1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Yup, Arkham Knight was een gerucht dat ie pas 2015 zou verschijnen, maar is uiteindelijk ontkracht door Rocksteady. Voorals nu het ervoor staat verschijnt de game gewoon in Oktober en ga ik los!

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Farcry engine is wel echt goed. Vind het geen ramp dat deze crossgen is, denk dat we behoorlijk verschil gaan zien. Kijk maar naar Farcry 3 op een dikke pc, die engine draaide op last gen echt underpowered en nog steeds zag het er goed uit en was de performance goed

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Exact man. Ik kijk er echt naar uit om een maandje na het aanschaffen van een X1 met de next-gen Bats aan de slag te gaan.

Dat is ook absoluut zo. Op de PC is hij prachtig. Ben erg benieuwd naar de beelden tijdens E3.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556

Far Cry 3 voelt grafisch op een dikke pc (die van mij :+) wel echt aan als een next-gen game, daarnaast heeft de game prachtige kleuren _O_.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Prachtige setting van FC4, boxart is minder. Lijkt steeds minder serieus te worden. Mss FC3 ooit nog eens oppikken, maar ik vond FC2 keihard falen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb niet echt veel meer met Far Cry sinds deel 2. En eind 2014 lijkt aardig druk te worden dus deze game staat momenteel niet echt hoog op mijn lijstje.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.009
    Pff wat veel nieuws de laatste tijd.
    Halo 5: Guardians aangekondigd.
    Maar niet op E3 gedaan, why not? Lame.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net als Sunset Overdrive, maar idd Halo 5 is wel wat groter. Dit zijn echt typische E3 dingen, maar we weten het nu al. Wellicht heeft MS heel wat te bieden tijdens E3.

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.009
    Ja..of niet. Sunset Overdrive en Halo 5 hadden de show nog grootser kunnen maken dan het wellicht al is. Mja zal wel aan mij liggen.

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die krijgen we ook wel, maar ze doen dit om wat pre-E3 hype te genereren.

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    vind de boxart van FC4 een beetje gay eigenlijk. Niet dat ik daar wat tegen heb hoor maar de serieuze ondertoon van FC is niet echt terug te zien.

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Vorige deel was volgens mij ook wel serieus, alleen was Vaas best wel insane en tof, ik denk dat die de ''Vaas" van deeltje 4 is.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Next-gen Dragon Ball op komst

Anime News network meldt dat Bandai Namco bezig is met een nieuwe Dragon Ball, dat uit moet komen voor PlayStation 3, Xbox 360 en PlayStation 4.

Natuurlijk zien we wederom Goku, Gohan en co op komen draven (of vliegen), maar de game krijgt ook een nieuwe high-tech futuristische stad met een tijdmachine. Ook de hyperbolic time chamber maakt zijn opwachting in deze game. Voor de niet-kenners: in deze kamer staat de tijd zo goed als stil, een dag duurt een jaar, zodat je daarin bijvoorbeeld eindeloos kunt trainen zonder heel veel tijd te verliezen.

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.009
  15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Gears of War 4 nog ver weg

Gears of War 4 is pas honderd dagen onderweg. Het project bevindt zich nog in de 'concept/prototype'-fase. Dat maakte de baas van het project, Rod Fergusson, via een Twitch-webcast bekend.

De Gears of War-franchise werd een paar maanden geleden door Microsoft voor veel geld opgekocht. De nieuwe Gears is in ontwikkeling bij Black Tusk, de gloednieuwe Canadese studio van Microsoft.

In de webcast sprak Fergusson uitgebreid over de uitdagingen van het maken van een nieuwe Gears. "The hardest part is getting everyone up to speed here on how you make a Gears game. I mean, everyone here is a Gears fan, everybody's played the games and loves the games, but there's a certain style - the way you have to think when you make a Gears of War game. That's been the harder part; there's a lot of rules and ways and design methodologies and pillars and the way that we think about the franchise."

Het geld van Microsoft geeft het team volgens Fergusson onbeperkte mogelijkheden. "The franchise can do a lot more now that Microsoft owns the IP; we can expand it's breadth and do a lot more with it."

Wie weet, misschien laat Black Tusk tijdens de E3 iets zien. Verwacht het spel echter op zijn vroegst begin 2016.

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    2015 halo, 2016 gears.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat is toch wat meer dan Halo 2 :eek:

(stond ook in de Halo 5 topic blijkbaar :+)

Laatst bewerkt: 17 mei 2014
  18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.009
    Is toch nog een gerucht?
    ik hoop van niet trouwens.
    zullen gewoon opgepoetste versies zijn ipv een complete remake

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Beter dat het alleen maar opgepoetst is. Weet je zeker dat ze er qua gameplay niks aan verpest hebben. :+

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat een gekut met remakes/HD uitgaves de laatste tijd zeg.

Of maak een FF7 HD remake of donder op en maak nieuwe games. :mad:

Deel Deze Pagina