Komt denk ik omdat Nintendo hier niet heel zichtbaar is en in Azië misschien wel veel meer ook omdat de handhhandheld markt daar veel groter is en die domineert Nintendo al decennia
Ik denk de waarde vooral uit IP komt. Veel bedrijven hebben een telefoon- en televisielijn zoals Sony, maar niemand heeft het merk Nintendo of de licenties voor Mario, Zelda, etc, en die zijn héél veel waard. Als Nintendo het redelijk goed doet en genoeg aan de horizon heeft, tja...misschien is het dan niet zo verbazingwekkend.
Train Valley is nu al voor mij dé Steam Summer Sale game van dit jaar, damn wat een geinig en verslavend spelletje is dat zeg. En nog verdomd uitdagend ook!
PsPlus titels voor juli. Until Dawn – PS4 Game of Thrones: A Telltale Series – PS4 That’s You – PS4 (4th July onwards) Tokyo Jungle – PS3 Darkstalkers Resurrection – PS3 Don’t Die Mr Robot – PS Vita (cross-buy with PS4) Element4l – PS Vita https://blog.eu.playstation.com/201...are-until-dawn-thats-you-and-game-of-thrones/
Ik las zojuist dit artikel van vorige week: http://www.thexboxhub.com/popular-casino-games-xbox/ En was benieuwd hoe jullie dit zien. Zelf speel ik regelmatig poker, maar heb dit nog nooit op de xbox gedaan, puur omdat ik de lol er niet van inzie om dit zonder de spanning van het winnen (en helaas ook vaak) verliezen van geld te doen. Ook het feit dat je dus nooit een bonusje meekrijgt om mee te beginnen, maakt het al minder interessant (een groot deel van de fun is toch om de bonus in te kunnen zetten zonder te hoeven storten, hier wordt best helder uitgelegd hoe dat in zijn werk gaat: https://www.casinoshark.com/nl/gratis-casino/) Hoewel poker op de xbox natuurlijk een goede oefening kan te zijn en de visuals blijkbaar ook wel beter zijn. Is iemand hier bekend mee? Is het een aanrader of juist niet? En denken jullie dat dit nog echt gaat stijgen in populariteit?
The upcoming 17th-century inspired RPG Greedfall will require players to balance relationships with six different factions that will each present tough moral choices. Speaking to GameReactor recently, the project’s gameplay manager Sébastian Di Ruzza confirmed that each of the player’s companions in Greedfall will be affiliated with a faction, and that the character’s relationship with the individual will affect their relationship with the wider group. Going further, Di Ruzza specified that the natives of the game’s world will comprise one faction, while the remainder come from within the colonising forces. As with the natives, two of these groups will be magic-based (one related to religion and the other “based more on science), while the remaining three are “neutral,” with those being the Navigators, the Mercenaries, and the player’s faction of the Merchants. As this world set-up suggests, players will be forced to make certain choices, but Di Ruzza emphasises that “there’s not evil choices, good choices. It’s more human choices that you have to make because every faction [has] their own reasons to act in different ways” and players will have to choose the group that most aligns with their personal philosophy. The full interview also reveals that development team Spiders is aiming to expand on the recurring tenets of its previous games by offering myriad solutions to each mission, as well as building out bigger environments while still not adopting a fully open world. Greedfall casts players as a colonist on an island who is trying to find a cure that has devastated the population of the mainland. While the game initially gave a strong impression of a colonial theme, the project’s manager, Marie-Cécile Jacq, was quick to emphasise that any such theme is secondary to the central storyline. The game was announced earlier this year with a stunning debut trailer, and is currently targeting a 2018 release on PC, PlayStation 4, and Xbox One.
Acteur verraadt ontwikkeling Grand Theft Auto 6 Grand Theft Auto-ontwkkelaar Rockstar Games is op dit moment druk bezig met de ontwikkeling van Red Dead Redemption 2, maar dat betekent niet dat ze niet óók werken aan een nieuwe GTA-game. Acteur Tim Neff vermeldt op zijn digitale cv dat hij met Rockstar werkte aan motion capturing en stuntwerk voor de twee hiervoor genoemde games. Hoewel iedereen wel aan zag komen dat een GTA 6 niet uit kon blijven na de buitenproportionele successen van diens voorgangers, is er nog altijd niets officieels gemeld door Rockstar zelf. Nu nog steeds niet, maar het is hiermee wel weer een beetje concreter geworden. In de cv van Neff staan verder geen details over de nieuwe Grand Theft Auto, bijvoorbeeld over welke personages hij personifieert met motion capture. Neff liet in feburari van dit jaar al via zijn Instagram-account weten dat hij was afgereisd naar Rockstar San Diego, waarschijnlijk om de MoCap-opnames te maken. De volledige cv van Tim Neff kun je hier vinden. Waarschijnlijk kunnen we nog lang wachten voordat GTA VI verschijnt. Op dit moment is GTA Online, de multiplayervariant van GTA V, nog altijd razend populair. Van Red Dead Redemption 2 weten we dat het in 2018 gaat verschijnen. Met die informatie in ogenschouw is het niet onaannemelijk dat de nieuwe GTA op zijn vroegst in 2019 zal verschijnen.