Nee ik heb er geen tijd meer voor naast al me games om 3 uur op 1 baas vast te zitten. Ik kan het wel hoor als ik der de tijd voor neem.
Classic open world racing title Burnout Paradise has apparently received a classification rating for Switch in Brazil. The listing - which has since been removed - also mentions possible Xbox One and PS4 editions, which would hint at a forthcoming remaster project. The game originally launched on PS3, Xbox and PC back in 2008 and is widely regarded as the pinnacle of the (now dormant) Burnout series.
Morgen komt er een gwent update en de community manager van CDPR zei ook dat ons morgen wat leuks te wachten stond. Ben benieuwd Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
praise the sun. Ook al ben ik in de eerste game nooit verder gekomen dan de 3e of 4e eindbaas Toch is het een intrigerende serie die ik altijd wel ben blijven volgen.
Is genoeg "mis" met de huidige Elite Controller. Rubber laat los, shoulder buttons klikken vaak los van de body .. pookjes "driften" snel ... dus een opknapbeurt van de huidige is dikke prima.