een halve of 1 track was leuk, de rest was gewoon to-taal niet memorabel. Generieke ' epische/klassieke' muziek. Niet slecht denk ik, maar gewoon... niks. Smakeloos.
Vond de track die je hoort bij het opstarten wel tof. Perfecte mix van orchestra en futuristische deuntjes erdoorheen. Ben het er wel mee eens dat het een beetje random was, maar soundtrack van een game vind ik meestal bijzaak. Aangezien ik vaker de soundtrack van een game matig vind dan goed. (Er zijn uitzonderingen natuurlijk, grootste voorbeeld hiervan MGS ) [yt]?v=m_cwHnQ7Xsg[/yt] Deze was ook erg matig, een soort van 80s rock Halo theme .
Ik vond zelf de muziek juist heel nice in Halo 4. Volgens mij dat deuntje wanneer je in het main menu zit.
Grid 2 is te kort geleden en het klinkt niet als de Dirt next die in ontwikkeling is. Ik ruik mobile.
Hmm, dat is eerder dan verwacht Als Fable & Halo ook nog eens dit jaar uitkomen, dan valt er genoeg te beleven op de X1 dit najaar.
Ben benieuwd naar wat het gaat worden. De laatste jaren niet bepaald fan van Codie meer te noemen. Vroeger vond ik hun games nog tof (TOCA, DTM werd al minder) en daarna ging het bergafwaarts met Dirt en Grid. Hoop dat ze weer terug gaan naar het sim racen, maar dat zie ik niet gebeuren. Semi sim/arcade titels zijn hip en verkopen beter (Forza vind ik ook minder worden).