Met het geld wat ze hebben binnengehaald met GTA V kunnen ze een GTA V remaster doen EN Red Dead 3. Hoe dan ook...het is Rockstar, dus verwacht sowieso een delay of twee.
In hun oogpunt zou ik het begrijpen dat er een GTA 5 zou komen, zelf hoop ik het natuurlijk niet wat een ruk game is dat. Hoop echt serieus op een nieuwe game.
Ik hoop ook op een nieuwe game, GTA V was leuk maar een nieuwe RDRA zou me leuker lijken dan een uitbreiding.
Mhm de Far Cry series is best goed, en ik hoorde dat dit spel zich meer in een sneeuw gebied afspeelt dus dat is al gelijk een positive voor mij. Of het in de top 10 komt... I dunno, er zijn al aardig wat goede spellen uitgekomen en het jaar is nog maar net begonnen, dus er kan nog van alles gebeuren. Kijk wel uit naar dit spel, denk alleen niet dat ik het gelijk op release koop :3
No way dat die game dit jaar nog uitkomt. Far Cry 3 werd ook uitgesteld van september naar oktober als ik mij niet vergis en AC Unity en FC4 in één maand? Nah. Ben wel heel benieuwd ernaar, want FC3 vond ik een prima game. Wel erg jammer dat het een cross-gen game is.
Klopt, maar deze gaat gewoon uitgesteld worden. Het zou me verrassen als het niet zo is. Let's wait and see.
Tom Clancy’s The Division will be available in 2015 for Xbox One, PS4 and PC. Assassin’s Creed Unity confirmed as PC, PS4, Xbox One only, out in the fall
Best....fout, lol. De website is online http://far-cry.ubi.com/en-GB/index....utm_campaign=FC-Announcement_CRM_0515_NL_EMEA
Zonde dat ie op de Last-Gen ook verschijnt. Zal wel een matige update zijn betere resolutie en framerate voor de nextgen.
Daar ben ik ook bang voor. Zelfde engine waarschijnlijk. Maar ja, het was te verwachten. Ubi heeft gezegd dat ze de oude consoles zullen blijven steunen. Maar ja...een The Division is dan wel weer alleen voor de nieuwe consoles. Ah well...wie weet wordt de game gewoon tof genoeg en dan accepteren we de 'FC3 in high res' achtige graphics wel, toch?
Ja, maar toch blijft het jammer. De next-gen word tot nu toe nog niet optimaal gebruikt van gemaakt. Dit komt allemaal nog door X360 en PS3 daar ben ik van overtuigd. We moeten het inderdaad maar accepteren hoge resolutie en betere framerates. Ben echt blij dat Arkham Knight next-gen only word overigens. Rocksteady gaat echt alles proberen eruit te pompen.
Ja ik vind het ook heel erg jammer. De enige echte next-gen only games zullen de exclusives zijn en hooguit een paar multiplats zoals Witcher 3. Over Arkham Knight gesproken, die staat toch nog wel steeds gepland voor oktober toch?