Nah, moba's zijn te complex en tijdrovend om fps te vervangen Even een weekendje een nieuwe moba uitspelen bestaat niet
LoL is free to play. je kunt betalen voor skins, maar dat zijn enkel visuele veranderingen. Absoluut geen pay to win
Niet zozeer een gerucht of een nieuwtje maartoch vroeg ik mij het af... Ik ben wel benieuwd of DIT ooit nog gaat uitkomen. Ik denk het zelf niet daarnaast als het al uitkomt is het al zijn charmes kwijt en is het sterk verouderd. Edit: ik lees zelfs net dat die game niet eens meer op de Xbox One uit gaat komen... wist ik niet. [yt]NjWxtbx-kE0[/yt] Ziet er echt verschrikkelijk uit. Totaal niet meer de game die zoveel indruk maakte een aantal jaren geleden.
Sony: 'Uncharted is een goede kandidaat voor PS4-remake' Volgens Shuhei Yoshida vormt Uncharted een goede kandidaat om een Remastered-versie te krijgen op PlayStation 4. Dat zei hij in een interview met Eurogamer. Yoshida geeft aan dat hij van verschillende consumenten heeft gehoord dat zij graag een opgepoetste versie zouden zien van games die later in de cyclus van de PlayStation 3 zijn verschenen die zij gemist hebben. Volgens Yoshida is het zo dat zo'n vijftig procent van de PlayStation 4-bezitters geen PS3 hebben en dus verschillende exclusieve titels hebben gemist, zoals bijvoorbeeld ook een The Last of Us. Yoshida zegt dat Uncharted "een goede kandidaat zou zijn" voor een Remastered-make-over, maar stelt wel dat Sony "de markt niet wil overspoelen met opnieuw gemaakte games". Voor PlayStation 4 is ook een nieuwe Uncharted-game in ontwikkeling. Uncharted 4: A Thief's End moet in 2015 verschijnen. The Last of Us Remastered en Beyond: Two Souls The Last of Us Remastered verschijnt op 29 juli. Ook gaan er geruchten over een Remastered-versie van Beyond: Two Souls. Een PS4-versie van deze game dook eerder week onder meer op bij twee Duitse retailwebsites. Daarnaast vermeldde een programmeur van ontwikkelaar Quantic Dream op zijn LinkedIn-profiel dat deze versie in de maak was. Inmiddels zijn de verscheidene vermeldingen verwijderd. http://www.gamer.nl/nieuws/497130/sony-uncharted-is-een-goede-kandidaat-voor-ps4-remake Zal heus wel komen maar hoop het eigenlijk niet. Dan heb ik alsnog mijn PS3 voor niks gekocht Heb de PS3 juist gekocht voor games als Beyond Two Souls, The Last Of Us en Uncharted 1, 2, 3 en Heavy Rain Maarja als uiteindelijk die games gewoon op de PS4 komen, dan had het achteraf ook niet veel zin gehad.
Tuurlijk. Weer een remaster. Waarom niet. (Weer 1 die ik godver nog zou kopen ook.) Wedden dat er snel ook 1 volgt van God of War?
Eerste Battleborn screenshots. http://gamingeverything.com/first-battleborn-screenshots-details/ Ziet er zeker wel tof uit.
UE4 powered Tekken 7, video helaas weg! http://gamingeverything.com/unreal-engine-4-powered-tekken-7-leaked/ Goed nieuws voor Xbox One versie Witcher 3:
Pharrell Williams maakt NBA 2K15 happy 2K kondigt vandaag een nieuwe samenwerking aan met de internationaal gerenommeerde artiest en producer Pharrell Williams. Pharrell zal de soundtrack voor NBA 2K15 samenstellen, de volgende editie van de NBA 2K-franchise. Ook is de cover bekendgemaakt van NBA 2K15. Pharrell is oprichter van N.E.R.D en The Neptunes en is vaak producer van nummers van andere artiesten. Natuurlijk kennen we hem van zijn hit 'Happy', 'Blurred Lines' van Robin Thicke en 'Get Lucky' van Daft Punk. "Het was echt een coole ervaring. Ik heb geprobeerd liedjes te creëren die heel divers zijn en tegelijkertijd gamers weten te inspireren", aldus Pharrell. "Ik vond het belangrijk dat de muziek goed matcht bij de NBA-actie op het veld in NBA 2K15. Ik hoop dan ook dat iedereen ervan geniet." "Pharrell’s passie en reputatie als visionair producer en zijn enorme ervaring in de samenwerking met NBA komen tot uiting in de grootste en meest veelzijdige NBA 2K soundtrack die we ooit gehad hebben", aldus Alfie Brody, Vice President of Marketing bij 2K. "We hebben heel goed naar onze fans geluisterd over hoe we de muziek-ervaring konden verbeteren en we zijn er zeker van dat de gamers net zo onder de indruk zullen zijn van Pharrell’s bijdrage aan NBA 2K15 als wij." De soundtrack van Pharrell zal later deze zomer onthuld worden. NBA 2K15 komt 7 oktober uit op PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en pc.
Tja......zou Pete Hines van Bethesda gelogen hebben dan, dat we de eerste tijd niets zullen horen over een nieuwe BGS game? Bethesda set for 'Action-adventure RPG' announcement at Gamescom - Fallout 4 reveal imminent? http://www.psu.com/a023933/Bethesda...ement-at-Gamescom---Fallout-4-reveal-imminent
Me too man, maar toch beter om niet al teveel te verwachten. De website zegt dat er een aankondiging zal zijn, maar op die site van Gamescom staat niets over een aankondiging. Alleen bij de tags staat action adventure and roleplaying. Helaas geeft Bethesda ook genoeg andere games uit, waaronder volgens mij ook wel games in het action adventure genre. Dat roleplaying kan gewoon ESO zijn helaas. Is er iets wat al is aangekondigd van Bethesda wat onder action adventure valt?
Dat nieuws is van 4 juli en volgens mij heeft Pete Hines daarna alweer gezegd dat er echt geen announcement is. The Evil Within en ESO staan daar. Ik heb allang de hoop opgegeven voor Fallout 4. Zie wel wanneer die verschijnt en anders jammer dan.