Leuke beelden uit een trailer, animatie van 0:45 op 0:46 ziet er niet goed uit btw. Maarja, niet echt veelzeggend.
Klopt. Grafisch wel erg netjes maar ik betwijfel of dit directe Switch beelden zijn. Ah here we go.... Volgens het Gameblog artikel: "running on Unreal Engine 4 with the hope of this graphical fidelity when running on the Switch"
Zeer nice artwork inderdaad. Het zou heel tof zijn als er bij de volledige trailer staat dat het Switch beelden zijn, maar dat moeten we nog even afwachten.
Trailer staat bovenaan. Maandag volledige trailer. Anyway, zo uit het niets is een van Rockstar's beste games Bully backwards compatible. Hoppa!!!
Volgens mij zie je heel kort even een ingame stukje,maar er valt inderdaad niet te spreken van gameplay.
Ziet er een beetje Fable achtig uit althans de sfeer. Ben benieuwd! Stiekem hoop ik dat we ooit nog een echte Fable game zullen gaan zien.
De Switch CPU en GPU clock speeds zijn bekend nu: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-nintendo-switch-spec-analysis
Dat Nintendo ding moet net zoveel gaan kosten als een Ps4 en X1s dus denk dat dat sowieso weer gedoemd is te mislukken verstuurd via Tapatalk
Ik durf zelfs te beweren dat het nog een groter fiasco wordt dan de Wii U wat sales betreft. Het is veel te duur voor wat je er op home console gebied voor krijgt en het valt net buiten de boot als goede handheld vanwege de verschrikkelijke batterijduur.