1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jottem. Dank je. ;)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Duidelijk!

The Phantom Pain is Metal Gear Solid 5

The Kojima’s Metal Gear Solid Ground Zeroes panel at GDC, it was revealed that the mysterious title shown at the Spike VGAs last year is indeed a Kojima game, and is in fact the subtitle for Metal Gear Solid V. Watch this post about the panel for updates.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar zowel MGS5 als Ground Zeroes speel je met Big Boss toch? Snap er geen fuck meer van. 8)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zat erover te denken om een mini-review topic te maken voor 360 games. Misschien wat laat in de generatie daarvoor, maar misschien zijn er mensen die in hun geheugen willen graven naar de meest memorabele games (goed of slecht) zodat we alsnog een leuk lijstje krijgen met mini-reviews. Mocht dit een succes worden kan het voor Durango vanaf het begin worden gedaan.

Voor mensen die niet helemaal snappen wat ik wil, check dit topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167891
    Maar dan voor de 360. Heel simpel voor de mensen die de reviews schrijven, heel simpele beoordelingen en een handig overzicht voor als er ergens ooit een sale is en je twijfelt over een game.

Ik zou dus graag van jullie willen horen of zo een topic wel levensvatbaar is. Die van de Vita valt me, gezien de toestand van dat apparaat, nog mee. Maar ook daar merk je dat sommige mensen te, tsja, lui zijn om een review van 1 regel te posten. :+ Laat je stem horen! Doen of niet? Verspilde moeite of wil je best meewerken?

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Goed idee, ga ik ook eens wat reviews plaatsen :+

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je mensen aanspoort om het te doen na een release kan het echt gaan werken. Online merk ik via de chat en in de topics dat iedereen wel een mening heeft en bepaalde punten tof vinden en andere punten minder. Als je in de topics van die games dan zegt van 'yo, check 'dit' forum, geef je mening en misschien geef je iemand anders een beter beeld wat voor spel het is' o.i.d.

7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Vind ik ook wel leuk ja :) Wellicht de manier van raten iets anders doen dan in het Vita topic? Bijvoorbeeld een -- en een ++ toevoegen naast - en +?

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Hoe kan je een spel reviewen als je het niet eens gedaan hebt? :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt altijd van zo een trolls. CoD is populair om op te haten, dus je zult mensen hebben die ze allemaal een dikke min willen geven, gewoon omdat het CoD is.

Ik vind het altijd vervelend als ik steeds moet verwijzen naar een eigen gemaakt topic. Ik hoop dat topic aantrekkelijk genoeg is dat het op eigen kracht populair blijft.

Vooral ook omdat ik zelf eigenlijk nooit in de topics van nieuwe games kom, dus verwijzen naar het review topic zal er van mijn kant niet in zitten (je kan je bijna afvragen waarom ik dit topic dan wil aanmaken, haha 8) Misschien kom ik dan over mijn fobie voor andermans mening heen?! :+)
    Hm, zou kunnen. Kan men aangeven of het extreem goed of kut is. Maar aan de andere kant heb ik het bij die 3 beoordelingen gehouden om het zo simpel mogelijk te maken:
    +: Aanrader.
    -: Afrader.
    +/-: Voor de fans.

Ik denk dat ik het misschien bij de basis regels houd bij die 3 beoordelingen, maar als iemand een heel sterke mening heeft over een game zullen er vanzelf extra plusjes en minnetjes geplaatst worden. :+

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Lekker old skool RPG-en weer eens.

Might & Magic X: legend!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Come on Cerny, baas!

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Modders reactie:
    :+

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nou nou voor die 3 mensen die erop zitten te wachten:+

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Die Cerny is toch voor Sony only? Dus dan zou mogelijk een derde Shenmue PS4 only worden? Of vergis ik me nu?

Half Life 3........perhaps?

Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
  15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    [yt]JFuK9NV5JHs[/yt]

Wauw _O_

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  17. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Goede 1 april grap ..

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is dat een 1 april grap? Ik wil gewoon een next-gen sequel dammit

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hoezo? Het ziet er toch gewoon awesome uit. :eek:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja zou leuk zijn als tussendoortje. Maar als dit Defiance is.. dan ben ik zeker dissapoint

Deel Deze Pagina