1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is op zich groot nieuws, maar het komt er eigenlijk op neer dat je een sterke gaming PC nodig (of een Surface 3 maybe?) en de Xbox One. Denk dat PC only gamers blijer waren geweest met dat alle exclusives gewoon naar PC komen, maar dit is slim van MS.

2. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik heb het gemist, maar hoe werkt dat dan. Je doet je xbox one game in de xbox one en dan selecteer je je PC zodat je daarop kan spelen?

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat via stream, dus je hebt juist geen dikke pc nodig ;)

Daarnaast is Fable Legends dus crossplay (komt op de pc en X1 uit) en kun je dus met en tegen elkaar spelen.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dus....dan zou het misschien zelfs kunnen dat je X1 games op een Windows Phone kunt spelen?

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja je zag toch op het einde ook de Windows Phone met Xbox Hub... sterker de Xbox Hub was er al ver voordat de Xbox One er was alleen is de laatste jaren erg slecht in elkaar gezet en totaal niet goed gebruikt. Het is alleen de vraag of je niet touch spellen kan spelen, want dat lijkt mij dus niet want je kan niet even een controller aansluiten op een phone.

Laatst bewerkt: 21 jan 2015
  6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ze zeggen dat WP windows 10 draait, dus waarschijnlijk wel. (al zou ik m'n WP dan graag als iets vergelijkbaars zien als de memory units van de DC)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de kinect holgram bril :)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dus met een goede internet verbinding zou ik op mijn Surface Pro gewoon GTA V kunnen doen? Maar aangezien je dus streamed..maakt het niets uit hoe ziek hoog je specs zijn? Dus stel ik heb een zieke PC, dan betekent het echt niet dat GTA V er ineens mooier uit ziet en beter zal draaien?

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het heeft met je thuis netwerk te maken, zie het als remote play op de vita maar dan voor de pc. (specs hebben geen invloed op de performance, maar de device moet wel Windows 10 draaien)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Het is een beetje vergelijkbaar als die 'geflopte' OnLive service. Maar dan hopelijk wel beter uitgewerkt.

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
  12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja man, dit is echt wel gekke shit. Maar er zijn previews op sites zoals Wired.com, en daar staat dat het bij de hands on niet werkte zoals we zagen en het echt nog heel early is.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ze zeiden bij die Fable demo dat de game gebruik zou maken van DX12. beetje onduidelijk of ze nou PC only bedoelen of ook Xbox One?

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    X1 ondersteund ook DX12 dus waarschijnlijk gewoon beide.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad. Als die hologram stuff echt van de grond komt, dan ben ik benieuwd wat dit voor Xbox One gaat betekenen.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [haat modus aan]Ik hoop niet zoveel als Kinect ooit deed! :D:D:D:D[/haat modus uit]

Nee die hologram gebeuren is wel vet in tegenstelling tot alles wat ooit met Kinect gedaan is.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat trouwens interessant is is Direct X 12. Je zag in de demo dat een zwakker systeem ook meer polygonen op het beeld kon toveren. Dit betekend dat de Xbox One ook meer op het scherm kan toveren.

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zie Hologram als een pc die uiteindelijk meer games gaat ondersteunen, een pc in z'n kinderschoenen, ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkeld.

DX12 zal in eerste instantie niet veel betekenen voor de X1 aangezien alle ontwikkelaars er wel gebruik van moet gaan maken.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zien jullie trouwens een RPG of first person game voor je met die Hololens? Het lijkt mij toch een stuk meer...immersief met een VR bril op en dat je echt zelf 'in' de game zit?

Deel Deze Pagina