Ik vind sowieso dat hele BC een enorme tegenvaller. Zal misschien aan mij liggen, maar er zijn nauwelijks interessante titels via het BC-program beschikbaar gekomen. Aan de andere kant lijkt mij AC Brotherhood met opgepoetste graphics wel erg gaaf. Wat een machtige titel vond ik dat toen!
BC is dan ook niet simpel een kwestie van overzetten. Er komt best wat bij kijken. Niet alleen op technisch gebied. Ik maak er nauwelijks gebruik van maar ik pak sowieso niet gauw ouwe games meer op als ik aan de volgende generatie ben begonnen.
Ligt ook aan jou Ongeveer 200 titels in 9 maanden tijd is heel mager idd... Vermaak me prima met RDR.
Dat updaten van de Xbox blijft toch ook écht dramatisch hè! Doet gewoon meer dan een half uur over een update van 440mb. En iedere keer gaat het op dezelfde frustrerende wijze. Het begin gaat als een speer, om rond 2/3 langzaam aan volledig in te kakken. En dat alles in 2016...
Die gebruik ik dan weer niet zo vaak, maar inderdaad 9/10 keer dat ik een bepaalde app opstart heeft die ook weer een update.
Normale apps zijn zo gedaan. Alleen de preview updates duren wat langer. Je kan altijd eruit stappen natuurlijk. Dan heb 1x in de maand een update. Maar uhh waarom bespreken we dit eigenlijk in het nieuwtjes topic?