[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou dan weten we dat ook weer...nog lang geen Fallout nieuws....kut. Kunnen we een VGA aankondiging dus ook wel vergeten.

Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dus beide Metros digital only en 20,- ps

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Half-Life 3 is being worked on & Left 4 Dead 3 looks great, says Counter-Strike creator

http://www.vg247.com/2014/05/23/half-life-3-left-4-dead-3-minh-le-interview/

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Sure... Half life 3 :+

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt he. Het gaat nergens over dat we nog altijd op een nieuw deel wachten, zeker na dat einde.

Oh en SEGA renews Shenmue trademark, las ik.

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ach ik geloofde er allang niet meer. We hebben nu al zoveel geruchten en hoaxes gehad. Het was telkens weer fake of ze ontkennen het steeds, maar dat geloof ik niet.

Mensen verwachten misschien te snel alweer een nieuwe Fallout. Je moet niet vergeten hoe groot die games zijn en hoeveel werk dat volgens mij verricht.

Het zal denk ik gewoon 2015 of 2016 worden. Misschien wachten ze ook tot er meer next gen consoles verkocht zijn, want ze willen het volgens mij alleen voor Xbox One, PS4 en PC gaan maken.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar zo'n extreem lange tijd zat er niet tussen Oblivion en Fallout 3 toch? Het is alweer 2011 dat Skyrim uitkwam he...goddaaaaaaamn. Je zou denken dat het een kleine moeite is om de game gewoon officieel aan te kondigen, want dan zijn de fans ook weer even rustig. Maar zelfs dat niet. Maar wel lekker een easter egg van Fallout in Wolfenstein gooien.

Las gisteren trouwens wel een comment van iemand dat Bethesda stopt met de Gamebryo engine en dat het oa daarom ook zol lang duurt. Daar ben ik wel voor want met de Gamebryo/Creation engine kun je niet meer mee aankomen.

Ik kwam dit ook nog tegen

maar dit zegt niets.

Laatst bewerkt: 23 mei 2014
  8. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Dat zegt me allemaal niks meer.

Misschien ook interessant om dit door te lezen. http://kotaku.com/meet-the-man-who-...m_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow

Als je dat gelezen heb en de geruchten en hoaxes weer terughaal. Dat is dus waarom ik het niet meer verwacht dat Fallout deze E3 er is. En inderdaad als ze ook nog met een nieuwe engine bezig zijn, dan gaat het helaas zeker nog wel een aantal jaar duren.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]Ek8pkpHwyE8[/yt]

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Microsoft registers new “Phantom Dust” trademark

13. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    nooit gespeeld. Ziet eruit als een rpg hack and slash ofzo

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook wel een beetje een cult game. :)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nog nooit gespeeld, wel veel over gehoord op een andere forum. Ik bleef het constant verwarren met Phantom Breaker, maar gelukkig is dat het niet.

[yt]PrhSmuhegdM[/yt]

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Phantom dust was echt de shit, unieke game

Zou heel mooi zijn als ze weer eens van dat soort niet doorsnee games gaan maken

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hun games...

http://en.wikipedia.org/wiki/5pb.

Benieuwd wat dit gaat worden.

En

Ahead of E3, Take-Two extends its "Agent" trademark

Just three weeks out from E3 2014, Take-Two this week was granted an extension on a pair of trademarks it holds for the long-dormant video game Agent. United States Patent & Trademark Office (USPTO) documents show that Take-Two filed for an an extension on both trademarks on May 21 and was granted approval that same day.

Does this mean an official announcement is coming soon? Not necessarily. After all, Take-Two renewed its Agent trademarks last summer, and we haven't heard a peep about the game since. There's no reason to believe Take-Two extending the trademarks would be any different. However, Take-Two extending its ownership of the Agent name at least shows that the company is interested in hanging onto Agent for some reason to be announced later.

"We don’t comment on such matters," Alan Lewis, Take-Two's vice president of corporate communications, told GameSpot today.

Agent was announced all the way back in 2007, when Sony revealed it as a PlayStation 3-exclusive. Sony later talked more about it at the 2009 Electronic Entertainment Expo, revealing it would be set in the 1970s during the Cold War and that Sam and Dan Houser would be overseeing the project at Rockstar North. Most recently, Take-Two CEO Strauss Zelnick said in August 2012 that, "We haven't announced anything about [Agent] yet."

When the game does ship, it will do so with high expectations. In 2009, then-Take-Two president Ben Feder told GameSpot that Agent is being groomed to be the next Grand Theft Auto. The first images of the game emerged in 2011.

Earlier this month, Take-Two confirmed that its Rockstar Games subsidiary would ship a game for the PlayStation 4/Xbox One console generation in 2014, but it remains to be seen what this project is. Asked if Rockstar Games would have a presence at E3 next month, Take-Two didn't say yes and didn't say no. "At this point, Rockstar has not announced that they're going to be attending E3," Take-Two president Karl Slatoff said at the time.

Laatst bewerkt: 23 mei 2014
  18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En hier zijn de Japanse Xbox One games.

[yt]q-_BVKg0-is[/yt]

[yt]BUD8ajcYRoo[/yt]

[yt]ywpeG57lwCw[/yt]

http://www.1up.com/features/weird-world-japanese-games?pager.offset=1

Hebben wij vrij weinig aan. Beter dat het nu zijn onthulling heeft gekregen.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    The Evil Within OOK weer naar eind oktober

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Oktober is het nieuwe november lijkt wel.

Deel Deze Pagina