anders.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop vooral dat de nextgen 360 een flinke sprong voorwaards is en minstens zo krachtig is als de PS4... Fingers crossed!
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is iets wat ik ook absoluut hoop, want ik blijf gewoon echt de Xbox preferen en het zal echt niet zomaar gebeuren dat de nieuwe PS ineens mijn favo wordt. Maar ja..dat is altijd afwachten. Kan mij niet voorstellen dat Microsoft niet een monster van een machine gaat neerzetten, die sowieso net zo sterk of sterker dan de PS4 is. Sony heeft duidelijk problemen qua financien, dat bleek uit verschillende berichten vorig jaar...maar MS heeft meer dan genoeg te besteden. We gaan het zien. Feit blijft wel dat het pas vorig jaar was dat we een ziek mooie game als Halo 4 zagen, een game die zich qua graphics eindelijk kon meten aan PS3's mooiste exclusives. MS heeft gewoon teveel aandacht besteed aan DLC's exclusief te krijgen tijdelijk en natuurlijk Kinect. In plaats van wat Sony doet..heel vaak nieuwe IP's laten maken.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Alsof Gerald nog geen grotere baas kon zijn. Gewoon een awesome baard, so good. _O_

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.699
    _O__O__O_

    Het is dus blijkbaar een deel van de info van GameInformer? :)

    [​IMG]

    2014 komt hij trouwens uit.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Nice! Witcher games zijn altijd vet, en dit belooft zeker wat :D
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Witcher meets Skyrim!!! Bter kan het niet worden! _O_
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bruuuut.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina