1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hater! :p

Ik vond de eerste op Xbox echt heel tof toen. Een nieuwe MA voor X1 zou ik wel welkom heten. :D

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat heb je aan Mech Assault als je Titanfall hebt?

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Foei Dulle, foei!

Een nieuwe Mech Assault zie ik juist wel zitten! Als ze met een nieuwe deel komen met de E3, dan verander ik m'n Sunset Overdrive avatar zelf!

Is die clip niet van Wolfenstein?

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mech Assault speelt heel anders en is third-person.

Zou je ook kunnen zeggen dat je niets meer aan Hawken hebt wanneer je Titanfall hebt en dat lijkt me ook onwaar. :)

Yups. Maar sommigen beredeneren nu dat het robotje op de mechs uit MA slaat....tjaaaaaa.

Zegt wel genoeg. Komt nog lang niet uit.

Laatst bewerkt: 20 mei 2014
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Mogelijk een nieuwe Tony Hawk game voor de nieuwere consoles

Als er iemand goed is in het teasen van zijn producten, dan is het Tony Hawk wel. De legendarische pro-skater, met een even legendarische gameserie, weet zijn fans namelijk altijd wel op te warmen door zijn uitspraken. Ook vandaag was het zover. Tijdens een Reddit AMA werd hij gevraagd hoe het vooruitzicht op een nieuwe Tony Hawk game eruit zag, waarop hij hintte dat er een “KANS” is dat er in de toekomst iets aankomt voor de nieuwere consoles. Met andere woorden, er komt mogelijk een nieuwe Tony Hawk game naar de nieuwere consoles. Daar worden we blij van toch?

Op zich is die uitspraak geen wereldschokkend nieuws. Het ligt voor de hand dat een nieuwe Tony Hawk game voor de Xbox One en PlayStation 4 zou verschijnen. Er werd eerder echter al gehint naar een nieuwe Tony Hawk game. Met als gevolg dat niet veel later de mobile game Tony Hawk Shred Sessions werd onthuld. Zijn uitspraak op de Reddit AMA is voornamelijk opvallend, om hetgeen hij daaraan toevoegde. “In de tussentijd lanceren we binnenkort TH Shred Sessions voor mobile apparaten (iOS, Android, tablets). Ik ga op dit moment buiten mijn boekje met informatie, dus ik kan nu beter zwijgen.” Het ziet er dus naar uit Tony Hawk Shred Sessions als tussendoortje dient en dat hij zich een beetje voorbij sprak. Of niet, en lukt het Tony Hawk wederom om zijn fans te prikkelen voor een nieuw deel in de skate-serie.

In een latere post in de Reddit AMA liet Tony Hawk nog wel even weten dat in een toekomstige game hij de voorkeur geeft aan de welbekende controls uit de vorige games en niet iets zoals in Skate. “Als we een nieuwe console game maken, dan heeft het mijn voorkeur het originele controle-schema te houden. Dat is wat onze serie THPS maakt, en niet een kopie van iets anders.” Duidelijke woorden dus van de legende.

Bij dit soort uitspraken moet je helaas meestal een beetje doorheen prikken. Zijn antwoord op de vraag in de Reddit AMA bleef redelijk vaag. Het is een erg slim, klein bommetje dat hier gedropt wordt door Tony Hawk en ‘toevallig’ vlak voor de E3. Aan de andere kant, wat maakt het uit? Ik heb wel zin in een nieuwe Tony Hawk game! Jij?

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Care, Neversoft is dood. :mad:

8. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    [yt]nBW6z9ylyyI[/yt]

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Microtransactions World? :+

10. Fullmetal Alchemist

Fullmetal Alchemist Retro Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah sowieso. De dag moet nog komen dat EA een spel gratis uitbrengt zonder season pass/microtransactions/dlc/whatever. Als die dag ooit komt tenminste.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat kan nooit goedgaan...

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Met FC3 ging dit heel anders. Eerst de game laten zien en pas later met dit soort shit komen. Who the fuck is Hurk nou weer? Gewoon belachelijk dit. Net zoals die season pass aankondiging laatst...wow.

Viewtiful Joe?

Laatst bewerkt: 21 mei 2014
  14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat niemand een gratis game gaat uitbrengen zonder *een* vorm van microtransactions :+ De vraag is hoe erg ze gaan zijn.

Eerst maar eens de bugs wegwerken :p
    Wedstrijd afgelopen, maar de game denkt nog dat de tegenstander de game op pauze heeft.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    En al helemaal EA niet

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ongetwijfeld mobile.

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    The fuck. Shit just got real 8). Ook gewoon te triest om hiermee te komen ná de Facebook-overname.

ZeniMax Media Inc. and id Software LLC File Suit against Oculus VR, Inc. and Its Founder, Palmer Luckey

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  20. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Metro gaat voor 60fps op PS4

Deep Silver moet Metro: Redux nog officieelaankondigen, maar een van de ontwikkelaars van 4A Games teaset al twee video's op het Vine-account van de game. Het eerste filmpje laat zien dat de game op PlayStation 4 draait, het tweede filmpje laat een fps-teller in de hoek zien.

De remake van Metro 2033 en Metro: Last Light is al afgelopen maart bevestigd door uitgever Deep Silver na een lek. Het spel zou officieel voor E3 worden aankondigd. Dan hebben ze nog welgeteld drie weken.

https://v.cdn.vine.co/r/videos/6D48...p4?versionId=8cz7GuzI0z3h9_G2jS.b7_G04pQn14eA

https://vine.co/v/MHxqLe5107A

Deel Deze Pagina