Oja, dat kan ik ook nog herinneren. Net als die ARG van "Survivor2229" dat echter fake bleek te zijn .
Dat zou de boel goed verzieken. Gewoon singleplayer houden die game. Maar idd...de tijd lijkt eindelijk gekomen te zijn. Kan me ook geen enkele andere game voorstellen. Zeker geen nieuwe TES en een nieuwe IP lijkt me ook niet. F4 aankondiging zou een zeer grote impact maken. Zie overal op sites bij de comments mensen allemaal Fallout schreeuwen, hehe. AuB wel een nieuwe engine trouwens!
Het is dat CD Projekt al aan Cyberpunk werkt, maar ik heb meer open world games nodig in de toekomst. Zowel van Rockstar als Bethesda.
Beter is die shit ook gewoon current-gen only. Echt stoppen met die cross-gen games, want de boel wordt gewoon tegengehouden daaroor. Gewoon die IDtech 5 engine gebruiken en X1/PS4 only. Klaar.
Kent iemand dit nog? Wat een vent blijft die Peter Molyneux toch.. Bizar stuk om te lezen haha. http://www.eurogamer.net/articles/2015-02-11-the-god-who-peter-molyneux-forgot
Valt me echt op dat je overal leest dat mensen nog echt verwachten dat ze TES 6 gaan aankondigen. WTF man dat gaat echt nog wel een tijd duren hoor Ben echt benieuwd wat ze ook met de muziek doen. De soundtrack vond ik echt super in Fallout 3. Hopelijk wel veel meer nummers dan die karige 20 nummers in Fallout 3. Begeven moment had je alles wel gehoord en had ik de radio bijna nooit meer aan. Ik zie het trouwens nog wel gebeuren hoor dat ze gewoon gebruik maken van de Skyrim Engine. Bedoel ze kunnen het nog zat rekken denk ik. Als je alleen al kijkt naar de vorige consoles qua specs en dan deze nieuwe consoles. Volgens mij kunnen ze er echt nog wat moois mee maken. Kijk alleen al naar de PC mods. Zulke dingen (behalve de echte extreme grafische mods) zouden toch wel moeten lukken nu met deze consoles
Banjo Kazooie spiritual successor revealed in de volgende EDGE: Deel van het team Rare = kut. Dit is een deel van het echte Rare! Muziek van Grant Kirkhope
Echt geen idee wat we hier van kunnen verwachten. Morgen een speelbare demo http://www.dualshockers.com/2015/02...-the-screamride-demo-hits-xbox-one-this-week/
" Harmonix is developing a new Rock Band title for PS4 and Xbox One, a source familiar with the project has told Bloomberg. Bloomberg's report follows shortly after Harmonix released a survey asking fans what they would like to see in a new Rock Band game. It was also rumoured to be teasing the franchise's return with new DLC. The last major Rock Band game, Rock Band 3, released in 2010, with spin-off title Rock Band Blitz releasing two years later."
Final Fantasy XV Xbox One PS4 De speelbare demo is ongeveer 3 uurtjes en als je Type 0-HD digitaal koopt binnen twee maanden na release, dan krijg je de demo. Q: What percent is the game done? A: Hm, A lot of progress has been made on the systems etc. About 60% done, give or take. As things start to come together, it could jump to 80% in one go, etc. But right now, we're quite a ways way in to development.
E3 microsoft: -Nieuwe beelden Quantum Break -Nieuwe beelden Halo 5: Guardians -Beelden Forza Motorsport 6 -Een nieuwe Gears Of War -Nieuwe beelden Rise of the Tomb Raider -Nieuwe Call of Duty van Treyarch