1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Precies. Ik gun niet veel mensen slechte dingen toe, maar damn... als Bright Light nog een keer zo een gedrocht maakt zal dit de eerste keer zijn waar ik geen medelijden heb met eventuele ontslagen. :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Maar om helemaal wishful thinking te doen:

Misschien heeft EA wel Yu Suzuki en de Shenmue license overgenomen van Sega en zijn ze bezig met Shenmue 3! 8)

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, vast 8)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij waren er hier een paar liefhebbers van de eerste.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij niet :+

maar blijkbaar hebben ze er wel genoeg van verkocht.. zo zie je maar . Als je zorgt dat er 0,0001 kans is dat je hoesje door een dronken oma of moeder verward word met CoD haal je toch nog genoeg geld binnen voor een sequel. Hoe bagger je spel ook is.

Of zou de coole naam alleen al genoeg geweest zijn,... in dat geval weet ik al een titel coor deel 2; Sniper:QuickSc0p3zz_pR0

Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, ik weet dat er een topic voor was en er een paar mensen naar uitkeken. Of ze uiteindelijk happy met de game waren weet ik niet. :+

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik keek daar toen wel een beetje naar uit, maar het viel tegen door de bullshit (close combat) stukjes en de matige enemy AI. Als ze die close combat wissen en het puur sniper maken en als die enemy AI me niet vanaf 1km afstand met 't blote oog ziet en me dan sneller in 't vizier heeft dan ik hem met mijn sniper... dan maakt de sequel wel een kans.

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    oeps was een ps3 game only:+

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sniper: Ghost Warrior is een erg goede game zegt een vriend van mij. Er zitten er wel een paar bugs in maar niet erg volgens die vriend (heeft ook alle achievements van het spel)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, damn... =( Daar gaat mijn laatste hoop dat die geruchten over een open world Spidey game door Radical waar zijn.
    Ah well, dan maar Prototype 2! :)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laat Neversoft dat lekker doen, Tony Hawk is op sterven na dood en die 2 open world spidey games op de xbox 1 waren alleraardigst

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    /care. :+

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Sega :emo:

2 games die al te krijgen zijn en 2 kutgames... Breng nou gewoon goede Dreamcast games uit...

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja...

Soms is Sega heel goed bezig en soms heel slecht bezig ... Zet er op z'n minst ff Jet Set Radio op.

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Damn! Hoopte zo op Skies of Arcadia!

Hoe zouden zij in vredesnaam bepaalt hebben om die games op een verzameldisc te plaatsen |:-

Ik kan me niet voorstellen dat ze goed gekeken hebben naar succesvolle games uit het verleden of wensen uit de huidige community!

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Neversoft doet al lang geen TH meer he. ;) Die laatste 2 werden door Robomodo gemaakt.
    Neversoft deed/doet Guitar Hero.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is wel jammer, maar Shattered Dimensions vond ik een prima spel! Wel genoeg punten om te verbeteren, maar dat snappen ze bij Beenox ook wel denk ik. Heb er in ieder geval vertrouwen in dat we meer goede Spidey games krijgen. Alleen zou een open world game wel erg tof zijn...

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Robomodo? Nooit van gehoord :+

anywho... laat neversoft nog eens een poging doen met een open world spidey game!

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee of het al eerder bevestigd was, maar Metro 2034 komt er dus aan.

THQ's Bilson: Metro 2033 'wasn't properly nurtured,' sequel to address issues

Last March, Metro 2033 snuck up on our reviewer radar and went on to earn respectable Metacritic scores of 77 on Xbox 360 and 81 on PC among critics at large. Though THQ CEO Brian Farrell characterized the title as "very profitable" for the publisher, it wasn't exactly burning up the sales charts. Speaking with the company's VP of Core Games, Danny Bilson, this week, we asked about Metro 2033 falling short of its potential.

"I'll give you the straight answer: It wasn't properly supported in all areas," Bilson said frankly. "It was a cool deal," he explained of the publishing agreement with developer 4A Games, "where it was inexpensive and they were doing their stuff."

"Did the game need polish in certain areas? Yes." he admitted. "So when I say it wasn't fully supported, it was product development and marketing that didn't support it the way it should've been." Bilson described Metro 2033 as "an orphan stepchild," saying that "a great marketer picked it up with four months to go and did what he could with four months to go, but it wasn't properly nurtured by marketing."

The absence of polish, Bilson assured, won't be an issue for Metro 2034, the in-development sequel. "The new one doesn't have any of those issues," Bilson said. "I green-lit the sequel before [the first] one shipped, because I know what [4A Games is] capable of -- I knew how cool it was."

Bilson added that the sequel would address "some of the gameplay issues" that were raised about the first game, while retaining "some awesome technology, great art, [the] interesting world -- all the freshness" of Metro 2033. "I would say it's gonna have some better, more familiar shooting mechanics in it," he clarified. "And I would also say it's going to have a first-class marketing campaign that kicks off at E3."

We wondered if that would include THQ getting in on the transmedia expansion of the franchise, given the publisher's proclivity for such projects. "We don't control any of it," Bilson said of the IP, explaining that the author of the books on which the games are based, Dmitry Glukhovsky, still holds the license. "I talked to him just the other day," Bilson recounted. "He's got transmedia plans of his own that are epic. He's got a series of books in Russia that support the world and different authors writing. And they've hopefully got a movie going and all that."

"I'm supporting him," Bilson assured. "It's like, 'What do you need, Dmitry, for me to help you make that happen?'" With a big smile, Bilson added, "He's really aggressive about it, so I'm not too worried."

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Metro 2033 staat op plek 3 van mijn top games van 2010. Zo mooi en goed spel \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina