Gerucht ging vorige week over een 2D PoP met de Ubi Framework engine. Liever gewoon een normale 3D game graag.
Eerste screenshot next-gen Call of Duty IGN heeft de hand kunnen leggen op het eerste screenshot van de nieuwe Call of Duty die ergens eind van dit jaar gaat uitkomen. Het betreft ingame footage van een personage. Deze Call of Duty wordt ontwikkeld door Sledgehammer Games en zal de eerste release worden sinds Activision heeft aangekondigd dat de drie roulerende studio's drie jaar de tijd krijgen om een game uit te poepen. Call of Duty komt ook uit voor PlayStation 3 en Xbox 360, maar de game is ontwikkeld met de next-gen consoles als leidende platformen.
er zijn van Ghosts ook vast wel zulke stills ik wil het eerst in speelbare vorm op de echte hardware in beweging zien en tot die tijd verwacht ik er niks van
Zo, hebben ze eindelijk de gezichten van Crysis ingehaald, zoveel jaar na dato? Ze zijn eindelijk op eind last-gen niveau beland.
9 oktober komt de Xbox One in Japan uit en er is een aardige lijst aan devs die het gaan steunen daar. Vind het al heel wat dat MS uberhaupt een poging waagt daar. Lijstje: Spoiler 2K Games Access Games Acquire Arc System Works Artdink Atlus Bandai Namco Games Bandai Namco Studio Bethesda Softworks BusinessPartner Capcom Cave Codemasters Cute CyberConnect2 CyberStep D3 Publisher Electronic Arts Experience From Software G.rev Genki Grounding GungHo Online Entertainment Hamster Integrow Kadokawa Games Klon Konami Land Ho Level-5 Mages Marvelous AQL Moss Nippon Ichi Software Sega Silicion Studio SNK Playmore Spike Chunsoft Square Enix Take-Two Interactive Tango Gameworks Tecmo Koei Triangle Service Ubisoft Warner Entertainment Japan Yuke’s Zoo
9 oktober? Ik dacht juist dat Microsoft officieel 4 September had aangekondigd voor Japan. Misschien dat dit ook wel de Nederlandse release is.
...hoe kom je daar nou weer op? Original programming slaat op tv. Als je verder klikt op die link zie je ook dat ze het over de ET docu hebben.