Nieuwe Nintendo NX-controller mogelijk opnieuw getoond Een Reddit-gebruiker heeft mogelijk nieuwe foto's van de controller voor de NX gelekt. De NX is Nintendo's nieuwe console, waar vooralsnog alleen de projectnaam van bekend is. Vorige week lekte ook al een mogelijke foto van de controller uit via Reddit. De nieuwe foto's tonen een zwarte controller in plaats van een witte, maar volgens de Reddit-gebruiker, waarvan niet bekend is wie hij of zij is, gaat het in beide gevallen om een versie speciaal bedoeld voor ontwikkelaars en dus niet de uiteindelijke controller die consumenten in handen krijgen. Opvallend aan de foto's is dat, net als op de vorige foto, de controller buiten twee analoge sticks en schouderknoppen alleen bestaat uit een scherm, waarop virtuele knoppen met haptic feedback afgebeeld kunnen worden. Volgens de Reddit-gebruiker zijn alleen de bovenste gedeeltes van de analoge sticks op de controller te bewegen. De onderste gedeeltes zouden meer als een circle pad aanvoelen. Daarnaast wordt wederom gemeld dat de schouderknoppen 'te rollen' zijn, vergelijkbaar met een muiswiel. Tot slot zou de controller een opening hebben voor een koptelefoon aan de onderkant. Nintendo heeft vooralsnog niet gereageerd op deze of voorgaande foto's. Het bedrijf heeft vorig jaar al duidelijk gemaakt dat het werkt aan een opvolger voor de Wii U die dit jaar officieel wordt aangekondigd. Volgens geruchten zou de NX zowel een console als handheld beslaan, of in ieder geval bestaan uit meerdere apparaten die lopen op hetzelfde besturingssysteem, vergelijkbaar met iOS en Android. Verwacht wordt dat Nintendo voor of tijdens de E3-beurs in Los Angeles, die half juni wordt gehouden, de NX officieel onthult.
Yep Ik zag het ook. Het is op zich een nice design qua vorm en look maar het slaat gelijk weer nergens op dat er geen normale knoppen zijn en dat de sticks eigenlijk niet eens normale analogue sticks zijn. Volgens mij zit niemand daar op te wachten. Flikker gewoon normale face buttons op je controller, man man. Nu maar afwachten wat voor console het wordt en als de controller het enige mindere is, dan hoop ik van harte dat de pro controller gewoon werkt of dat ze een standaard normale controller aanbieden. Dat is.... als hier ook maar iets van waar is. Iemand van Nintendo of America heeft een groot NeoGAF topic hierover geretweet. En Unseen64 die NOA beweert te kennen zegt ook dat alles hartstikke fake is. Dus tja.......
Hardstikke fake. Mensen gaan ver om anderen tuk te nemen. En ze hadden verschillende sites en een shitload aan mensen tuk.
"Night Dive Studios has announced that it'll be bringing Turok Remastered and Turok 2: Seeds of Evil Remastered to Xbox One, bringing the 1997 dinosaur blasting classic up to date with overhauled visuals and such. Turok Remastered launched on Steam back in December 2015, but is also now in the offing for Xbox One. The developer, also hard at work on System Shock Remastered, broke the news via Twitter, confirming that both Turok Remastered and its sequel are in the pipeline. However, it seems like Xbox One will be the only console platform that Turok and Turok 2 appear on, with PS4 and others currently being evaluated. "We're evaluating other platforms but can't confirm at this time," Night Dive confirmed in a follow-up tweet."
Geruchten dat DICE een BF WWII shooter gaat maken! https://www.facebook.com/battlefield.na/?brand_redir=DISABLE Zou teringvet zijn.
Volgens Techradar de map van de nieuwe Red Dead game http://www.techradar.com/news/gamin...-redemption-2-1319101?utm_content=buffer11dfa
Borderlands 3 confirmed door Gearbox. http://www.eurogamer.net/articles/2...irms-that-borderlands-3-will-be-its-next-game
....... YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeer nice, maar dat ze er nog niet mee bezig waren vind ik wel kut.....dat wordt nooit een release voor 2019. Schijt Battleborn.
Ik merkte met de beta gelijk alweer de gearbox invloed en vond het spel ook echt leuk. Ik heb alleen echt niks met het genre. MOBA's zijn gewoon niet mijn ding.