1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja.....ik krijg juist minder zin in die game hoe meer ik er van zie....:confused:
    Die hele boyband-on-tour vibe staat me niet aan...this game needs more females!!!!!!!!!!!!!!!

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Alstublieft!

Maar ik begreep waar je heen wilt, een vrouwelijke teammember erbij had echt geen kwaad gekunt.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    It's a trap!

4. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, Cid is cool...maar als je niet met haar kunt spelen, heb je er niet veel aan.:+

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn straight :mad:

Dit is bruut

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik weet nog goed dat ik maanden uit had gekeken naar de release van FF 13. Met opzet had ik vrijwel geen video's en nieuws gezien of gelezen en de game gepreordered voor €55,-. Toen hij op de mat viel en ik hem erin stopte bleek het een turn based game te zijn en was ik er na 10 minuten zat van. Mijn grootste miskoop ooit voor de 360. Ook nooit weer een seconde interesse getoond in de FF serie.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Grafisch geweld in Bleszinski's opkomende f2p-shooter

Op PAX East zijn de eerste beelden getoond van het nieuwe project van Cliff Bleszinski, Project Bluestreak. Het betreft pre-alpha footage en veel wijzer over de game worden we niet, maar het toont vooral de kracht die het nieuwe team van Bleszinski, Boss Key Productions, uit de UnrealEngine4 weet te persen.

Project Bluestreak wordt een free-to-play shooter die uitgegeven wordt door Nexon. De game wordt ontwikkeld voor pc, maar andere platforms worden zeker niet uitgesloten. Cliff Bleszinski kennen we vooral van zijn prominente betekenis in games als Jazz Jackrabbit, Unreal en Gears of War.

Cliffy B. heeft beloofd dat het geen "pay-to-win"-constructie wordt. Of er sprake zal zijn van microtransactions kon hij nog niet zeggen. Wel gaf de Gears of War-peetvader te kennen dat free-to-play een concept is dat soms goed en soms beroerd wordt uitgevoerd. Als 'slecht' voorbeeld noemde hij Candy Crush en Zynga, als goed voorbeeld noemde hij League of Legends en Warframe.

De locatie die we zien is een van de (multiplayer)maps die straks speelbaar moet zijn. Een releasedatum is nog niet bekendgemaakt.

iMark 007 vindt dit leuk.
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Please.

Servantes vindt dit leuk.
  10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Homefront 2 uitgesteld na 2016.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dinsdag Type 0 HD en...............FF15 demo:

Nieuwe trailer

12. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Wow....wat een mega slechte voice acting.... :/

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dude daar ben ik het mee eens. Hoewel...het kan erger, geloof me. Daarom ben ik gigantisch blij dat de volledige versie ook een optie voor Japanse stemmen zal hebben. Of de demo dit ook heeft.....no idea.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2015
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice!
    Zodra alle eps er zijn koop ik de game in 1 keer.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vet, hier zit ik echt op te wachten. Ontzettend genoten van de eerste episode.

Makkabeer vindt dit leuk.
  19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Sorry maar wat? 8) Hoe kan je nou niet weten dat FF turnbased is? Die serie is dat al sinds het begin. Niet dat dat overigens iets af doet aan hoe kut die game was :+ Nieuwe lijkt me echt kut met peren. Ziet er allemaal wel aardig uit maar fuck off met je realtime gevechten... FF is al heeeeel lang geen FF meer helaas :'-(

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De nieuwe leek me inderdaad ook niks, maar de previews hebben mijn interesse weer opgewekt. De combat is realtime, maar heeft toch een eigen smoel. Je hoeft geen combo's te maken ofzo. Gewoon een knop indrukken om aan te vallen en een knop indrukken om te verdedigen. Daarbinnen zit veel timing en kan je niet de hele tijd de knop ingedrukt houden. Er is namelijk een metertje dat leegloopt als je de knop te lang ingedrukt houdt. Daarom is timing ook belangrijk, want dan kan je bijvoorbeeld ook teleporteren. Ik was ook een beetje bang dat het een Bayonetta game zou worden ofzo, maar dit gevechtssyteem zie ik wel zitten. Het geeft mij nog wel het gevoel van een Japanse RPG.

En btw erg grappig om een FF game te kopen zonder te weten dat het turn-based is. Dan heb je deel 1 t/m 12 zeker allemaal gemist.

Deel Deze Pagina