Today, we have an important announcement from the development team of Tom Clancy's The Divisioncfor you. The past few years have been incredible for the team here at Massive ! When we started working on The Division , it was immediately clear to us that we had something very special here and something we really wanted to do right from the start. But we also knew that we would not be able to achieve this ambitious goal without your help. Since the release of The Division 2 years ago, we have remained true to this philosophy. We have repeatedly used opportunities to interact with you. Be it via livestreams, polls or just social media. Also, the introduction of the Public Test Server was a way to immediately get feedback from you before we implement new extensive features or make changes to the game. We've never stopped striving to make The Division even better, and our recent update 1.8 is testimony to how we can see your overwhelming feedback and support. All these new opportunities and experiences have also improved the team's internal processes. We have become quicker and can thus respond better to your feedback. But our vision of what matters to us and what makes The Division so memorable for so many people has never been clearer. However, when we released our game in 2016, it was clear to us that it was just the opening chapter of a much bigger saga, so we're excited to share more with you today about what awaits you in The Division Universe next. We are very pleased to announce that we are currently working on Tom Clancy's The Division 2 . The development is led by Massive Entertainment and driven by close collaboration with Ubisoft Annecy, Redstorm, Reflections, Ubisoft Bucharest and Ubisoft Shanghai. The Division 2 will be based on an updated version of the Snowdrop Enginethat will help us realize our ambitions for this title. More importantly, we can also invest all the experience we've accumulated over the past two years in this sequel to make sure everything is going well. But that is not all. The division continues. After the celebrations of our 2 year anniversary, we will support the game with 2 more title updates. These will be 2 brand new Global Events; Include more Legendary difficulty missions and an Xbox One X update that will rediscover the beautiful and emblematic New York City with all its stunning details in both 4K and 1080p. In addition, as of June 2018, players will also be able to play 'Crests', which are specific achievements that will allow them to unlock The Division 2 rewards. The teams are extremely grateful for all the support over the past two years and we can not wait to show you what we have planned for The Division 2 during the E3 2018 in June. - Julian Gerighty, Creative Director, Massive Entertainment
Call of Duty: Black Ops 4, or, if you prefer, Call of Duty: Black Ops IIII, is coming on October 12 as the latest installment in the first-person shooter combat series. Activision said it and developer Treyarch will hold a special event on May 17 to reveal the game, and it will launch the game worldwide on the PlayStation 4, Xbox One, and PC on October 12.
En weer spreken ze over een innovatieve COD. Ik mag echt hopen dat er dit keer ook echt gesleuteld is aan de game zelf ... want IW en WW2 waren beide pure bagger. BO3 was prima te doen, afgezien van de vreselijke net-code.
Mwa, een game als COD speel ik puur voor de MP. SP kan me gestolen worden, toch een dertien in een dozijn verhaal. Er moet met COD wat veranderen ... echter is het elk jaar dezelfde game in een ander jasje. Kwa MP is het al jaren hetzelfde maar het blijft verkopen. Nouja, verkopen ... de sales vallen elk jaar minder hoog uit (geloof ik). Zie gewoon graag iets nieuws in COD. Heb alle vertrouwen in Treyarch overigens. Tot nu toe zijn BO2 en BO3 de COD's die ik het langst heb gespeeld. 1 grote map? COD Battle Royale? Sure. Ik stap wel op die hype trein.
COD zal alleen maar verder afnemen door al die Battle Royale met microtransactie bullshit. Dus denk dat ze volgend jaar daar ook wel mee zullen komen.
Niets mis mee natuurlijk. Die items in de "shops" moeten optioneel blijven. Enkel cosmetisch en geen voordeel geven aan iemand die er bakken met geld aan uitgeeft. Ik zou een COD, met Battle Royale modus, op één grote map, met 100 man e... wie hou ik voor de gek. Komt toch niet.
Dit is nou eenmaal wat COD is. Als ze het concept gaan veranderen, bijvoorbeeld a la Battle Royale, dan is het geen COD meer. Daarom doen ze dat ook niet, op wat kleine details hier en daar na. Als je dit niks meer vindt dan moet je een ander spel gaan spelen.
JURASSIC WORLD: EVOLUTION VERSCHIJNT IN JUNI JEFF GOLDBLUM KRIJGT ROL IN GAME Via een foto van een evenement is duidelijk geworden dat Jurassic World: Evolution op 12 juni uitkomt. De game heeft officieel nog geen releasedatum, maar tijdens een evenement op de Universal Backlot was in een presentatie te zien dat de game op 12 juni verschijnt. Deze informatie had eigenlijk pas vanaf 29 maart naar buiten moeten komen. Onderstaande foto van de releasedatum is van een Instagram-post van Failcube, die geassocieerd wordt met sites Screenrant en CBR. De foto is inmiddels weer van Instagram afgehaald. Jurassic World: Evolution laat spelers hun eigen pretpark met dinosauriërs bouwen, net als in de films. De game komt naar pc, Xbox One en PlayStation 4. Gisteren werd tevens aangekondigd dat het spel de stem van acteur Jeff Goldblum als personage Dr. Ian Malcolm krijgt. Daarvan is hieronder ook een trailer te zien.