1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja leuk, maar waar zijn de tieten die ook in de boeken voorkomen?

;-)

PePzi NL vindt dit leuk.
  2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Niet eens

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben benieuwd.
    Enerzijds 'makkelijk' cashen. Anderzijds, als je ziet hoeveel moeite ze in Halo en GTA hebben gestoken om de games echt flink op te poetsen... Alle Gears delen opnieuw spelen voor een leuke prijs zie ik wel zitten. Nieuwe Gears zou helemaal mooi zijn.

Met betrekking tot de Telltale games; het zijn best leuke games, maar technisch gezien heel erg matig, waar ik me enorm aan stoor. Vind die enkel interessant bij een flinke pricedrop. Volle mep betalen voor een matige game waar je binnen no-time mee klaar bent is me iets te veel van het goede.
    Nog geen GoT gezien, dus dat hoeft voor mij nog niet zo. Borderlands kan wel interessant zijn, maar dan moet het technisch wel een keer in orde zijn voor ik er geld aan uitgeef. En daar heb ik nog erg m'n twijfels over.

Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2014
  4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat bijna alle Gears fans wel op een opgepoetste versie van Gears 1 zitten te wachten met 1080p en 60fps met daarbij nog eens dedicated servers. Lekker 4 vs 4 met de classic maps & wie weet wel met de nieuwe wapens, skins en executions.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat misschien ook wel, maar waar ik me voornamelijk aan stoor is de formule die ze nu al sinds TWD gebruiken. Exact dezelfde stijl, gameplay, etc.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Servantes vindt dit leuk.
  7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Trailer valt tegen van Dark Souls II. Hoopte echt op een grote grafische verbetering. Mja. Reviews voor Tales from the Borderlands zijn niet mals zeg. Telltale can do no wrong lijkt het. Dat die gasten ook Jurassic Park hebben gemaakt zeg.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Tsja, ze hadden rond die tijd hun formule nog niet echt door. Met The Walking Dead hebben ze die toen eindelijk gevonden en sindsdien is alles eigenlijk een exacte kopie van dat. Het geluk dat ze hebben is dat ze met vele franchises kunnen werken, waardoor het trucje niet zo snel suf wordt als bijvoorbeeld bij CoD en AC.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die border lands games gaan hier echt komen :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb zelf echt zin in de GoT game.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn 3 december al.

Graveheart vindt dit leuk.
  12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ha, nice.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nieuwe Assassin's Creed "gelekt"
    Peter Paardekooper | woensdag 3 Dec 2014, 0:05

Nieuwe deel in de AC-franchise gaat Victory heten.

Kotaku meldt dat de nieuwe game in de Assassin's Creed-franchise al in de maak is, en AC: Victory gaat heten. De game zal zich afspelen in Victoriaans Londen en maakt gebruik van dezelfde engine als Unity. De bekende gamingwebsite heeft een demo kunnen spelen en er een uitgebreid verslag van geschreven, wat volgens Ubisoft niet helemaal de bedoeling was.

"It is always unfortunate when internal assets, not intended for public consumption, are leaked. And, while we certainly welcome anticipation for all of our upcoming titles, we're disappointed for our fans, and our development team, that this conceptual asset is now public. The team in our Quebec studio has been hard at work on the particular game in question for the past few years, and we're excited to officially unveil what the studio has been working on at a later date."

Volgens Kotaku kent de game een hoop nieuwe aspecten, zoals gevechten op rijdende voertuigen en een grappling hook om zich nóg makkelijker door de stad te verplaatsen. De game staat gepland om uit te komen in 2015, maar Ubisoft meldt dat hun hoogste prioriteit nog steeds ligt bij het verhelpen van de bugs uit Unity.

Melk melk melk.. Op naar andere wereldsteden

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Melk melk melk, eindelijk naar interessante steden. :D Kom maar op!
    En tegen de tijd dat deze uitkomt is Unity speelbaar dus kan ik die ook voor een prikke oppikken. :+

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, zolang de game maar tof blijft en ze de fps verbeteren :p ik vind het niet zo erg.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mensen moeten zich niet zoveel aantrekken van dat zogenaamde gemelk. Geen interesse? Koop het niet, negeer het en ga verder naar games die je wel wilt.
    Zo lang er mensen zijn die plezier hebben met de AC games blijven ze die maken en ik zal er dan ook geen probleem mee hebben. Hetzelfde met CoD. Stuk beter voor je bloeddruk als je je niet zo ergert aan rare dingen. :+

Hybrid vindt dit leuk.
  17. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Uncharted 4 Dev Comments On Crash Bandicoot for PS4, Uncharted Collection, New TLOU: Remastered DLC At PSX & More

Yesterday, Naughty Dog held a Q&A session of Twitch and talked about numerous interesting topics such as "whether second team at Naughty Dog are working on Crash Bandicoot, Uncharted Collection for PlayStation 4 at 1080p/60 FPS, Uncharted 4, brand new The Last of Us DLC" and many more things.

When asked whether Crash Bandicoot will return PlayStation (PlayStation 4)? Naughty Dog replied: "not likely. Activision owns Crash". When a fan jumped in stated: "Come on Eric don't fool us. We all know the second team is working on Crash", Naughty Dog replied: "hahahahahahaha. ha. ha. ha."

The conversation then moved to Uncharted Collection for PlayStation 4 at 1080p/60 FPS. Naughty Dog made it pretty clear that nothing is brewing in this regard at the studio.

Furthermore, Naughty Dog confirmed that a brand new DLC for The Last of Us: Remastered will be playable at upcoming PlayStation Experience event (will also be available for PS3 version of The Last of Us). The developer also clarified that this upcoming DLC won't fall in Season Pass, and players will have to bought it separately because:
    Lastly, Naughty Dog announced that "MayBe" a brand new patch for The Last of Us: Remastered might arrive in future.

Note: Naughty Dog declined to comment on all questions about Uncharted 4: A Thief's End.

It would be really interesting to see what exactly Naughty Dog have in store for The Last of Us fans with this new DLC (probably it might give a way out to a storyline on sequel or at least prepare a base for it). Also, as a Uncharted series fans i would like to see Uncharted HD Collection for PlayStation 4 at 1080p/60 FPS along with an exclusive access to "Uncharted 4" beta (similar to the one Microsoft offered with Halo: The Master Chief Collection).

http://www.gamepur.com/news/17168-u...dicoot-ps4-uncharted-collection-new-tlou.html

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Is intussen niet eens meer nodig. :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden: